Уроків природознавства у 3 класі № Тема Дата Сторінки підручник зошит



Скачати 273.38 Kb.
Дата конвертації05.05.2016
Розмір273.38 Kb.
ТипУрок
Орієнтовне календарно-тематичне планування

уроків природознавства у 3 класі



Тема

Дата

Сторінки

1.







підручник

зошит




ВСТУП Як людина пізнає природу?




5-7

1

2.


Тема перша: ВОДА

Які незвичайні властивості має звичайна вода? Дослідницька лабораторія "Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті".







10-12

2

3.


Де на Землі міститься вода? Дослідницький практикум. Як опріснити воду? (С. 174 підручника)




13=16

3

4.


Як знайти на карті частини Світового океану? Практичне завдання. Позначення на контурній карті частин Світового океану.




17

4

5.

Яке значення води в житті людини?




18-19

5

6.

Як охороняти безцінний скарб Землі – воду?




20-21

6

7.


Запитаємо в Матінки Природи: вода – руйнівник чи вода – рятівник?




22-23

7

8.


Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про воду?

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:


с. 5–10 (завдання подані у 2-х варіантах, по 9 диференційованих завдань у кожному)




24

8

9.

Тема друга: ПОВІТРЯ

Які властивості має повітря? Дослідницька лабораторія. Вивчення властивостей повітря.






28-30

9


10.


З чого складається повітря? Дослідницька лабораторія. Демонстрації розширення повітря за нагрівання; теплопровідності, пружності повітря.




31-33

10

11.

Чому повітря рухається?




34-35

11

12.

Як вітер впливає на природу Землі?




36-37

12

13.


Чому потрібно охороняти повітря від забруднення? Міні-проект. Виявлення пилу в повітрі та встановлення джерел його забруднення. Використання резервного часу.




38-39

13

14.


Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:
с. 11–16 (завдання подані у 2-х варіантах,
по 9 диференційованих завдань у кожному)




40-41

14

15.

Тема: ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ҐРУНТИ

Що таке гірські породи?






44-46

15

16.


Що таке корисні копалини? Практична робота



Ознайомлення з колекцією корисних копалин.




47-49

16

17.

Навіщо людям потрібні корисні копалини?




50-51

16

18.


Чим ґрунти відрізняються від гірських порід?




52-54

17

19.


Як склад ґрунту впливає на його властивості? Дослідницька лабораторія. Демонстраційний дослід. Виявлення складу ґрунту.




55-56

17

20.


Запитаємо в Матінки Природи: як поліпшити родючість ґрунту?




57

18

21.


Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про гірські породи та ґрунти

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:


с. 17–22 (завдання подані у 2-х варіантах,
по 9 диференційованих завдань у кожному)





58

19

22.

Тема: СОНЦЕ –ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ НА ЗЕМЛІ

Що таке енергія і для чого вона потрібна?






62-64

20

23.

Як сонячна енергія впливає на природу Землі?




65-67

21

24.

Які джерела енергії є невичерпними?




68-69

22

25.

У чому переваги енергії Сонця?




70-71

23

26.


Як "приручити" вітер? Дослідницький практикум. Як змусити вітер працювати?




72-73

24

27.


Чому воду називають невтомною трудівницею?




74-75

25

28.

Як ти економиш тепло та електроенергію?




76-77

25

29.


Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про енергію та її збереження? Творчий проект. Захисти природу (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження).

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:


с. 23–28 (завдання подані у 2-х варіантах,
по 9 диференційованих завдань у кожному)

Використання резервного часу.





78

26

30.

Тема: РОСЛИНИ, ТВАРИНИ І СЕРЕДОВИЩЕ ЇХ ІСНУВАННЯ

Як "упізнати" рослини?






82-84

27

31.


Які рослини – квіткові? Практична робота. Робота з гербарними зразками квіткових рослин.




85=87

27

32.

Які рослини називають хвойними?




88-89

28

33.

Як з’явилися культурні рослини?




90-91

29

34.


Які умови необхідні рослинам для життя? Практична робота. Умови розвитку рослин.




92-94

29

35.

Як рослини пристосовуються до різних природних умов?




95-96

30

36.


Як розмножуються рослини? Практична робота. Розмноження кімнатних рослин.




97-98

31

37.

Як тварини впливають на природу Землі?




99-100

32

38.

Яка група тварин найчисельніша на Землі?




101-103

32

39.

Як риби пристосувалися до життя у водоймах?




104-106

33

40.

Які тварини першими заселили суходіл?




107-108

34

41.

Як птахи підкорили повітряний простір?




109-111

34

42.

Як птахи піклуються про своє потомство?

Самостійна робота:



Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:
с. 29–34 (завдання подані у 2-х варіантах,
по 9 диференційованих завдань у кожному)




112-113

35

43.

Як звірі пристосувалися до життя в різних умовах?




114-116

36

44.

Як звірі піклуються про своє потомство?




117-118

36

45.

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?




119-121

37

46.

У чому загадковість світу грибів?




122-123

38

47.


Яке значення мають гриби у природі та житті людей?





124-125

38

48.


Запитаємо в Матінки Природи: чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?




126-127

39

49.


Що таке ланцюг живлення? Дослідницька лабораторія. Складання ланцюгів живлення.




128-129

40

50.

Як охороняти зникаючі рослини?




130-132

41

51.

Як охороняти зникаючих тварин?




133-134

42

52.

Для чого створюють заповідники?




135-136

43

53.

Запитаємо в Матінки Природи: які легенди про рослини і тварин склали у давнину?




137-138

44

54.

Екскурсія в природу. Ознайомлення із різноманіттям рослинного і тваринного світу рідного краю. Використання резервного часу.




139

44

55.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослини і тварин

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:


с. 35–40 (завдання подані у 2-х варіантах, по 9 диференційованих завдань у кожному)




140

45

56.


Тема: ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

Як працює наш організм?






144-146

46

57

Для чого потрібні скелет і м’язи? Практична робота. Перевірка власної постави.




147-148

47

58.

З чого складається травна система? Дослідницька лабораторія. Раціон здорового харчування.




149-151

47

59.

Що корисно їсти?




152-154

48

60.

Для чого потрібне дихання?




155-156

49

61.

Яке значення має кровообіг? Практичне завдання. Вимірювання частоти пульсу.




157-159

49

62.

Яке значення має шкіра? Практичне завдання. Вивчення властивостей шкіри.




160-162

50

63.

Про що повідомляють органи чуття?




163-164

51

64.

Як попереджувати захворювання органів чуття? Дослідницька лабораторія. Як перевірити гостроту свого зору?




165-167

51

65.

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм.

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з природознавства:


с. 41–46 (завдання подані у 2-х варіантах, по 9 диференційованих завдань у кожному)




168-169

52

66.

Як досліджувати природу влітку?




170-171

-

Каталог: userfiles -> file -> grushinska
file -> Уроку, с у підруч. (П) та Роб. Зошиті (РЗ) Тема, матеріал до уроку Дата
file -> Календарно-тематичне планування Українська мова
file -> Календарно-тематичне планування навчання грамоти
file -> № уроку Тема уроку Сторінка підручника (зошита) Дата Примітка Розділ 1
file -> Уроку Тема уроку Сторінка підручника (зошита) Дата Примітка
file -> Календарно-тематичне планування математика 3 клас Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2011 р. За підручником «Математика. 3 клас»
file -> Орієнтовне календарно-тематичне планування навчання української мови в 6 класі у 2014-2015 н р
grushinska -> Природознавство
file -> Календарно-тематичне планування з біології


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка