Власюк Р.О.
Умови для можливості обміну
Обмін - основне поняття маркетингу, як наукової дисципліни. Обмін - один з чотирьох способів, за допомогою яких окремі особи можуть отримати бажаний результат: самозабезпечення, жебрацтво, відбирання, обмін. Маркетинг використовується тоді, коли люди вирішують задовольнити свої запити за допомогою обміну. Обмін - отримання будь-якого очікуваного об'єкта (товару, послуги) з наданням чогось натомість. Акт обміну виконується в основному під гарантію відшкодування, оформлену договором.
Потенційна можливість обміну створюється при наявності п'яти умов:
• сторін, що обмінюються, має бути як мінімум дві;
• кожна сторона має те, що становить інтерес для іншої сторони;
• кожна сторона повинна бути здатна здійснювати комунікацію і доставку товару або виконувати послугу;
• кожна сторона повинна бути вільна в прийнятті або відхиленні пропозиції іншої сторони;
• кожна сторона повинна бути впевнена в доцільності і бажаності мати справу з іншою стороною.
Ці п'ять умов створюють лише потенційну можливість обміну. А ось чи відбудеться він, залежить від угоди між сторонами про його умови. Можливості дотримання перерахованих вище умов обміну в значній мірі варіює залежно від реальних форм власності в медицині, організації ринку медичних послуг.
Поділіться з Вашими друзьями: |