Зміст вступ 2 Розділ Теоретичні основи економічного дослідження міжнародної маркетингової стратегії підприємства 4 Загальна характеристика міжнародного маркетингу 4 І т д



Сторінка1/3
Дата конвертації14.06.2021
Розмір62 Kb.
  1   2   3
    Навігація по даній сторінці:
  • Вступ

ЗМІСТ


Вступ 2

Розділ 1. Теоретичні ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4

1.1.Загальна характеристика міжнародного маркетингу 4

і т.д. 6


Розділ 3. Напрямки удосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємства 7

3.1. Шляхи удосконалення формування та управління міжнародною маркетинговою стратегією підприємства 7




Вступ


Актуальність теми. Ніколи раніше національний бізнес не був так глибоко залучений в міжнародний глобальний бізнес. Хоче та чи інша національна компанія брати участь безпосередньо в міжнародному бізнесі, вона не може уникнути ефекту все зростаючої кількості підприємств, що займаються експортом або імпортом, і виробляють що-небудь за кордоном, а також кількості іноземних підприємств , що діють на національному ринку. Спостерігається нестримний процес приросту регіональних торгових областей, бурхливий ріст світових ринків і зростання числа конкурентів на світових ринках. Фінанси, технологія, дослідження, капітал та потік інвестицій, промислові засоби, маркетингові мережі і потоки розподілу - все це має глобальні масштаби.

Стає все менш і менш можливим для бізнесу уникнути впливу інтернаціоналізації національної економіки, глобалізації світових ринків і зростання нових. Оскільки конкуренція на світових ринках посилюється, число компаній, що діють виключно на внутрішньому ринку, буде з часом зменшуватися.

Розробка маркетингових заходів вимагає ретельної підготовки. Однак більшість підприємств не приділяє даному процесу належної уваги, що зумовлює актуальність теми дослідження.

Формування стратегії підприємства є досить складним творчим процесом, що вимагає високої кваліфікації виконавців. Насамперед, формування цієї стратегії базується на прогнозуванні окремих умов діяльності торговельного підприємства, у першу чергу, кон'юнктури споживчого ринку в цілому й обраному його сегменті, що є досить трудомістким процесом. Складність цього процесу полягає й у тому, що при формуванні стратегії торговельного менеджменту йде великий пошук і оцінка альтернативних варіантів стратегічних управлінських рішень, що найбільш повно відповідають місії торговельного підприємства і задачам його розвитку.


При написанні роботи були використані праці таких відомих в Україні і за кордоном авторів, як Баширов І. Х., Бевзенко В. Ф., Войчак А.В., Дру­кер П., Іващенко В. І., Крючкова П.В., Луцій О.П., Павленко А.Ф., Панкратов Ф. Г., Савруков А. Н., Старостіна А. О., Фартушняк О.В., Фурдичко Л.Є., Хериген Х., Черваньов Д. М., Чухрай Н. І., Ямпольская Д. О. та ін.

Метою дослідження є розкриття сутності зовнішньоекономічної маркетингової стратегії підприємства, розробка стратегії торговельного підприємства, аналіз факторів, що впливають на її реалізацію, обґрунтування ефективності розробленої стратегії.

Завдання, зумовлені метою дослідження, полягають у наступному:

  • дослідити поняття та сутності маркетингової стратегії підприємства, видів маркетингових стратегій;

  • проаналізувати маркетингові стратегії в міжнародному бізнесі та особливості виходу вітчизняних підприємств на нього;

  • розробити шляхи удосконалення формування та управління міжнародною маркетинговою стратегією підприємства.

Предметом дослідження є процес управління комплексом маркетингових заходів щодо забезпечення ефективної діяльності підприємства.

Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова стратегія підприємств

Структура роботи визначена метою і завданнями дослідження та включає в себе: вступ, три розділи, висновки, список використаної літератури та додатки.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка