Тема 1(варіант 23)



Скачати 17.35 Kb.
Сторінка1/5
Дата конвертації05.01.2021
Розмір17.35 Kb.
  1   2   3   4   5

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ТЕМА 1(ВАРІАНТ 23)

1. Маркетингова інформаційна система – це:

1. Організаційно-технічна система збору, систематизації та обробки маркетингової інформації.

3. Система, спрямована на забезпечення процесів прийняття рі­шень в процесі управління підприємством.

3. Сукупність програмних засобів та інформації.

4. Система, що діє в комплексному та безперервному режимі.

2. Маркетингові дослідження - це:

1. Збір, упорядкування, аналіз і узагальнення даних для виявлення й рішення різних маркетингових проблем.

2. Те ж саме, що і «дослідження ринку».

3. Постійно діюча система збору, класифікації, аналізу, оцінки й поширення маркетингової інформації.

4. Дослідження маркетингу.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка