1.
|
Вкажіть правильний варіант запису в вигляді формули Excel наступного виразу:
|
A.
|
=КОРЕНЬ(9)
|
B.
|
=СТЕПЕНЬ(9;3)
|
C.
|
=КОРЕНЬ(9;3)
|
D. *
|
=СТЕПЕНЬ(9;(1/3))
|
E.
|
=КОРЕНЬ(3;9)
|
2.
|
Вкажіть правильний варіант запису в вигляді формули Excel наступного виразу:
|
A.
|
=СТЕПЕНЬ(12;5)
|
B.
|
=КОРЕНЬ(12)
|
C. *
|
=12^(1/5)
|
D.
|
=КОРЕНЬ(12;5)
|
E.
|
=КОРЕНЬ(5;12)
|
3.
|
Вкажіть правильний варіант запису в вигляді формули Excel наступного виразу:
|
A.
|
=1/КОРЕНЬ(7)
|
B. *
|
=1/СТЕПЕНЬ(7;4)
|
C.
|
=1/КОРЕНЬ(7;4)
|
D.
|
=1/СТЕПЕНЬ(7;(1/4))
|
E.
|
=1/КОРЕНЬ(4;7)
|
4.
|
Вкажіть правильний варіант запису в вигляді формули Excel наступного виразу:
|
A.
|
=СТЕПЕНЬ(7;(1/4))
|
B.
|
=КОРЕНЬ(7)
|
C. *
|
=СТЕПЕНЬ(7;4)
|
D.
|
=КОРЕНЬ(7;4)
|
E.
|
=КОРЕНЬ(4;7)
|
5.
|
При перевірці статистичних гіпотез для вибору методу перевірки слід в першу чергу:
|
A.
|
використати підпрограму "Регресія"
|
B.
|
розрахувати коефіцієнти ассиметрії та ексцесу вибірок
|
C.
|
визначити кількість змінних та тип шкал вимірювань змінних
|
D.
|
встановити зв'язок між змінними величинами
|
E. *
|
визначити статистичне формулювання задачі, встановити закон розподілу вибірок
|
6.
|
Статистичні гіпотези це:
|
A.
|
гіпотези, що використовуються для встановлення зв'язку між змінними
|
B.
|
гіпотези, що описують стохастичні сигнали
|
C. *
|
гіпотези, що описують вид чи окремі параметри розподілу випадкової величини
|
D.
|
гіпотези, що ілюструють процес та використання вбудованих статистичних функцій
|
E.
|
гіпотези, що описують випадкові процеси
|
7.
|
Регресійний аналіз призначений для:
|
A.
|
регресійний аналіз призначений для перевірки вибірки на нормальний закон розподілу
|
B.
|
проведення розрахунків обсягів реалізації фармапрепарату по місяцях
|
C. *
|
одержання по експериментальним даним математичних моделей, що описують поводження деякого процессу
|
D.
|
прогназування даних експерементів
|
E.
|
побудови ліній тренду, що описують даний процесс
|
8.
|
Перелічіть всі можливі методи виконання регресійного аналізу в EXCEL:
|
A.
|
використання підпрограми "Регресія"
|
B. *
|
побудова ліній тренду; використання вбудованих статистичних функцій; використання підпрограми "Регресія"
|
C.
|
використання команди"Аналіз даних"
|
D.
|
побудова діаграми, що ілюструє процес та використання вбудованих статистичних функцій
|
E.
|
використання ліній тренду
|
9.
|
Вкажіть правильний варіант запису в вигляді формули Excel наступного виразу:
|
A.
|
=КОРЕНЬ(1/5)
|
B.
|
=СТЕПЕНЬ((1/5);3)
|
C.
|
=1/КОРЕНЬ(5;3)
|
D. *
|
=1/СТЕПЕНЬ(5;3)
|
E.
|
=1/(КОРЕНЬ(5))
|
10.
|
До якого типу мов програмування відноситься мова програмування PASCAL:
|
A. *
|
Мова програмування високого рівня;
|
B.
|
Двійкові (машинні) коди;
|
C.
|
Мова програмування низького рівня (машинно-орієнтована);
|
D.
|
Мова побудови сценаріїв;
|
E.
|
Такої мови програмування не існує.
|
11.
|
Абсолютне посилання це .....
|
A.
|
посилання, яке отримується в результаті копіювання формули
|
B.
|
електронне посилання
|
C. *
|
коли адреса, на яку посилається формула при копіюванні не змінюється
|
D.
|
адреса комірки, на яку посилається формула, корегується маркером автозаповнення
|
E.
|
коли адреса, на яку посилається формула змінюється при копіюванні формули
|
12.
|
В клітинці C2 знаходиться формула, яка має ссилку на постійну величину в комірці D2 (для всіх формул стовпця C). Як розмножити з клітинки C2, щоб її копії (С3.....С8) використовували ссилку на D2?
|
A. *
|
змінити в оригіналі формули адресу D2 на адресу $D$2 і скопіювати формулу в потрібні клітинки
|
B.
|
скопіювати формулу в потрібні клітинки і відредагувати кожну копію
|
C.
|
скопіювати формулу в потрібні клітинки використавши команду "правка - вырезать"
|
D.
|
виконати дану операцію коректно неможливо
|
E.
|
захистити клітинку D2 від змін і скопіювати формулу в потрібні клітинки
|
13.
|
Для знищення стовпця (рядка) з непотрібними даними і формулами необхідно:
|
A.
|
вибрати команду - "Правка" " очистить форматы"
|
B.
|
виділити, натиснути праву кнопку миші і в контекстному меню вибрати команду - "вырезать"
|
C.
|
виділити дані, вибрати команду - "форматирование" "удалить"
|
D.
|
клацнути правою кнопкою миші. В контекстному меню вибрати команду " очистить содержимое"
|
E. *
|
виділити ствбець (рядок) і використати команду "правка - удалить"
|
14.
|
При створенні формул для задання їх аргументів використовуються:
|
A.
|
абсолютні та відносні посилання
|
B.
|
букви і цифри, які визначають адреси комірок
|
C. *
|
адреси комірок, які зберігакють вихідні дані
|
D.
|
тільки російські букви і цифри, які зберігакють вихідні дані
|
E.
|
числа. які знаходяться в комірках з декількома даними
|
15.
|
Для позначення адреси комірки електронної таблиці використовується: Виберіть найбільш повну відповідь!
|
A.
|
тільки російські букви і цифри
|
B. *
|
букви латинського алфавіту для позначення стовбця та цифри для позначення рядка
|
C.
|
цифри, які вказують в якому рядку знаходиться комірка
|
D.
|
абсолютні та відносні посилання
|
E.
|
букви для вказівки імені стовпця
|
16.
|
Ви побудували діаграму за даним таблиці, а через деякий час змінили ці дані. Як побудувати діаграму для нових даних таблиці?
|
A. *
|
перерахунок діаграми в стандартному режимі відбудеться автоматично
|
B.
|
діаграму для нових даних в стандартному режимі змінити неможливо
|
C.
|
створити нову діаграму
|
D.
|
достатньо двічі клацнути мишею по діаграмі
|
E.
|
достатньо один раз клацнути мишею по діаграмі
|
17.
|
Відносне посилання це .....
|
A.
|
Відносне посилання це адреса комірки
|
B.
|
Адреса комірки, на яку посилається формула, корегується маркером автозаповнення
|
C.
|
Посилання, отримане в результаті копіювання формули
|
D.
|
Коли адреса, на яку посилається формула, не змінюється при копіюванні
|
E. *
|
Коли адреса комірки, на яку посилається формула, змінюються при копіюванні формули
|
18.
|
За звичай, при написанні статистичних формул використовуються дані, які розташовані в декількох комірках, тобто "Диапазон ячеек", який має наступний вигляд у рядку формул:
|
A.
|
A1/B3
|
B.
|
A1-B3
|
C. *
|
A1:B3
|
D.
|
A1+B3
|
E.
|
A1\B3
|
19.
|
Як пропорційно змінити розміри вставленого в Excel малюнка?
|
A.
|
Виділити встановлений малюнок. Підвести курсор миші до кутового маркера (курсор повинен прийняти вигляд пісочного годинника) і не відпускаючи ліву кнопку миші перемістити маркер в потрібному напрямку.
|
B.
|
Виділити встановлений малюнок. Підвести курсор миші до кутового маркера (курсор повинен прийняти вигляд пісочного годинника) і не відпускаючи ліву кнопку миші перемістити маркер в потрібному напрямку.
|
C. *
|
Виділити встановлений малюнок. Підвести курсор миші до кутового маркера (курсор повинен прийняти вигляд хрестика) і не відпускаючи ліву кнопку миші перемістити маркер в потрібному напрямку.
|
D.
|
Виконати команду "ФОРМАТ" -"Объект", і в діалоговому вікні, що відкриється встановити необхідні розміри. Використовується вкладка "Вид" діалогового вікна "Формат рисунка"
|
E.
|
Виконати команду "Вид"- "Объект". В діалоговому вікні, що відкриється встановити необхідні розміри встановленого малюнка
|
20.
|
Що означає якщо в комірці в результаті обчислень за формулою з'явився вираз " #ЗНАЧ!" ?
|
A.
|
Це означає, що необхідно змінити формат комірок, які містять аргументи функції (наприклад, "текстовий" формат замінити на "числовий").
|
B.
|
Вибрана ширина комірки, не дозволяє розмістити в ній результати обчислень
|
C.
|
Число, отримане в результаті обчислень за формулою перевищує задані розміри комірки
|
D. *
|
Один з аргументів функції містить недопустиму змінну (наприклад, текст)
|
E.
|
Комп'ютер виконав недопустиму операцію
|
21.
|
Що означає формула в одній з комірок? =СУММ(Лист1!A1:A10;Лист2!B1:B11)
|
A.
|
Сума всіх чисел, які знаходяться на Листі 1 і Листі 2
|
B.
|
Сума чисел, які знаходяться в комірках В1:В11 Листа 2 буде розташована в комірки А1:А11 Листа 2
|
C.
|
Сума чисел (Лист1!A1:A10;Лист2!B1:B11), які знаходяться на Листі 1
|
D.
|
Сума чисел, які знаходяться в комірках А1:10 Листа 1 буде розташована в комірки В1:В11 Листа 2
|
E. *
|
Сума чисел, які знаходяться в комірках А1:А10, на Листі1 і чисел, які знаходяться в комірках В1:В11 на Листі 2
|
22.
|
Для чого використовується розрахунок коефіцієнтів ассиметрії (As) і ексцесу (Ex) вибірки?
|
A.
|
Для подальшого розрахунку критерія Стьдента.
|
B.
|
Для визначення зони розсіювання показників вибірки
|
C.
|
Для визначення характеру графіка функції вибірки.
|
D. *
|
Для перевірки вибірки на відповідність нормальному закону розподілу.
|
E.
|
Для розрахунку середнього арифметичного значення
|
23.
|
Як встановити новий стовпчик в таблиці в потрібному місці ?
|
A.
|
Встановити курсор на ту комірку таблиці, правіше якої має бути встановлений новий стовбець. Виконати команду "ВСТАВКА-Столбец".
|
B.
|
Виконати команду "ВСТАВКА-Столбец" "Со здвигом вверх"
|
C.
|
Виконати команду "Добавить - Столбец"
|
D. *
|
Встановити курсор на ту комірку таблиці, лівіше якої має бути встановлений новий стовбець. Виконати команду "ВСТАВКА-Столбец".
|
E.
|
Виконати команду "ВСТАВКА-Столбец"
|
24.
|
Який список аргументів функції СРЗНАЧ (A3:A5;С3:С5) вірний: ?
|
A. *
|
Клітинки А3,А4,А5,С3,С4,С5.
|
B.
|
Клітинки А3,А4,А5:В3,В4,В5:С3,С4,С5
|
C.
|
Клітинки А3,А5,С3,С5
|
D.
|
Клітинки А3,А4,А5,В3,В4,В5
|
E.
|
Клітинки А3,А4,А5,В3,В4,В5,С3,С4,С5
|
25.
|
Як вивести на екран додаткову панель інструментів (наприклад, Форматирование")?
|