Превентивне виховання дітей та молоді бібліографічний список літератури Укладачі: Алексєєва Н. В., завідувач науково-педагогічної бібліотеки квнз «Херсонська академія неперервної освіти»



Скачати 325.83 Kb.
Дата конвертації15.12.2016
Розмір325.83 Kb.
#8082
ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ
Бібліографічний список літератури
Укладачі:

Алексєєва Н.В., завідувач науково-педагогічної бібліотеки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»



Паламарчук С.А., бібліотекар науково-педагогічної бібліотеки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
ЗМІСТ

1. ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИКА ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ




2. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ: ПРОБЛЕМИ Й ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ




3. ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА Й АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У РОДИНАХ ТА КЛАСНИХ КОЛЕКТИВАХ




4. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ





1. ЗМІСТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИКА ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

  1. Гречаник О. Є. Превентивне виховання в школі / О. Є. Гречаник // Виховна робота в школі. – 2014. – № 6. – С. 2-7.

  2. Колесник А. Робота з учнями групи ризику: організаційний аспект / А. Колесник // Практичний психолог: школа. – 2015. – № 1. – С. 19-23.

  3. Петрочко Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко // Педагогіка і психологія. – 2014. – № 1. – С. 17-24.

  4. Снігульська В. Стан превентивної освіти дітей та учнівської молоді в навчальних закладах / В. Снігульська // Соціальний педагог. – 2014. – № 2. – С. 4-8.

  5. Шахненко О. Ф. Профілактика і попередження асоціальної поведінки учнів. Семінар-практикум класних керівників / О. Ф. Шахненко // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2015.– № 1. – С. 5-10.

  6. Швець Т. М. Соціально-педагогічні умови профілактики делінквентних виявів в учнівському середовищі / Т. М. Швець // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С. 228-235.



2. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ:

ПРОБЛЕМИ Й ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

  1. Безрученко О. Важковиховувані підлітки : особливості виховної роботи керівника групи / О. Безрученко // Соціальний педагог. – 2014. – № 2. – С. 17-19.

  2. Диференційований підхід до дітей з девіантною поведінкою (правопорушники) : з досвіду роботи соціального педагога Станіславської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області ім. К. Й. Голобородька Безродної Світлани Петрівни / уклад. С. П. Безродня, Т. В. Кисиличак. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – 39 с.

  3. Діжур Н. В. Девіантна поведінка – наслідок невдалого процесу соціалізації особистості. Корекційно-розвивальне заняття / Н. В. Діжур // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 9. – Вкладка. – С. 4-8.

  4. Жуковська С. В. Соціалізація учнів старшої школи в навчальному процесі через систему тренінгової роботи / С. В. Жуковська // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 1 (2). – С. 101-105.

  5. Колесник А. Робота з учнями групи ризику: організаційний аспект / А. Колесник // Практичний психолог: школа. – 2015. – № 1. – С. 19-23.

  6. Корнещук В. В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з підлітками-девіантами / В. В. Корнещук, М. О. Волошенко // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Випуск 29. – С. 242-246.

  7. Мимренко О. Девіантна поведінка. Види та причини : соціально-психологічний семінар для педагогічних працівників ВНЗ та ПТНЗ / О. Мимренко // Соціальний педагог. – 2015. – № 9. – С. 26-33.

  8. Третиннікова Л. Діти з девіантною поведінкою / Л. Третиннікова // Соціальний педагог. – 2014. – № 7. – С. 4-10.

  9. Третиннікова Л. Профілактична робота з дітьми з девіантною поведінкою: програма тренінгу / Л. Третиннікова // Соціальний педагог. – 2014. – № 7. – С. 17-26.

  10. Третиннікова Л. А. Ми хочемо, щоб нас любили : тренінг для педагогічних працівників щодо роботи з дітьми з девіантною поведінкою / Л. А. Третиннікова // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2015. – № 11. – С. 20-29.

  11. Цибуля Н. В. Профілактика негативних форм поведінки у дітей-логопатів / Н. В. Цибуля // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 1 (2). – С. 78-84.


3. ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА Й АГРЕСИВНОСТІ

ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У РОДИНАХ ТА

КЛАСНИХ КОЛЕКТИВАХ

  1. Бафталовська Н. Я. Запобігання торгівлі та жорстокому поводженню з дітьми: Методичні рекомендації практичним психологам і соціальним педагогам / Н. Я. Бафталовська // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2014. – № 2. – С. 26-29.

  2. Безручко О. Запобігання насильству та жорстокій поведінці : заняття з елементами тренінгу для педагогів / О. Безручко // Соціальний педагог. – 2016. – № 6. – С. 14-24.

  3. Білопола В. Психолого-педагогічний супровід дитини з агресивною поведінкою в дошкільному закладі / В. Білопола // Практичний психолог: дитячий садок. – 2015. – № 3. – С. 20-28.

  4. Гузь А. Ю. Я – причина агресії. Семінар для практичних психологів, педагогів ДНЗ та початкової школи / А. Ю. Гузь // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2014. – № 3. – С. 20-23.

  5. Єрьоменко В. Запобігання насильству в сім'ї : матеріали для проведення батьківської просвіти / В. Єрьоменко, Ю. Кравченко // Соціальний педагог. – 2014. – № 3. – С. 45-48.

  6. Єфремова Г. Л. Вплив насильства на особистісний розвиток дитини / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. – 2016. – № 5. – С. 39-45.

  7. Загній І. А. Попередження випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми. Заняття з учнями старшого підліткового віку / І. А. Загній // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2014. – № 1. – С. 27-33.

  8. Каткова Т. Насильство: про це варто знати... Як запобігти насиллю в сім'ї та у школі / Т. Каткова // Соціальний педагог. – 2015. – № 1. – С. 41-57.

  9. Кляпець О. Насильство в сім'ї: чому виникає та чим загрожує / О. Кляпець // Практичний психолог: дитячий садок. – 2015. – № 6. – С. 34-37.

  10. Козак Н. М. Робота з агресивними дітьми / Н. М. Козак // Географія. – 2014. – № 5-6. – С. 66-75.

  11. Крикун Л. В. Проблема насильства та жорстокого поводження з дітьми / Л. В. Крикун // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2014. – № 5. – С. 2-13.

  12. Лавровська С. М. Корекційна робота з агресивними дітьми / С. М. Лавровська // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2014. – № 1. – С. 7-11.

  13. Луганська Т. А. Робота психолога з подолання підліткової агресивності / Т. А. Луганська // Таврійський вісник освіти. – 2016. – № 1. – С. 259-267.

  14. Лях Д. Д. Насильство над жінками в сімейних стосунках / Д. Д. Лях , Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 2. – С. 65-69.

  15. Майстренко І. Феномен прихованої агресії у взаємодії / І. Майстренко // Практичний психолог: дитячий садок. – 2015. – № 2. – С. 44-50.

Те саме: // Практичний психолог: школа. – 2015. – № 2. – С. 24-30.

  1. Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей: Лист Міністерства освіти і науки України від 28.10.2014 р. № 1/9-557 // Соціальний педагог. – 2015. – № 1. – С. 12-23.

  2. Овчаренко С. Ю. Програма корекційних занять для учнів, які схильні до агресії / С. Ю. Овчаренко // Педагогічна майстерня. – 2016. – № 5. – С. 34-38; № 7. – С. 45-47; № 8. – С. 38-41; № 9. – С. 42-46.

Те саме: // Основи здоров'я. – 2016. – № 5. – С. 39-44; № 6. – С. 33-37; № 8. – С. 32-34.

  1. Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення: Наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 19.08.2014 р. № 564/836/945/577 // Соціальний педагог. – 2015. – № 1. – С. 7-11.

  2. Романюк М. Психолого-педагогічна робота з подолання буллінгу в підлітковому віці / М. Романюк // Практика управління закладом освіти. – 2015. – № 8. – С. 52-59.

  3. Скидан С. Контроль агресивної поведінки : заняття з елементами тренінгу / С. Скидан // Соціальний педагог. – 2015. – № 9. – С. 37-42.

  4. Червонна Т. Ш. Діагностика та корекція агресивності у дітей / Т. Ш. Червонна // Бібліотека «Психолог». – 2014. – № 3. – 128 с.

  5. Циганчук Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім'ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 3. – С. 60-71.

  6. Шевченко О. О. Специфіка роботи з підлітками, які виявляють агресію (тренінгове заняття для класних керівників) / О. О. Шевченко // Виховна робота в школі. – 2015. – № 6. – С. 32-38.

  7. Щодо впровадження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення: Лист Міністерства освіти і науки України від 29.09.2014 р. № 1/9-498 // Соціальний педагог. – 2015. – № 1. – С. 6.

  8. Як допомогти дитині вийти з ролі «жертви»? // Логопед. – 2014. – № 2. – С. 47.

  9. Ялинська С. Формування ненасильницької моделі поведінки учня / С. Ялинська // Школа. – 2014. – № 3. – С. 10-11.


4. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК

ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

  1. Андрусич Н. Сприятлива екологія дитинства – головний пріоритет / Н. Андрусич // Дошкільне виховання. – 2014. – № 5. – С. 2.

  2. Андрющенко Т. До здоров'я дітей – компетентнісний підхід. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільнят / Т. Андрющенко // Дошкільне виховання. – 2014. – № 11. – С. 20-23.

  3. Антонюк Л. В. Формування здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі / Л. В. Антонюк // Основи здоров'я. – 2014. – № 4. – С. 6-9.

  4. Бабаніна І. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я : досвід роботи / І. Бабаніна // Початкова школа. – 2014. – № 1. – С. 60-61.

  5. Бабич Т. К. Формування потреби у здоровому способі життя в дошкільників / Т. К. Бабич // Таврійський вісник освіти. – 2015. – № 1. – С. 33-37.

  6. Бихал Л. В. Здорова дитина – майбутнє нашої країни / Л. В. Бихал // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2015. – № 7. – С. 4-5.

  7. Бихал Л. В. Формування навичок здорового способу життя / Л. В. Бихал // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2015. – № 3. – С. 5-8.

  8. Богуш А. Екологія емоційно-психічного здоров'я у системі взаємодії дорослих і дітей / А. Богуш // Дошкільне виховання. – 2014. – № 5. – С. 9-12.

  9. Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів / В. Бондаренко // Початкова школа. – 2014. – № 3. – С. 44-46.

  10. Бондаренко Т. Здоров'язбережувальні технології в початковій школі / Т. Бондаренко // Майстерня вчителя: Додаток до газети «Джерела». – 2014. – № 5-6. – С. 10-11.

  11. Борисенко В. Реалізація здоров'язбережувальної технології на заняттях з української мови / В. Борисенко, Н. Костенко // Українська мова і література в школах України. – 2014. – № 11. – С. 22-23.

  12. Васильєва Н. М. Здоров’язбережувальні технології на уроках основ здоров’я / Н. М. Васильєва // Основи здоров'я. – 2014. – № 8. – С. 44-46.

  13. Возносименко Д. Валеологічне виховання на уроках математики / Д. Возносименко // Математика в рідній школі. – 2014. – № 12. – С. 21-25.

  14. Волошанюк В. Формування здоров’язбережувальних технологій у початкових класах / В. Волошанюк // Початкова школа. – 2015. – № 5. – С. 55-57.

  15. Ворона О. І. Усвідомлення цінності здоров'я як основи успішної самореалізації підлітків / О. І. Ворона, А. Л. Мартиненко // Таврійський вісник освіти. – 2015. – № 2 (2). – С. 238-243.

  16. Глінчук Ю. До проблеми збереження психологічного здоров’я учнів у шкільному освітньому середовищі / Ю. Глінчук // Початкова школа. – 2015. – № 12. – С. 57-58.

  17. Гнилицька О. М. Педагогічний простір як фактор реалізації оздоровчої функції освіти / О. М. Гнилицька // Педагогічна майстерня. – 2015. – № 7. – С. 40-42.

  18. Горяна Л. Г. Підготовка педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Г. Горяна // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 25. – С. 159-165.

  19. Дембровська Г. М. Збереження здоров'я дітей у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Г. М. Дембровська // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С. 255-261.

  20. Довга Т. Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського / Т. Довга // Початкова школа. – 2014. – № 1. – С. 56-58.

  21. Доля В. А. Здоровий спосіб життя – шлях до довголіття : розробка виховної години / В. А. Доля // Біологія. Позакласна робота. – 2014. – № 8. – С. 5-10.

  22. Дубова Г. М. Формування здоров'язбережувальних компетентностей учнів на уроках хімії / Г. М. Дубова // Таврійський вісник освіти. – 2015. – № 2 (1). – С. 146-152.

  23. Заворотнiй О. В. Роль фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. В. Заворотнiй // Фізичне виховання в школах України. – 2014. – № 1. – С. 24-31.

  24. Зимовець Л. І. Використання музикотерапії як здоров'язбережувальної технології в сучасному дошкільному навчальному закладі / Л. І. Зимовець // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 3. – С. 85-90.

  25. Зубалій М. Оцінювання здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів / М. Зубалій // Фізичне виховання в рідній школі. – 2014. – № 6. – С. 20-25.

  26. Казиміренко Т. У здоровому тілі – здоровий дух, або Створюємо умови для збереження психічного і фізичного здоров'я дошкільників / Т. Казиміренко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2015. – № 6. – С. 4-7.

  27. Карпенко М. І. Формування потребнісно-мотиваційного та емоційно-вольового блоків культури здоров'я школярів (з досвіду роботи В. Сухомлинського) / М. І. Карпенко // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 26. – С. 79-86.

  28. Кордонська А. В. Формування здорового способу життя підлітків / А. В. Кордонська, О. А. Дрючило // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2015. – № 7. – С. 2-6.

  29. Клюєва Т. М. Методичні аспекти викладання навчального предмета «Основи здоров'я» на основі розвитку життєвих навичок / Т. М. Клюєва // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 3. – С. 134-141.

  30. Коник Р. В. Впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій на уроках математики / Р. В. Коник // Математика в школах України. – 2014. – № 31-32. – С. 8-11.

  31. Кордонська А. В. Формування здорового способу життя підлітків / А. В. Кордонська, О. А. Дрючило // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2015. – № 7. – С. 2-6.

  32. Котова О. «Від творчості вчителя до здоров'я дитини» / О. Котова // Майстерня вчителя: Додаток до газети «Джерела». – 2014. – № 5-6. – С. 10.

  33. Кравченко Т. В. Впровадження здоров’язбережувальних технологій / Т. В. Кравченко, В. М. Стьопіна // Фізика в школах України. – 2014. – № 3-4. – С. 11-14.

  34. Купаєв В. В. Здоров’язбережувальні технології на уроках фізичної культури / В. В. Купаєв // Фізичне виховання в школах України. – 2015. – № 3. – С. 12-14.

  35. Кучма В. Г. Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках біології / В. Г. Кучма // Біологія (Основа). – 2015. – № 34-36. – С. 16-18.

  36. Леусенко Н. І. Формування здоров’язбережувальних компетентностей молодших школярів на уроках та в позакласній роботі / Н. І. Леусенко // Початкове навчання та виховання. – 2016. – № 1-2. – С. 64-68.

  37. Лущ Л. В. Формування основ здорового способу життя засобами шкільних дисциплін на прикладі хімії / Л. В. Лущ // Педагогічна майстерня. – 2015. – № 5. – С. 24-27.

  38. Малашок В. В. Упровадження здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховний процес сучасного навчального закладу / В. В. Малашок // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 1 (1). – С. 130-137.

  39. Малик Л. Впровадження ЗЗТ на уроках англійської мови / Л. Малик // Майстерня вчителя: Додаток до газети «Джерела». – 2014. – № 5-6. – С. 13-14.

  40. Мешко Г. М. Модель системи підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров'я / Г. М. Мешко // Педагогічний альманах: Збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2014. – Випуск 22. – С. 90-97.

  41. Мись В. А. Профілактика адиктивної поведінки школярів. Заняття для учнів 7-8-х класів / В. А. Мись // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2016. – № 9. – С. 26-27.

  42. Мороз М. Раціональне харчування і здоров'я людини / М. Мороз // Біологія і хімія в рідній школі. – 2015. – № 3. – С. 17-20.

  43. Павловська Л. О. Формування навичок безпечної поведінки у підлітків та молоді в умовах «Клініки, дружньої до молоді» / Л. О. Павловська, Н. І. Крамаренко // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 4. – С. 248-259.

  44. Панишева О. В. Здоровьесберегающие технологии на уроках математики в средней школе / О. В. Панишева  // Математика в школах України. – 2014. – № 22-23. – С. 50-54.

  45. Пєркова Г. Здорове покоління з навичками здорового способу життя / Г. Пєркова // Початкова школа. – 2015. – № 12. – С. 55-56.

  46. Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація»: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 653-р // Урядовий кур'єр. – 2016. – № 189. – С. 11.

  47. Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація»: Указ Президента України від 09.02.2016 р. № 42/2016 // Урядовий кур'єр. – 2016. – № 38. – С. 8-9.

  48. Різниченко Н. М. Формування здорового способу життя учнів через залучення батьківської спільноти / Н. М. Різниченко // Основи здоров'я. – 2014. – № 9. – С. 35-38.

  49. Романова Ю. А. Створення здоров’язберігального простору / Ю. А. Романова, О. В. Христоєва, А. В. Богославець // Управління школою. – 2015. – № 1-3. – С. 90-95.

  50. Романюк Н. Майстер-клас як форма просвітницької роботи з батьками щодо оздоровчої взаємодії з дітьми : розробка / Н. Романюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2015. – № 6. – С. 26-28.

  51. Рябчук Т. Ф. Програма формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя / Т. Ф. Рябчук // Завуч. Усе для роботи. – 2016. – № 11-12. – С. 7-23.

  52. Саніна О. В. Упровадження здоров'язбережувальних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування позитивної мотивації до навчання / О. В. Саніна // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 1 (1). – С. 238-245.

  53. Свердлик Н. Абетка харчування в початковій школі. Впровадження здоров'язбережувальних технологій в освітньому просторі / Н. Свердлик // Методист. – 2015. – № 8. – Вкладка. – С. 29-51.

  54. Сіваченко І. Г. Інформаційна безпека й здоров’я учнів / І. Г. Сіваченко // Основи здоров'я. – 2015. – № 1. – С. 10-14.

  55. Сліпченко С. Спільні заняття з батьками – ефективний засіб оздоровлення і соціалізації малюків / С. Сліпченко // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2015. – № 6. – С. 36-39.

  56. Слободенюк Л. І. Формування здоров'язбережувальних, здоров'язміцнювальних та здоров'яформувальних компетентностей у школярів / Л. І. Слободенюк, В. В. Горкуша, Т. І. Дзьоба // Таврійський вісник освіти. – 2016. – № 2. – С. 59-64.

  57. Таргоній-Коваль Р. П. Екологія дитинства – екологія здоров’я: управлінський аспект / Р. П. Таргоній-Коваль // Управління школою. – 2015. – № 19-21. – С. 38-67.

  58. Тодорова С. М. Роль бібліотеки в пропаганді здорового способу життя, або формуємо здорову націю засобами книги / С. М. Тодорова // Шкільний бібліотекар. – 2014. – № 9. – С. 9-13.

  59. Усенко Т. О. Формування потреби у здоровому способі життя в дітей дошкільного віку / Т. О. Усенко // Таврійський вісник освіти. – 2015. – № 1. – С. 87-92.

  60. Федорець М. Валеологічне виховання у школі / М. Федорець // Школа. – 2014. – № 10. – С. 8-25.

  61. Філоненко О. Здоровий випускник дитсадка – успішний школярик / О. Філоненко // Дошкільне виховання. – 2014. – № 5. – С. 17-19.

  62. Харитонова Н. О. Здоров’язберігаючі технології на уроках біології : Розробка «Профілактика ВІЛ/СНІДУ» / Н. О. Харитонова // Біологія (Основа). – 2014. – № 1-2. – С. 6-15.

  63. Ходоса В. П. Здорова дитина – здорова нація. Розробка факультативного курсу для учнів 5-9-х класів з формування здорової та свідомої особистості / В. П. Ходоса, О. Г. Хорт // Обдарована дитина. – 2014. – № 1. – С. 8-18.

  64. Черниченко Н. І. Упровадження здоров’яформувальних технологій в практику роботи ДНЗ / Н. І. Черниченко // Дошкільний навчальний заклад. – 2015. – № 10. – С. 16-26.

  65. Чікрижова Т. В. Використання моделювання у валеологічній освіті дітей дошкільного віку : практикум для вихователів / Т. В. Чікрижова , Л. П. Терещенко // БВДС. – 2014. – № 11. – С. 63-64.

  66. Чуищева И. А. Здоровьесберегающие технологии в работе логопеда с детьми с ограниченными возможностями / И. А. Чуищева // Логопед. – 2014. – № 1. – С. 7-12.

  67. Шавровська Н. Розуміти мову свого організму / Н. Шавровська // Дошкільне виховання. – 2014. – № 2. – С. 13-17.

  68. Шахненко В. І. Повітряний режим у школі й удома. Здоров’я учнів як педагогічна проблема / В. І. Шахненко, І. В. Котенко, С. І. Седіна // Основи здоров'я. – 2014. – № 9. – С. 2-8.

  69. Шахненко В. І. Сон – важлива складова здоров’я. Здоров’я учнів як педагогічна проблема / В. І. Шахненко // Основи здоров'я. – 2014. – № 10. – С. 2-9.

  70. Шахненко В. І. Через здоров’язбережувальну концепцію – до збереження і зміцнення здоров’я учнів як умови збереження нації / В. І. Шахненко // Основи здоров'я. – 2015. – № 1. – С. 4-10.

  71. Шукевич Ю. Здоров'язбережувальне навчання / Ю. Шукевич // Школа. – 2014. – № 10. – С. 2-7.

Каталог: wp-content -> uploads -> 2014
2014 -> Інтегрований підхід на уроках української мови і літератури
2014 -> Методика превентивного
2014 -> Комунальний заклад «рівненська обласна наукова медична бібліотека» рівненської обласної ради
2014 -> Екологічна культура невід’ємна якість свідомого, високо вихованого громадянина
2014 -> Урок №1 Образотворче мистецтво
2014 -> Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії І практики
2014 -> Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі
2014 -> Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації
2014 -> Проблема наступності в роботі початкової школи І дошкільного навчального закладу в умовах освітнього округу тетяна Башинська

Скачати 325.83 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка