Орієнтовний план-конспект роботи вихователя ГПД
І. Збір учнів у групі.
-
Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).
-
Робота вихователя з «кур'єрською карткою»:
-
засвоєння матеріалу на уроці;
-
індивідуальна допомога;
-
домашнє завдання та його регламент;
-
окремі поради.
II. Спортивне заняття (1 год).
Мета: забезпечити активний відпочинок учнів на свіжому повітрі, підвищити розумову та фізичну активність, працездатність, виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я.
-
Вступна частина (10 хв):
-
Організація учнів. Організаційні вказівки вихователя.
-
Шикування.
-
Стройові вправи.
-
Ходьба та повільний біг у колоні по одному.
-
Загальнорозвивальні вправи під час ходьби. Ходьба в обхід залу (майданчика).
-
Основна частина (25 хв). Організовані ігри.
Гра «Виклик номерів».
Гравці сидять за партами. Кожен ряд — це окрема команда. У кожній команді дітям надаються номери: ті, що сидять за першою партою, — перші номери, за другою — другі номери і т. д. Вихователь (учень) називає номер, наприклад: «Перший праворуч». Діти з кожної команди (ряду), що сидять за першими партами праворуч, швидко виконують зазначені рухи (дії): вибігають до дошки і, наприклад, малюють квітку тощо. Загальний результат визначається за сумою перших, других і третіх місць. Гра повторюється кілька разів, але щоразу з новими завданнями.
Гра «Овочі, фрукти, ягоди».
Кожен ряд — команда. За кожною командою закріплюється своя назва: «Овочі», «Фрукти», «Ягоди». Вихователь називає види овочів, фруктів, ягід. Команда, до якої належить зазначена культура, повинна встати й виконати конкретні дії (рухи). Інші команди в цей час сидять, У ході гри одні рухи змінюються іншими.
Гра «Що змінилося?».
На дошці розвішуються малюнки. Учні запам'ятовують, у якому порядку вони висять. Дітям пропонується встати, повернутися до дошки спиною та виконати одну-дві вправи. У цей час учитель перевішує один-два малюнки на інші місця. За сигналом учні сідають на місце і визначають, що змінилося.
Гра повторюється кілька разів, і щоразу вчитель пропонує виконати інші вправи.
3. Заключна частина (5 хв).
-
Хода по колу.
-
Шикування.
-
Підбиття підсумків.
Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, виховувати навички користування столовим приладдям.
-
інструктаж черговим;
-
накривання столів черговими;
-
нагадування учням правил поведінки за столом, миття рук (перевірка наявності рушників);
-
бесіда з дітьми, які не мають гігієнічних навичок.
-
Приймання їжі (ЗО—40 хв).
-
Активна оздоровчо-виховна прогулянка (1 год).
Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність.
Гра «Сніжкою по м'ячу» (під час спускання з гори на лижах або санчатах).
На середині схилу, на 8—10 м від шляху спуску, лежить м'яч. Під час спуску учні намагаються влучити у м'яч сніжкою. (На лижах це зробити складніше, ніж на санчатах.) За кожне влучення учневі нараховується 1 бал, за падіння під час спуску знімають 2 бали.
-
Гра «Естафета на санчатах».
Усі гравці поділяються на дві-три команди, а кожна команда — на пари. У перших пар кожної команди — санчата з мотузками. Один із пари сідає в санчата, інший береться за мотузку і за командою керівника везе партнера до прапорця (або іншого орієнтиру). На зворотному шляху гравці міняються місцями. Пара, що повернулася, передає санчата іншій парі і стає в кінець своєї колони. Виграє команда, що закінчила естафету першою.
-
Організоване повернення в клас.
-
Самопідготовка.
Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.
-
Підготовча частина: складання плану роботи учнями, з'ясування змісту завдань, виокремлення головного в роботі, отримання консультації про необхідний дидактичний матеріал, посібники (5—10 хв).
-
Самостійна робота учнів.
-
Виконання учнями письмового завдання з математики.
-
Виконання учнями письмового завдання з української мови.
-
Година читання.
-
Підбиття підсумків самопідготовки: аналіз позитивних та негативних сторін, недоліків у роботі учнів, самооцінювання та оцінювання виконання завдань учнями.
-
Година спілкування.
-
Активна прогулянка.
-
Передача дітей батькам (опікунам).
Поділіться з Вашими друзьями: |