План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2014 року



Скачати 303.21 Kb.
Дата конвертації05.05.2016
Розмір303.21 Kb.
ТипПлан роботи
Від 27.08.2014р. № 02-5/2315 ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник управління освіти і науки _____________________ Н.Микула
ПЛАН РОБОТИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ



ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НА вереСЕнь 2014 РОКУ
Заходи, які проводяться відповідно до окремих наказів та розпоряджень


  1. Підготовка матеріалів на засідання виконкому щодо затвердження фактичної мережі навчальних закладів міста на 2014/2015н.р, до 10.09.2014р., П.Ласійчук, С.Уварова.

  2. Тематичне інспектування. Організація початку навчального року в ЗНЗ, 09-19.09.2014р., П.Ласійчук, А.Рудак.

  3. Прийом звітів за формою ЗНЗ-1, електронних списків учнів 1 та 10 класів, електронних даних про рух учнів, 10-12.09.2014р., відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  4. Формування звітів РВК – 76, Д - 7, Д - 8, до 16.09.2014р., П.Ласійчук, Д.Худевич.

  5. Подання інформації про продовження навчання випускників 9-их та 11-их класів, до 10.09.2014р., Д.Худевич.

  6. Подання оперативної інформації про облік дітей та підлітків шкільного віку, до 05.09.2014р., Д.Худевич.

  7. Формування звіту 77-РВК, до 25.09.2014р., Д.Худевич.

  8. Узгодження режиму роботи ЗНЗ із СЕС, до 01.09.2014р., директори ЗНЗ.

  9. Подання документів щодо визначення лауреатів міської педагогічної премії ім. Богдана Ступарика, до 15.09.2014р., керівники закладів освіти міста, А.Рудак.

  10. Погодження планів роботи шкільних м/о методистами ІМЦ, впродовж місяця, методисти.

  11. Погодження планів роботи практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти та їх графіків роботи на 2014-2015 н.р., до 08.09.2014р., І.Рошак, методисти ЦППСР.

  12. Прийом соціальних паспортів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів – до 10.09.2014р. І.Рошак.

  13. Прийом інформації про учнів, які не приступили до навчання, до 05.09.2014р., І.Рошак, І.Валько, Д.Худевич.

  14. Формування персоніфікованого банку даних дітей, що потребують підвищеної педагогічної та соціальної уваги в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, впродовж місяця, заступники директорів, класні керівники (керівники гуртків, секцій), практичні психологи, соціальні педагоги.

  15. Проведення в закладах освіти заходів, приурочених до дня народження І.Я.Франка (27.08.1856р.), впродовж місяця, А.Рудак, Л.Савка.

  16. Проведення міських та участь в обласних турнірах з базових предметів, впродовж місяця.

  17. Прийом звітів «Організація харчування учнів у 2014-2015н.р.» за формою Ф-1-5, до 05.09.2014р., С.Бойчук, І.Джус.

  18. Погодження планів роботи вчителів-логопедів на 2014-2015н.р., до 05.09.2014р., Т.Кудярська.

  19. Прийом звітів учителів-логопедів про результати проведеного обстеження рівня мовного розвитку дітей, даних про дітей із ТВМ, 26.-30.09.2014р., каб. 125 уоін, Т. Кудярська.

  20. Узгодження фактичної мережі гуртків в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах на 2014-2015 навчальний рік, до 10.09.2014р., С.Уварова, керівники закладів.

  21. Проведення ІІ Всеукраїнської етапу гри «Джура» серед учнів 5-11 класів, 23-25.09.2014р., І.Валько, О.Різник.

  22. Міський конкурс дитячого малюнка «Я хочу жити в якісному світі», до 10.09.2014р. Н.Степаніщенко.

  23. Підготовка до участі у ІІІ міському чемпіонаті шкільних команд КВК «Лінійка +», впродовж місяця, І.Валько, О.Різник, заступники директорів шкіл з виховної роботи.

  24. Проект «Дні українського кіно», 15-30.09.2014р., театр кіно С.Уварова, робоча група. театр кіно «Люм’єр», С.Уварова, робоча група.

  25. Загальноміський конкурс-рейд «Увага! Діти на дорозі», впродовж місяця, О.Савка, І.Джус.

  26. Видача шкільної документації, 08 - 09.09.2014р., О.Савка.

  27. Загальноміський Олімпійський тиждень. Проведення Олімпійського уроку та заходів на олімпійську тематику, 02-10.09.2014р., Т.Жилюк, керівники ЗНЗ.

  28. Формування складу шкільних рад профілактики правопорушень, наркологічних постів, координаційних рад з питань туристсько-краєзнавчої роботи на 2014-2015 навчальний рік у школах, до 15.09.2014р., С.Уварова, керівники ЗНЗ.

  29. Оформлення соціально-педагогічних паспортів ДНЗ, ЗНЗ та ПНЗ, 2-30.09.2014р., С.Уварова, керівники закладів освіти.

  30. Організація та проведення заходів, приурочених Дню Конституції, Дню Прапора та Дню Незалежності України у закладах освіти міста, впродовж місяця, керівники закладів освіти.

  31. Проведення батьківських зборів класів і груп, загальних батьківських зборів в ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ, вибори і затвердження складів батьківських комітетів усіх рівнів, організація звітно-виборних конференцій (зборів) в дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах Івано-Франківської міської ради, затвердження складів рад закладів освіти та структури державно-громадського управління в 2014-2015 році, до 22.09.2014р., С.Уварова, керівники дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

  32. Проведення учнівських зборів в 1-11 класах ЗНЗ, гуртках ПНЗ, загальних учнівських конференцій в ЗНЗ та ПНЗ, вибори старост класів, гуртків, загальношкільного учнівського комітету, учнівського комітету ПНЗ, затвердження планів роботи органів учнівського самоврядування ЗНЗ та ПНЗ на 2014-2015 навчальний рік до 22.09.2014р., С.Уварова, І.Валько, керівники закладів освіти, педагоги-організатори, класні керівники, керівники гуртків.


01-07 вересня 2014 року


День тижня, дата

Зміст роботи

ПОНЕДІЛОК,

01 вересня

  1. Урочисті лінійки з нагоди Дня Знань та свята Першого дзвоника у закладах освіти, керівники ЗНЗ. Перший урок «Україна – єдина країна».

  2. Святковий молебень з нагоди Дня знань, 12.00, Архикатедральний собор Святого Воскресіння, Н.Микула, керівники закладів освіти.

середа,

03 вересня


  1. Оперативна нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань щодо формування мережі, подачі звіту ЗНЗ-1, обліку дітей в освітніх округах, зала засідань уоін, 14.00, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  2. Інструктивно-методична нарада шкільних координаторів Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «Колосок», 15.00, ЗШ№ 7, С.Бойчук, Л.Руда, О.Гавриляк.

  3. Інструктивно-методична нарада соціальних педагогів, навчальний кабінет уоін, 14.00 год, Н.Цюпер

четвер,

04 вересня


  1. Розширена нарада відповідальних за організацію харчування учнів у ЗНЗ (запрошуються керівники ЗНЗ, відповідальні за організацію харчування, приватні підприємці, працівники харчоблоку, медичні працівники, практичні психологи), 15.00, СШ № 11 (актова зала), Н.Микула, П.Ласійчук, О.Савка, С.Бойчук.

п’ятниця,

05 вересня

  1. Прийом фактичної та планової мережі ЗНЗ, списків первинного обліку дітей шкільного віку 8.30-16.00, каб. 202 уоін, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  2. Нарада заступників директорів, відповідальних за організацію навчально-виховного процесу у початковій школі, 13.00, зала засідань уіон, П.Ласійчук, С.Бойчук.

  3. Інструктивно-методична нарада громадських інспекторів, навчальний кабінет уоін, 13.30, І.Рошак.

  4. Прийом фактичної та планової мережі ДНЗ, каб. 115, 9.00-12.00, 13.00-15.00, Н.Кучеренко.


08-14 вересня 2014 року


День тижня, дата

Зміст роботи

понеділок,

08 вересня

  1. Прийом фактичної та планової мережі ЗНЗ, списків первинного обліку дітей шкільного віку 8.30-12.00, каб. 202 уоін, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  2. Прийом звітних матеріалів «Організація харчування учнів у 2014-2015 н.р.» за формами встановленого зразка, 15.00- 16.30, каб. 105, С.Бойчук.

  3. Засідання динамічної творчої групи практичних психологів, соціальних педагогів «Психологічний супровід учасників НВП під час громадського протистояння в державі», навчальний кабінет уоін, 13.00, І.Рошак, методисти ЦППСР.

ВІВТОРОК,

  1. вересня

  1. Прийом звітів за формою ЗНЗ-1, електронних списків учнів 1 та 10 класів, електронних даних про рух учнів, 8.00-17.00, каб. 214, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

середа,

  1. вересня




  1. Прийом звітів за формою ЗНЗ-1, електронних списків учнів 1 та 10 класів, електронних даних про рух учнів, 8.00-17.00, каб. 214, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  2. Проведення інструктивно-методичної наради заступників директорів ЗНЗ з навчально-виховної роботи, 14.00, зала засідань уоін, П.Ласійчук, С.Чехольська.

  3. Засідання творчої групи учителів біології, 15.00, ЗШ № 21, О.Гавриляк.

  4. Секційне засідання педагогів-організаторів, 10.00, зала засідань уоін, О.Різник.

четвер,

11 вересня


  1. Засідання творчої групи шкільних бібліотекарів. Упровадження ІКТ в роботу шкільної бібліотеки. Організація роботи мобільних груп бібліотекарів щодо систематичного наповнення сайту методичного об’єднання, 15.00, ПМЛ, У.Чупрунова, Г.Стрільчук.

  2. Інструктивно-методична нарада з керівниками опорних ДНЗ. Організація роботи опорних ДНЗ відповідно до пріоритетних завдань дошкільної освіти на 2014-2015н.р., 14.00, зала засідань уоін, Л.Чмелик.

  3. Засідання творчої групи вчителів економіки. Методика проведення практичних робіт та турнірів з економіки, 15.00, ЗШ № 21, Л.Руда.

  4. Засідання ШМВ учителів української мови і літератури, світової літератури, 15.30, навчальний кабінет уоін, Л.Савка, Я.Івасів.

п’ятниця,

12 вересня

  1. Нарада спеціалістів із охорони праці, 14.00, зала засідань уоін, О.Савка, І.Джус.

СУБОТА,

13 вересня

        1. День фізичної культури і спорту, Вічевий майдан, Т.Жилюк, керівники спортивних шкіл, учителі та інструктори фізичної культури.


15-21 вересня 2014 року


День тижня, дата

Зміст роботи

Понеділок,

15 вересня

  1. Організаційне засідання ШМВ географії (стаж роботи до 3р.). Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з географії у 2014-2015 н.р., 15.00, ЗШ № 16, Л.Руда.

Вівторок,

16 вересня

        1. Засідання творчої групи керівників гуртків літературно-драматичного профілю, 15.00, ШГ № 3, Г.Семенцова, О.Хибінь.

середа,

17 вересня

  1. Секційне засідання практичних психологів ДНЗ та ЗШС. Практичний психолог – професія чи покликання, 10.00, ДНЗ № 7 "Золотий ключик", І.Рошак.

  2. Засідання творчої групи вчителів хімії, 15.00, СШ № 5, О.Гавриляк.

  3. Засідання творчої групи керівників гуртків хореографічного профілю, 13.00, МЦДЮТ, Г.Семенцова, У.Дуридівка.

  4. Засідання ШМВ вчителів іноземних мов, 15.00, ЗШЛ № 23, Л.Чабан, Н.Бортник, Г. Філіпчук.

  5. Інструктивно-методична нарада керівників: м/о, школи молодого вихователя, школи ППД. Науково-методичне забезпечення розвитку дитини у процесі впровадження нових чинних програм “Українське дошкілля”, “Соняшник” та подальшого становлення її особистості в дошкільній освіті, 14.00, навчальний клас уоін, П.Лаврів.

четвер,

18 вересня

  1. Засідання творчої групи вчителів фізичної культури. Затвердження Положення ХХІV Спартакіади серед школярів міста, 15.00, СШ № 5, О.Різник, Т.Жилюк.

  2. Засідання творчої групи учителів початкових класів, котрі реалізують освітню галузь «Природознавство». Організація роботи з навчання «Природознавство» за новою програмою в початковій ланці освіти, 14.00, Католицька ЗШ, І.Мних.

  3. Засідання постійно діючого консультативного пункту для малодосвідченого вчителя історії (стаж роботи до 3 р.), 15.00, ЗШ № 22, Л.Руда.

  4. Засідання творчої групи вчителів образотворчого мистецтва. Розвиток особистості дитини через образне мислення на заняттях з малюнка в контексті розвивального навчання, 14.30, ЗШ № 3, Н.Степаніщенко, Н.Буяк.

  5. Засідання творчої групи вчителів християнської етики, 16.00, зал засідань уоін, Л.Савка, Н.Попадинець.

  6. Засідання школи молодого вчителя інформатики, 15.00, УГ № 1, Т.Скоробогата, П.Даниляк.

  7. Засідання творчої групи інструкторів із фізичної культури ДНЗ, 14.00, навчальний клас уоін, Л.Чмелик.

п’ятниця,

19 вересня

  1. Засідання школи молодого вчителя-логопеда. Вдалий конспект – запорука успішного заняття, ДНЗ № 22, 14.00, Т.Кудярська, Н.Попова.


22-28 вересня 2014 року


День тижня, дата

Зміст роботи

ПОнеділок,

22 вересня

  1. Засідання міської Ради учнівського самоврядування спільно з головами загальношкільних учнівських комітетів, 16.00, актова зала ЦПВ ім. С.Бандери, С.Уварова, Г.Савченко, М.Калин.

вівторок,

23 вересня

        1. Засідання творчої групи учителів початкових класів, котрі працюють за науково-педагогічним проектом «Росток». Підсумки роботи творчої групи за 2013-2014н.р. та завдання на наступний 2014-2015н.р., 14.00, ЗШ № 9, І.Мних.

середа,

24 вересня

вересня

  1. Засідання колегії уоін, 14.00, зала засідань уоін, Н.Микула.

  2. Засідання координаційної ради з питань профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності та захисту прав дітей, 16.00, зала засідань уоін, С.Уварова, І.Валько, члени координаційної ради.

  3. Нарада заступників директорів шкіл із виховної роботи, ЦПВ ім.С.Бандери, 15.00, С.Уварова, І.Валько.

  4. Засідання творчої групи педагогів-організаторів. Організаційне засідання, 15.00, гімназія № 2, О.Різник, Л.Філіпович.

  5. Засідання творчої групи вчителів іноземних мов, 15.00, навчальний клас уоін, Л.Чабан, Л.Радукан.

  6. Засідання школи молодого вчителя математики, 15.00, ІМЦ, Т.Скоробогата, І.Процко.

  7. Семінар музичних керівників. Розвиток музичного сприйняття у дошкільників, 9.00, ДНЗ 3 14, П.Лаврів, Л.Соколовська.

  8. Виїзний семінар педагогів-організаторів, організаторів туристично-краєзнавчої роботи в школі на базі Городенківського РМК, 8.00, (виїзд вул. Мельника), І.Валько, Л.Руда, О.Різник.

четвер,

25 вересня

        1. Нарада керівників ДНЗ, 10.00, зала засідань уоін, Н.Микула, Н.Кучеренко.

        2. Інструктивно-методична нарада для вчителів предмета «Захист Вітчизни», 10.00, ПМЛ, І.Валько, Я.Вацеба.

        3. Інструктивно-методична нарада практичних психологів ЗНЗ, зала засідань уіон, 14.00 год, І.Рошак, Г.Семенів.

п’ятниця,

26 вересня

              1. Засідання творчої групи вчителів трудового навчання та креслення. Розвивальні можливості шкільного курсу трудового навчання, 14.30, ЗШ № 10, Н.Степаніщенко, Н.Олійник.


29-30 вересня 2014 року


День тижня, дата

Зміст роботи

вівторок,

30 вересня

              1. Виїзний семінар бібліотекарів. Кам’янець-Подільська фортеця, Хотин. Роль шкільної бібліотеки у становленні учня – громадянина через пізнання історичної спадщини України, 7.00, виїзд від ЗШ № 12, У.Чупрунова, Т.Мохова.

Каталог: upload -> files -> %D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 201 5
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи департаменту освіти та науки івано-франківської міської ради на травень 2016 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> Звіт про проведення подати до14. 03. 2015р. (каб. 204, А. Рудак). Вивчення виконання зауважень та пропозицій за результатами атестаційної експертизи днз №18 «Зернятко», 11-13. 03. 2015р., П. Ласійчук, Г. Сич, члени комісії
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на травень 2015 року


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка