Непереносимість лікарських засобів чи медикаментозна алергія ? Ольга Бондарчук



Сторінка1/8
Дата конвертації18.12.2020
Розмір0.82 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8

НЕПЕРЕНОСИМІСТЬ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ чи МЕДИКАМЕНТОЗНА АЛЕРГІЯ ?

Ольга Бондарчук


Всяка речовина, яка може проявити терапевтичну дію, може викликати небажані ефекти

I.Edwards, J.Androson , 2000

Школа ревматологів, Вінниця, 27.10.16

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ

За даними світової літератури в структурі побічних реакцій (ПР) лікарських засобів (ЛЗ) перше місце займають дозозалежні токсичні реакції (понад 70%).

В Україні, за даними фармаконагляду, ПР алергічного ґенезу складають 57,24 % (ураження шкіри серед них - (37,22 %).

Департаментом післяреєстраційного нагляду зареєстуються такі реакцій гіперчутливості , як анафілаксія, ангіоневротичний набряк, кропив’янка, висипання різного характеру, свербіж, анафілактична реакція.


За даними ВООЗ, побічні реакції частіше виникають при системному використанні антибактеріальних, нестероїдних протизапальних та протиревматичних засобів (НППЗ).


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка