Перелік питань:
|
1.
|
?В основі концепції соціально-етичного маркетингу лежить збалансування трьох факторів. Який із перерахованих факторів не відноситься до вказаної концепції?
|
A.
|
споживачі (задоволення потреб)
|
B.
|
підприємство (прибуток)
|
C. *
|
трудові ресурси (надання робочих місць)
|
D.
|
суспільство (благополуччя людей
|
E.
|
всі відповіді правильні
|
2.
|
Маркетингова діяльність підприємства складається з трьох основних частин: комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розробка комплексу маркетингу та функціональне забезпечення маркетингової діяльності. В розробку комплексу фармацевтичного маркетингу не входить:
|
A.
|
розробка лікарського засобу
|
B.
|
ціноутворення
|
C.
|
методи збуту
|
D.
|
методи просування лікарських засобів
|
E. *
|
створення служби маркетингу
|
3.
|
В теорії маркетингу розрізняють три сфери ринку. Яке з перерахованих визначень не відноситься до сфер ринку?
|
A.
|
ринок товарів та послуг
|
B.
|
ринок цінних паперів
|
C. *
|
ринок інформаційних послуг
|
D.
|
ринок робочої сили
|
E.
|
ринок продавця
|
4.
|
В умовах високої конкуренції фармацевтичне виробництво в організації своєї роботи виходить із необхідності задоволення потреб клієнтів з одночасним підвищенням життєвого рівня всього суспільства і особистим доходом. Яку концепцію управління маркетингом вибрала дана фірма:
|
A.
|
удосконалення виробництва
|
B.
|
удосконалення товару
|
C. *
|
інтегрованого маркетингу
|
D.
|
соціально-етичного маркетингу
|
E.
|
інтенсифікації комерційних зусиль
|
5.
|
На сучасному фармацевтичному ринку умовах високої конкуренції фармацевтичне виробництво в організації своєї роботи виходить із необхідності задоволення потреб клієнтів з одночасним підвищенням життєвого рівня всього суспільства і особистим доходом. Яку концепцію управління маркетингом вибрала дана фірма:
|
A.
|
удосконалення виробництва
|
B.
|
удосконалення товару
|
C. *
|
інтегрованого маркетингу
|
D.
|
соціально-етичного маркетингу
|
E.
|
інтенсифікації комерційних зусиль
|
6.
|
Інфраструктуру сучасного українського фармацевтичного ринку складають декілька її основних компонентів. Виберіть елементи внутрішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
митна система, спільні підприємства, система освіти
|
|
B.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
C.
|
система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
D. *
|
оптові фармацевтичні фірми, лпу, національні виробники
|
E.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
7.
|
Виберіть елементи внутрішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
митна система, спільні підприємства, система освіти
|
B.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
C.
|
система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
D. *
|
оптові фармацевтичні фірми, лпу, національні виробники
|
E.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
8.
|
Інфраструктуру сучасного українського фармацевтичного ринку складають декілька її основних компонентів. Виберіть елементи зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
Митна система, спільні підприємства, система освіти
|
B.
|
Спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
C. *
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
D.
|
Оптові фармацевтичні фірми, лпу, національні виробники
|
E.
|
Страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
9.
|
Виберіть елементи зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
Митна система, спільні підприємства, система освіти
|
B.
|
Спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
C. *
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники, підприємства із 100% іноземними інвестиціями
|
D.
|
Оптові фармацевтичні фірми, лпу, національні виробники
|
E.
|
Страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
10.
|
Інфраструктуру сучасного українського фармацевтичного ринку складають декілька її основних компонентів. Виберіть елементи внутрішнього і зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники
|
B. *
|
Митна система, Спільні підприємства, Система освіти
|
C.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади
|
D.
|
Оптові фармацевтичні фірми, ЛПУ, національні виробники
|
E.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
11.
|
Виберіть елементи внутрішнього і зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
A.
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники
|
B. *
|
Митна система, Спільні підприємства, Система освіти
|
C.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади
|
D.
|
Оптові фармацевтичні фірми, ЛПУ, національні виробники
|
E.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
12.
|
Інфраструктуру сучасного українського фармацевтичного ринку складають декілька її основних компонентів. Виберіть елементи внутрішнього і зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
|
A. *
|
Банківська та валютно-біржова система, система освіти та наукових досліджень, податкова система
|
B.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
C.
|
Оптові фармацевтичні фірми, ЛПУ, національні виробники
|
D.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади
|
E.
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники
|
13.
|
Виберіть елементи внутрішнього і зовнішнього фармацевтичного ринку:
|
A. *
|
Банківська та валютно-біржова система, система освіти та наукових досліджень, податкова система
|
B.
|
страхова система, зарубіжні виробники, оптові фармацевтичні фірми
|
C.
|
Оптові фармацевтичні фірми, ЛПУ, національні виробники
|
D.
|
спільні підприємства, зарубіжні виробники, лікувально-профілактичні заклади
|
E.
|
Система міжнародної торгівельної практики, зарубіжні виробники
|
14.
|
Виберіть концепції фармацевтичного маркетингу, головним об’єктом уваги якої є потреби споживачів:
|
A.
|
Концепція удосконалення продукту
|
B. *
|
Концепція інтегрованого маркетингу
|
C.
|
Концепція інтенсифікації комерційних зусиль
|
D.
|
Концепція удосконалення виробництва
|
E.
|
Правильної відповіді немає
|
15.
|
Вид маркетингу, головною ціллю якого є підвищення попиту:
|
A. *
|
Ремаркетинг
|
B.
|
Демаркетинг
|
C.
|
Стимулювальний маркетинг
|
D.
|
Підтримуючий маркетинг
|
E.
|
Маркетинг, що розвивається
|
16.
|
Фармацевтична фірма у своїй діяльності застосовує вид маркетингу, головною ціллю якого є підвищення попиту:
|
A. *
|
Ремаркетинг
|
B.
|
Демаркетинг
|
C.
|
Стимулювальний маркетинг
|
D.
|
Підтримуючий маркетинг
|
E.
|
Маркетинг, що розвивається
|
17.
|
Вид фармацевтичного маркетингу, який пов’язаний з нерівномірним попитом і його коливанням:
|
A. *
|
Синхромаркетинг
|
B.
|
Маркетинг, що розвивається
|
C.
|
Демаркетинг
|
D.
|
Підтримуючий маркетинг
|
E.
|
Ремаркетинг
|
18.
|
Виробничо-комерційна діяльність фармацевтичного підприємства передбачає використання функцій маркетингу. Яка з наведених підфункцій належить до виробничої функції?
|
A.
|
аналіз внутрішнього середовища підприємства
|
B.
|
здійснення цілеспрямованої цінової функції
|
C. *
|
управління якістю і конкурентоспроможністю готової продукції
|
D.
|
організація системи комунікації на підприємстві
|
E.
|
організація контролю маркетингу
|
|
19.
|
Відділом маркетингу фірми-виробника встановлено негативний попит на товар. Яким буде завдання щодо управління маркетингом та його вид?
|
A. *
|
Формування попиту, конверсійний маркетинг
|
B.
|
Вирівнювання попиту, синхромаркетинг
|
C.
|
Стимулювання попиту, стимулюючий маркетинг
|
D.
|
Підвищення попиту, ремаркетинг
|
E.
|
Зниження попиту, демаркетинг
|
20.
|
Відділом маркетингу фірми-виробника встановлено спадання рівня продаж на лікарські засоби за певний період часу. Яким буде завдання щодо управління маркетингом та вкажіть його вид?
|
A.
|
Формування попиту, конверсійний маркетинг
|
B.
|
Вирівнювання попиту, синхромаркетинг
|
C. *
|
Підвищення попиту, ремаркетинг
|
D.
|
Зниження попиту, демаркетинг
|
E.
|
Стимулювання попиту, стимулюючий маркетинг
|
21.
|
Для лікарських засобів від застуди характерний посезонний попит. Яким буде завдання щодо управління маркетингом та вкажіть його вид?
|
A.
|
Формування попиту, конверсійний маркетинг
|
B. *
|
Вирівнювання попиту, синхромаркетинг
|
C.
|
Підвищення попиту, ремаркетинг
|
D.
|
Зниження попиту, демаркетинг
|
E.
|
Стимулювання попиту, стимулюючий маркетинг
|
22.
|
До якого виду можна віднести маркетинг, при якому попит є надмірний і головною метою фармацевтичного маркетингу є його зниження?
|
A. *
|
Демаркетинг
|
B.
|
Стимулювальний маркетинг
|
|