Кожна особистість по-своєму талановита. Вона народжується, щоб творити своє життя, стати активним суб’єктом соціальної взаємодії: у когось здібності до математики, музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось пише вірші, оповідання, а хтось вміє добре майструвати руками. У кожної дитини - свої природні задатки, розвиток яких є пріоритетним напрямком сучасної освіти.
У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» серед пріоритетних напрямків реформування шкільної освіти визначено: «…своєчасне виявлення ранньої обдарованості, забезпечення умов для розвитку талановитих дітей», а також «…удосконалення навчально-виховного процесу в шкільних закладах з урахуванням особистих якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини».
Саме гурткова робота дає можливість дитині реалізувати і розвивати свої природні здібності, зокрема:
· здібності до заняття науковою діяльністю;
· інтелектуальні здібності;
· літературна обдарованість;
· художні здібності;
· музичні здібності;
· технічні здібності;
· артистичні здібності;
· здібності до спорту
Ласкаво просимо! На Вас чекають:
Розклад позакласної роботи
Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
Білоцерківської міської ради Київської області
2012-2013 н.р
№ п/п
|
Назва гуртка, клубу, секції
|
Класи
|
Прізвище, ім’я, по батькові керівника
|
Час
|
День
|
Місце проведення
|
1.
|
Гурток
“Європейського аранжування квітів»
|
5-11
|
Карандашева Тетяна Юріївна
|
14.40-16.00
12.45-14.30
|
Понеділок
Вівторок
|
Зал
флористики
|
2
|
Гурток «Флористика»
|
5-11
|
Карандашева Тетяна Юріївна
|
12.45-14.30
14.40-16.00
|
Середа
Четвер
|
Зал флористики
|
3
|
Гурток «Креатив»
|
5
|
Опаряк Вікторія Олександрівна
|
15.00-15.40
15.00-16.00
|
Середа
П’ятниця
|
Каб. 321
|
4
|
Основи естрадного мистецтва
|
5-11
|
Молін Олег Георгійович
|
14.00-15.30
14.00-14.40
14.00-14.40
|
Вівторок
Середа
П’ятниця
|
Актова зала
|
5
|
Військово-патріотичний клуб “Командир”
|
10, 11
|
Шуригін Віктор Олександрович
|
14.40-16.40
14.40-16.00
|
Понеділок
Четвер
|
Спортзал
Стрілецький тир
|
6
|
Клуб “Ерудит”
|
10, 11
|
Бондаєвська Валентина Сергіївна
|
15.00-16.00
|
Вівторок
|
Каб. 320
|
6.
|
Танцювальний гурток
|
3-9
|
Гаркуша Олена Василівна
|
15.00-16.40
15.00-16.20
|
Понеділок
Четвер
|
Малий спортивний зал
|
7.
|
Клуб “Феміда”
|
9, 10
|
Середа Оксана Іванівна
|
15.00-16.00
|
Середа
|
Каб.202
|
8.
|
Гурток «Вітрила духовності»”
|
6-10
|
Горбань Яна Олегівна
|
15.00-17.00
15.00-17.30
|
Вівторок
Четвер
|
Каб. 201
|
9.
|
Гурток “Ми - журналісти”
|
6,7
|
Попова Людмила Валентинівна
|
15.00-16.00
|
П’ятниця
|
Каб.310
|
10.
|
Гурток поетичної творчості
“Провесінь”
|
5, 9
|
Олексієнко Віра Андріївна
|
15.00-16.00
|
Середа
|
Каб.217
|
11.
|
Вокальний ансамбль
«Дружба»
|
5-8
|
Волошенко Олена Іванівна
|
13.30-14.30
|
Четвер
|
Каб. 218
|
12.
|
Волонтерська група “Пам’ять”
|
10
|
Іващенко Інна Василівна
|
15.00-16.00
|
П’ятниця
|
Каб. 211
|
13.
|
Гурток“ Олімпійський резерв“
|
7-11
|
Ібрагімов Микола Андрійович
|
15.30-16.30
|
Вівторок
|
Спортивний зал
|
14.
|
Гурток «Ритмічна гімнастика»
|
10, 11
|
Парфенюк Жанна Юріївна
|
15.00-16.00
|
Четвер
|
Спортивний зал
|
15.
|
Загін «Юні рятувальники»
|
9, 10
|
Шуригін Віктор Олександрович
|
15.00-16.00
|
Четвер
|
Спортивний
зал
|
16
|
Гурток «Бісероплетіння»
|
2, 8
|
Гутник Валентина Миколаївна
|
12.30-14.00
14.30-16.00
|
Четвер
|
Каб. 103
|
17
|
Туристсько-краєзнавчий гурток «Горизонт»
|
6-8
|
Козлов Олександр Васильович
|
16.30-17.50
|
Середа
|
Малий спортзал
|
18
|
Гурток «Цікава математика»
|
9
|
Якушко Ірина Микитівна
|
17.00-18.00
|
Середа
|
Каб. 107
|
19
|
Театральний гурток
|
5
|
Атамашко С.М.
|
13.40-14.40
|
Середа
|
Каб. 107
|
Директор школи № 7 Н.Б. Шуліпа
Одним з важливих завдань, які стоять перед школою є виховання у дітей інтересу і смаку до праці, до набуття знань і навичок в різних галузях. Шкільні гуртки покликані розвивати нахили учнів, удосконалювати, поглиблювати і розширювати знання школярів, прищеплювати їм практичні навички і уміння потрібні у житті.
Гурткова робота є важливою формою позакласної роботи в школі. При організації гурткової роботи намагаємось як найбільше наблизити її зміст до інтересів дітей, щоб вона давала дітям необхідні знання і навички, прищеплювала любов до праці, сприяла розвиткові їх здібностей.
Поділіться з Вашими друзьями: |