Соціальна медицина та організація охорони здоров'я



Сторінка1/24
Дата конвертації15.12.2016
Розмір1.68 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24

Назва наукового напрямку (модуля):

Семестр:

6

Соціальна медицина та організація охорони здоров'я

Опис:

6 семестр, 3 курс стомат

Перелік питань:

1.

?На формування здоров'я дітей та підлітків впливає комплекс соціальних, біологічних факторів та чинники навколишнього середовища. Серед цих факторів важливу роль відіграють біологічні фактори. Що з наведеного нижче відноситься до біологічних факторів?


A. *

Спадковість, конституція, рівень статевої зрілості, вік


B.

Темпи росту, стан здоров'я матері, неповна сім'я


C.

Спадковість, фізичний розвиток, гіподинамія


D.

Рухова активність, спосіб життя


E.

Генетичний фактор, рівень статевої зрілості, багатодітна сім'я


2.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу динаміки загальної смертності?


A. *

Лінійна діаграма


B.

Секторна діаграма


C.

Радіальна діаграма


D.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


E.

Картограма


3.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу динаміки загальної захворюваності?


A. *

Лінійна діаграма


B.

Секторна діаграма


C.

Радіальна діаграма


D.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


E.

Картограма


4.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу динаміки чисельності населення?


A. *

Лінійна діаграма


B.

Картограма


C.

Радіальна діаграма


D.

Секторна діаграма


E.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


5.

Відносні величини є критеріями:


A. *

І властивості статистичної сукупності


B.

ІІ властивості статистичної сукупності


C.

ІІІ властивості статистичної сукупності


D.

ІV властивості статистичної сукупності


E.

V властивості статистичної сукупності


6.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу рівня народжуваності в різних регіонах?


A. *

Картограма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Радіальна діаграма


E.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


7.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу рівня захворюваності в різних регіонах?





A. *

Картограма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Радіальна діаграма


E.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


8.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу рівня смертності немовлят в різних регіонах?


A. *

Картограма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Радіальна діаграма


E.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


9.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу рівня загальної смертності в різних регіонах України?


A. *

Картограма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Радіальна діаграма


E.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


10.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу сезонних коливань рівня захворюваності на гострі респіраторні інфекції?


A. *

Радіальна діаграма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


E.

Картограма


11.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу сезонних коливань рівня захворюваності на гострий інфаркт міокарда?


A. *

Радіальна діаграма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


E.

Картограма


12.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу сезонних коливань рівня смертності від серцево-судинних захворювань?


A. *

Радіальна діаграма


B.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


C.

Лінійна діаграма


D.

Секторна діаграма


E.

Картограма


13.

Який вид графічних зображень можна використати для аналізу сезонних коливань частоти загострень виразкової хвороби?


A. *

Радіальна діаграма


B.

Лінійна діаграма


C.

Секторна діаграма


D.

Внутрішньо-стовпчикова діаграма


E.

Картограма





14.

Який вид графічних зображень необхідно застосувати для аналізу структури захворюваності за класами хвороб?


A. *

Секторна діаграма


B.

Картограма


C.

Радіальна діаграма


D.

Стовпчикова діаграма


E.

Лінійна діаграма


15.

?Скільки відсотків із загальної кількості відвідувань припадає на частку лікарів-стоматологів?


A. *

11,4 %


B.

15,4 %


C.

20,4 %


D.

50,4 %


E.

60,4 %


16.

Метою первинної профілактики в роботі лікаря-стоматолога є:


A. *

Попередження стоматологічних захворювань


B.

Лікування стоматологічних захворювань


C.

Недопущення розвитку ускладнень стоматологічних захворювань


D.

Недопущення інвалідизації від стоматологічних захворювань


E.

Реабілітація наслідків стоматологічних захворювань


17.

Метою вторинної профілактики в роботі лікаря-стоматолога є:


A. *

Лікування стоматологічних захворювань


B.

Попередження стоматологічних захворювань


C.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


D.

Недопущення інвалідизації від стоматологічних захворювань


E.

Реабілітація наслідків стоматологічних захворювань


18.

Метою вторинної профілактики в роботі лікаря-стоматолога є:


A. *

Недопущення розвитку ускладнень стоматологічних захворювань


B.

Попередження стоматологічних захворювань


C.

Недопущення інвалідизації від стоматологічних захворювань


D.

Реабілітація наслідків стоматологічних захворювань


E.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


19.

Метою третинної профілактики в роботі лікаря-стоматолога є:


A. *

Недопущення інвалідизації від стоматологічних захворювань


B.

Попередження стоматологічних захворювань


C.

Лікування стоматологічних захворювань


D.

Недопущення розвитку ускладнень стоматологічних захворювань


E.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


20.

Метою третинної профілактики в роботі лікаря-стоматолога є:


A. *

Реабілітація наслідків стоматологічних захворювань


B.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


C.

Попередження стоматологічних захворювань


D.

Лікування стоматологічних захворювань


E.

Недопущення розвитку ускладнень стоматологічних захворювань


21.

Що являє собою первинна профілактика?


A. *

Систему державних соціальних і медичних заходів


B.

Комплекс методів лікування стоматологічних захворювань





C.

Планову санацію


D.

Відновлення функцій зубо-щелепної системи


E.

Складні реконструктивні операції на обличчі та щелепах


22.

Що являє собою первинна профілактика?


A. *

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


B.

Комплекс методів лікування стоматологічних захворювань


C.

Планову санацію


D.

Відновлення функцій зубо-щелепної системи


E.

Складні реконструктивні операції на обличчі та щелепах


23.

Що являє собою вторинна профілактика?


A. *

Комплекс методів лікування стоматологічних захворювань


B.

Систему державних соціальних і медичних заходів


C.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


D.

Відновлення функцій зубо-щелепної системи


E.

Складні реконструктивні операції на обличчі та щелепах


24.

Що являє собою вторинна профілактика?


A. *

Планову санацію


B.

Систему державних соціальних і медичних заходів


C.

Відновлення функцій зубо-щелепної системи


D.

Складні реконструктивні операції на обличчі та щелепах


E.

Усунення причин і умов розвитку стоматологічних захворювань


25.

Що являє собою третинна профілактика?


A. *

Відновлення функцій зубо-щелепної системи




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   24


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка