Звіт Проект Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про виконання плану роботи на ІІ півріччя 2013 року №№ з/п



Сторінка1/4
Дата конвертації13.12.2016
Розмір0.91 Mb.
ТипЗвіт
  1   2   3   4
Звіт Проект

Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області

про виконання плану роботи на ІІ півріччя 2013 року


№№

з/п

Зміст заходу


Відповідальні виконавці


Термін виконання

Інформація про виконання

1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходження платежів до бюджету

1.1. Впровадження організаційних заходів, спрямованих на забезпечення виконання розрахункової бази зі збору платежів до бюджетів. Забезпечення стабільного та рівномірного наповнення бюджетів усіх рівнів.

1.1.1.

Забезпечення стабільного та рівномірного виконання індикативних показників надходження платежів до бюджетів усіх рівнів протягом ІІ півріччя 2013 року

Координаційно-моніторинговий відділ

Щомісячно

Структурними підрозділами, на виконання наказів про індикативні показники доходів (від 13.08.13 №50, від 03.09.12 №79, від 18.08.13 №106, від 21.10.13 №155, від 12.11.13 №205,, від 20.11.13 №216, від 16.12.2013 №256), забезпечено виконання індикативних показників надходження платежів до бюджетів усіх рівнів. Так, протягом ІІ півріччя 2013 року надійшло:

І. до державного бюджету: податку на прибуток - 66654,5 тис.грн.; ПДВ-189728,0 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування - 1673,7 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування –4253,5 тис.грн.; плата за користування надрами-179,2 тис.грн.; акцизний збір – 180,5 тис.грн.; збір на розвиток виноградарства – 321,8 тис.грн.; частина прибутку – 407,6 тис.грн.; екологічний податок- 258,9 тис. грн.; інші надходження – 2360,2 тис.гривень.

ІІ. до місцевих бюджетів: податок з доходів фізичних осіб – 121675,3 тис.грн.; податок на прибуток – 318,9 тис. грн.; плата за спеціальне лісокористування- 3435,3 тис. грн.; плата за спеціальне водокористування- 4253,6 тис. грн.; плата за користування надрами- 283,2 тис. грн.; плата за землю –16846,2 тис.грн.; плата за торговий патент –554,7 тис. грн.; єдиний податок –10343,4 тис. грн.; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки- 88,2 тис.грн.; екологічний податок- 229,6 тис. грн.; інші надходження – 241,9 тис.грн.; єдиний соціальний внесок – 161434,6 тис. грн.; управлінням податкового аудиту забезпечено виконання завдання із надходження платежів до бюджету "живими коштами" - сплачено всього 16812,6 тис.гривень


1.1.2.

Забезпечення контролю щодо організації роботи підпорядкованих структурних підрозділів по виконанню доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів та інших завдань, встановлених відповідними наказами Міністерства доходів і зборів України та Головного управління Міндоходів у Київській області

Управління податкового аудиту,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій,

сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів



Щомісячно

Структурними підрозділами протягом ІІ півріччя 2013р. постійно здійснювався контроль щодо організації роботи по виконанню доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів та інших завдань, встановлених відповідними наказами Міністерством доходів і зборів України та ГУ Міндоходів у Київській області.

До державного бюджету мобілізовано 280596,8 тис. гривень. Управлінням податкового аудиту відпрацювано залишок неопрацьованого сумнівного кредиту в підсистемі 2.19 АС "Аудит" спільно з підрозділами податкової міліції, відповідно до доведених завдань Міністерством доходів і зборів України та ГУ Міндоходів у Київській області та стягнуто всього до бюджету 978 тис.гривень. Згідно доведених сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів показників зі збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства сплачено 341,8 тис. грн.; акцизного збору сплачено 180,5 тис. гривень. Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання показників розрахункової бази: з податку на доходи фізичних осіб – 151791,6 тис. грн., єдиного податку – 8990,8 тис. гривень



1.1.3.

Визначення прогнозних показників збору до бюджетів у розрізі податків, зборів та інших платежів, визначальних платників податків та, у разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань, надання відповідних пропозицій керівництву Вишгородської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області

Координаційно-моніторинговий відділ,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій


Щомісячно

На виконання наказів Міністерства доходів і зборів України та ГУ Міндоходів у Київській області щомісячно протягом ІІ півріччя розроблялись прогнозні показники в розрізі платежів та видавались накази по ОДПІ про індикативні показники доходів (від 13.08.13 №50, від 03.09.12 №79, від 18.08.13 №106, від 21.10.13 №155, від 12.11.13 №205, від 20.11.13 №216, від 16.12.2013 №256) та визначальних платників податків. В разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань структурними підрозділами надавались пропозиції керівництву ОДПІ, ГУ Міндоходів у Київській області. Працівниками структурних підрозділів проводиться постійна робота по розширенню бази оподаткування та визначення прогнозних показників збору до бюджетів у розрізі податків, зборів. Щоденно надається інформація щодо прогнозних показників файлами r08ddmmo.200 , r08ddmmc.200, щотижня r08ddmmp.200.Визначальними платника ми податків (4 юридичні особи) сплачено до бюджету близько 120 млн. гривень

1.1.4.

Аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, зборів та інших платежів, структурних підрозділів, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності тощо.

Підготовка відповідних аналітичних матеріалів, керівництву Вишгородської ОДПІ, на апаратні наради (наради), на засідання колегій ГУ Міндоходів у Київській області

Поряд з цим готуються відповідні аналіти-чні матеріали, керівництву ОДПІ на апара тні наради, на засідання Колегій ГУ Міндоходів у Київській області


Координаційно-моніторинговий відділ,

структурні підрозділи



Протягом

півріччя



До державного бюджету мобілізовано 280596,8 тис. гривень. Здійснювався аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, зборів та інших платежів, структурних підрозділів, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності. Щоденно здійснювався аналіз стану забезпечення надходження платежів до бюджетів у розрізі податків, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності. Щоденно надавалась інформація (ПДФО) r08ddmmz.200, щотижня (ПДВ) r08ddmmk.200. Поряд з цим готувались щотижнево відповідні аналітичні матеріали, керівництву ОДПІ на апаратні наради, на засідання Колегій ГУ Міндоходів у Київській області (жовтень 2013 р.). Сектором контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів доведені показники: зі збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства мобілізовано 341,8 тис. грн.; акцизного збору сплачено 180,5 тис.грн. Управлінням податкового аудиту забезпечено сплату грошових коштів в розмірі 11844 тис. грн.: із сплачених сум сума основного платежу, у тому числі: податок на прибуток – 5022 тис. грн., ПДВ – 4060 тис. грн., штрафні санкції – 2762 тис. гривень.

В жовтні-грудні здійснювався аналіз звітності платників податків з ПДВ за 12 послідовних місяців, результати якого надавались управлінню оподатку вання та контролю об’єктів і операцій для подальшого опрацювання.

Управлінню податкового аудиту сформовано та надано перелік платників податків, які мають розбіжності при співставленні реєстрів податкових накладних та єдиного реєстру податкових накладних за жовтень 2013 року для подальшого опрацювання (№89/18-014 від 13.12.13).

Щомісяця (після закінчення граничного терміну подання) надавалась інформація відповідним структурним підрозділам щодо декларацій з ПДВ із задекларованими сумами від’ємного значення (р.19), заявленим відшкодуванням (р.23, 23.1, 23.2), декларацій, поданих без реєстрів податкових накладних, реєстр платників, які не подали податкові декларації з ПДВ за певний період.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання показників розрахункової бази: з податку на доходи фізичних осіб – 151791,6 тис. грн., єдиного податку – 8990,8 тис. гривень


1.1.5.

Організація роботи щодо забезпечення:

- надходження платежів до бюджету за рахунок вжитих заходів з погашення податкового боргу;

- прискорення розрахунків з бюджетом суб’єктів господарювання за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою


Відділ обслуговування платників податків,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій,

Управління податкового аудиту



Протягом

півріччя



В ІІ півріччі бюджетні позички не погашались. Управлінням оподатку вання та контролю об’єктів і операцій по вжитим заходам щодо скороченя податкового боргу до бюджету бюджету надійшло 0,9 млн.гривень.

Управлінням податкового аудиту забезпечено надходження платежів до бюджету за рахунок вжитих заходів з погашення податкового боргу в розмірі 40 тис. грн.

Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб за рахунок проведеної роботи погашено податкового боргу в сумі 3239,2 тис.гривень


1.1.6.


Моніторинг:

- опису майна в податкову заставу;

- стану провадження справ про банкрутство суб’єктів господарювання, які мають податковий борг;

- виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави



Відділ обслуговування платників податків,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій,

Управління податкового аудиту



Протягом

півріччя



В ІІ півріччі описано майна в податкову заставу на суму 5198,4 тис.гривень.

Ліквідовано 1 підприємство-банкрут з сумою боргу 4864 тис.гривень.

В ІІ півріччі не виявлено безхазяйного майна


1.1.7.

Організація роботи щодо надходження коштів до бюджетів усіх рівнів за рахунок стягнення податкового боргу в судовому порядку

Відділ обслуговування платників податків,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій,

Управління податкового аудиту



Протягом

півріччя


На виконання рішення окружних судів виставлено 244 інкасових доручень та стягнуто до бюджетів всіх рівнів 41,5 тис.гривень

1.1.8.

Аналіз стану організації роботи підпорядкованих структурних підрозділів щодо:










1.1.8.1.

виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ГУ Міндоходів у Київській області та Вишгородської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області

Управління податкового аудиту,

Управління доходів і зборів з фізичних осіб,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій


Протягом

півріччя



Щомісячно здійснювався аналіз стану мобілізації платежів до бюджетів усіх рівнів. Результати роботи по мобілізації коштів до державних та місцевих бюджетів постійно надавались керівництву Вишгородської ОДПІ. Сектором контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів з доведених показників зі збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства сплачено 341,8 тис. грн.; акцизного збору сплачено 180,5 тис. грн. Управлінням податкового аудиту забезпечено сплату грошових коштів в розмірі 3993,6 тис. гривень. Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання показників розрахункової бази: з податку на доходи фізичних осіб – 151791,6 тис. грн., єдиного податку – 8990,8 тис. гривень

1.1.8.2.

проведення прогнозно-аналітичної роботи.

За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву Вишгородської ОДПІ, ГУ Міндоходів у Київській області з відповідними пропозиціями



Координаційно-моніторинговий відділ,

структурні підрозділи



Протягом

півріччя



Проводиться прогнозно-аналітична робота. За ІІ півріччя державними підприємствами сплачено до державного бюджету по Вишгородській ОДПІ 436571,3 тис. грн., в т.ч.: Вишгородський р-н (11 підприємств) – 433147,0 тис. грн., Іванківський р-н (6 підприємств) – 2654,3 тис. грн., Поліський р-н (1 підприємство) –770,0 тис. гривень.

За результатами проведеної роботи структурними підрозділами готувалась інформація керівництву інспекції та ГУ Міндоходів у Київській області. За запитами керівництва та керівників структурних підрозділів здійснювались вибірки з баз даних, матеріали надавались для подальшого опрацювання. Так, на загальному ресурсі інспекції щоденно розміщувалась інформація щодо показників звітності платників податків з ПДВ, податку на прибуток та інші матеріали, вибірки з баз даних, підготовлені та розміщені (викладені) ГУ Міндоходів у Київській області на FTP-сервері



1.1.9.

Організація роботи щодо реєстрації та обліку платників податків, забезпечення контролю за повнотою обліку платників податків

Відділ ІТ та обліку платників

Протягом

півріччя


Забезпечено реєстрацію та облік платників податків згідно вимог чинного законодавства, взято на облік 91 юридичну особу та 149 фізичних осіб-підприємців. Забезпечено здійснення контролю за достовірністю та повнотою Єдиного банку даних про платників податків – юридичних осіб.

1.1.10.

Аналіз динаміки основних показників фінансово-господарської діяльності визначальних платників податків, у т.ч. тих, які за критеріями відбору відносяться до великих платників податків, відповідності їх середньо галузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом

Координаційно-моніторинговий відділ

Протягом

півріччя



Постійно відслідковується динаміка основних показників фінансово-господарської діяльності ВПП, у т.ч., які за критеріями відбору відносяться до великих платників податків, відповідності їх середньо галузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом. При виявленні негативних чинників, що впливають на діяльність ВПП надаються відповідні пропозиції щодо їх уникнення. Набільші платники: ТОВ "Укр…" (сплатило до державного бюджету 18505,7 тис. грн., до місцевого бюджету 8127,4 тис. грн.), ТОВ "Б.." (сплатило до державного бюджету 83093,5 тис. грн., до місцевого бюджету 14393,0 тис. грн.), ТОВ "К.…" (сплатило до державного бюджету 22830,9 тис. грн., до місцевого бюджету 9791,6 тис. грн.), ДП "Р…." (сплатило до державного бюджету 39549,5 тис. грн., до місцевого бюджету 4407,1 тис. грн.), ТОВ "П…"

(сплатило до державного бюджету 3811,4 тис. грн., до місцевого бюджету 2735,6 тис. грн.)



1.1.11.

Організація проведення зустрічей керівництва Вишгородської ОДПІ з керівниками підприємств, які за критеріями відбору відносяться до бюджетоформуючих платників податків, щодо стану розрахунків ними з бюджетом

Координаційно-моніторинговий відділ

Протягом

півріччя



Проводились зустрічі керівництва ОДПІ з керівниками підприємств, які за критеріями відбору відносяться до бюджетоформуючих платників подат ків, щодо стану розрахунків ними з бюджетом (готується аналіз діяльності ВПП, пропозиції щодо поліпшення їх обслуговування). Проведено звірку стану розрахунків з бюджетом 4 підприємств

2. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів

2.1. податку на прибуток

2.1.1.


Організація роботи щодо здійснення контролю за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податків податку на прибуток

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Щомісячно

Управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій щомісячно проводить контроль за справлянням податку на прибуток. За ІІ півріччя фактичні надходження податку та авансові внески з податку на прибуток складають 71677,5 тис.гривень

2.1.2.

Аналіз:










2.1.2.1.

2.1.2.2.

2.1.2.3.


ефективності вжитих заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

рівня податкової віддачі з податку на прибуток суб’єктів господарювання, у т.ч. фінансових установ, з метою розподілу їх за ступенями ризику;

основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;


Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Щоквартально


Переліки підприємств які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток, щоквартально відпрацьо вуються працівниками управління (проводяться бесіди з керівниками, засідають робочі групи по відпрацюванню). Надається інформація до ГУ Міндоходів у Київській області про стан відпрацювання. Переліки платників щоквартально передаються до ВПМ та управління податкового аудиту. На виконання Плану дій п.7.1. щодо нарахування та сплати у вересні 2013 року податку на прибуток на зустріч до першого заступника начальника інспекції були запрошені головні бухгалтера 14підприємств.

Працівниками здійснювався контроль за станом нарахувань та сплатою податку на прибуток та виявлялись причини збитковості окремих підприємств- проводились співбесіди з керівниками підприємств для подання ними уточнюючих декларацій з податку на прибуток. Щоквартально проводився аналіз втрат бюджетів по платниках та окремо по податках через застосування пільгового режиму оподаткування. Інформація про проведений аналіз надавалась керівництву інспекції та ГУ Міндоходів у Київської області. Кількість пільговиків – 222. Пільгове оподаткування здійснюється за 252 видами пільг. Втрати бюджету внаслідок пільгового оподаткування В ІІ півріччі становлять 261884,9 тис. гривень



2.1.2.4.

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, що не подають звітності до органів ДПС

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Щоквартально


Управлінням постійно здійснюється контроль за діяльністю неприбуткових організацій. У разі неподання звітності, протягом 3 років готуються матеріали для передачі до ЄДР для подальшого скасування державної реєстрації

2.1.2.5.


Забезпечення контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Щоквартально


Працівниками управління оподатку вання та контролю окремих об’єктів і операцій постійно здійснюється контроль за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток

2.2. Податку на додану вартість

2.2.1.


Забезпечення контролю за веденням та достовірністю даних Реєстру платників податку на додану вартість

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій,

Відділ ІТ та обліку платників



Щомісячно

Працівниками управління оподатку вання та контролю окремих об’єктів і операцій, відділу ІТ та обліку платників щомісячно здійснюється моніторинг платників ПДВ, результати якого направлялись до ГУ Міндоходів у Київській області. Ведеться контроль за веденням та достовірністю даних Реєстру платників на додану вартість. Станом на 01.01.2014 перебуває на обліку 682 суб’єктів господарювання.

Зареєстровано та перереєстровано 76 платників ПДВ, анульовано реєстрацію платників ПДВ - 42



2.2.2.


Організація роботи структурних підрозділів ДПІ щодо оперативного відпрацювання контрагентів суб’єктів господарювання, які не сплачують податкові зобов‘язання у повному обсязі


Управління податкового аудиту,

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій



Щомісячно

Управлінням податкового аудиту проведено 48 позапланових перевірок суб’єктів господарювання, які не сплачують податкові зобов‘язання у повному обсязі та відповідно до Наказу №329 ДПС України рахуються як ризикові суб’єкти господарювання, донараховано всього 3 326,5 тис. гривень.

Управлінням оподаткування та контролю об’єктів і операцій щомісячно визначали підприємства, які не сплачують податкові зобов’язання у повному обсязі, за результатами поданої звітності та відпрацьовувались робочою групою створеною наказом ДПІ шляхом проведення співбесід з керівниками таких СГ. Переліки таких платників передавались для оперативного відпрацювання до ВПМ



Каталог: data -> files
files -> Виконання Плану роботи дпі у м. Червонограді гу міндоходів у Львівській області
files -> С. В. Осауленко „ " грудня 2013 року затверджую начальник гу міндоходів в Одеській області О. В. Чернобай „ " грудня 2013 року План роботи
files -> Звіт Проект Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про виконання плану роботи на 2013 рік Вступ
files -> План роботи Саратської об’єднаної державної податкової інспекції гу міндоходів в Одеській області
files -> Виконання Плану роботи Державної податкової інспекції у м. Червонограді Головного управління Міндоходів у Львівській області на друге півріччя 2014 року № з/п Зміст заходу Відповідальні
files -> О. Ю. Александрочкін „ " грудня 2013 року затверджую начальник гу міндоходів в Одеській області О. В. Чернобай „ " грудня 2013 року План роботи
files -> Назва цоп (інспекції) гу дфс у Дніпропетровській області
files -> Програма фахового випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 «менеджмент»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка