Закону Україну «Про загальну середню освіту»



Скачати 14.64 Kb.
Дата конвертації05.05.2016
Розмір14.64 Kb.
ТипЗакон
Виховна система школи

Виховна система школи розроблена відповідно до Закону Україну «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.


В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина – патріота своєї країни, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.
Характер виховання повинен передбачати глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.
Тому основними напрямками виховної роботи закладу є:
В області формування виховної системи школи зроблено:

1. Сформовано МО класних керівників (щодня ведеться виховання учнів, систематично проводяться наради класних керівників, проводиться збір і аналіз методичного матеріалу, надається методична допомога класним керівникам).
2. Створено раду учнівського врядування школи (сформований як виборний орган, розподілено обов'язки членів учнівської ради, робота ведеться за напрямками).
3. Створена система додаткової освіти (учні школи відвідують секції та гуртки).
4. Сформовано шкільні традиції проведення таких заходів (День знань, День вчителя, Пушкінський бал, Новорічні свята, Українські вечорниці, День захисника Вітчизни, Козацькі забави, «Ну-мо, дівчата», Концерт до 8 березня, Крок до зірок, Фестиваль сімейної творчості, День Перемоги, Останній дзвоник, Випускний вечір, проведення предметних тижнів).
5. Встановлено зовнішні зв'язки з соціальними партнерами.
6. Робота класних керівників спрямована на: щоденне виховання учнів, турботу про здоров'я учнів і здоровий спосіб життя, позаурочну діяльність, активну екскурсійну роботу, чергування класів по школі, контроль за пропусками учнів, роботу з учнями «групи ризику», співпраця з батьками учнів.
7. Обрано і працюють батьківські комітети класів і школи.
8. Застосовуються принципи педагогічного впливу:

поваги до учня,

розуміння і прийняття душевного стану дитини,

розкриття мотивів скоєних вчинків,

зацікавленість у долі вихованця,

доброзичливе ставлення до вихованця,

педагогічна підтримка вихованця.
9. Використовуються прийоми роботи з учнями: прояв доброти й уваги,

вираз заохочення дитині,

авансування особистості,

прощення,

порука,

організація успіху в навчанні,

очікування кращих результатів,

переконання,

моральна підтримка і зміцнення віри у власні сили,

пробудження гуманних почуттів,

активізація потаємних почуттів вихованця,

констатація вчинку,

зовнішня опора на правильну поведінку,

допомога психологічної служби школи
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Програма для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою
downloads -> Дорогий друже! Вітаємо тебе з новим шкільним роком!
downloads -> Конспект заняття гуртка "Чарівний ланцюжок" на тему "Бабусині вишиванки"
downloads -> Родинне свято до дня 8 Березня в 5-а класі ( Бройченко А. Г.) Ми у мам — помічники
downloads -> Книжкова родина
downloads -> Переяслав-хмельницький державний педагогічний університет імені григорія сковороди
downloads -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними, з'ясувальними, місця, часу, ступеня і способу дії Варіант 1
downloads -> Уроки фізичної культури у 4 кл.: методичні рекомендації \\ Фізичне виховання в сучасній школі. №3 2012
downloads -> План роботи із забезпечення наступності у навчанні І вихованні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка