Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2010-2011 навчальному році



Скачати 79.39 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір79.39 Kb.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення інформатики

у 2010-2011 навчальному році

Шкільний курс інформатики в 11 класах загальноосвітніх навчальних закладах вивчатиметься відповідно до Інструктивно-методичного листа про вивчення інформатики у 2008-2009 навчальному році за програмами, надрукованими у збірнику “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів, пропедевтичних курсів, гуртків. Інформатика”, видавництва “Прем’єр”, Запоріжжя, 2003 р., у науково-методичному журналі “Комп’ютер у школі та сім’ї”, 2003, 2004 р.р., “Навчальною програмою з інформатики для 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів універсального та фізико-математичного профілів”, надрукованою у науково-методичному журналі “Комп’ютер у школі та сім’ї”, №1, 2005 р., «Програмами для профільного навчання. Інформатика», надрукованими у науково-методичному журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах», №4–5, 2006 р. та №2-3, 2008 р.

Учні 10 класів розпочинають, а 9-х класів продовжують вивчення інформатики за програмою (автори І.О. Завадський, Ю.О. Дорошенко, Ж.В. Потапова) із розрахунку 1 година на тиждень.
Навчально-методичне забезпечення вивчення інформатики
у 10-х класах

Навчання у 10-х класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюватиметься за підручниками:

«Інформатика. 10 клас» (автори Т.І.Лисенко, Й.Я.Ривкінд, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько) видавництва “Ґенеза”,

«Інформатика. 10 клас» (автори І.О. Завадський, І.В. Стеценко, О.М. Левченко) видавництва “BHV”,

«Інформатика – 10» (автори Н.В.Морзе, В.П.Вебер, О.Г.Кузьмінська) видавництва “Школяр”.
Поглиблене вивчення інформатики
У відповідності до листа МОН від 18.02.2008 року №1/9-83 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2008/2009 навчальний рік» робочі навчальні плани для 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням інформатики складаються за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 18.02.2008 р. № 99.

Навчальний час на поглиблене вивчення інформатики у 9-х класах (із розрахунку 3 години на тиждень) формується таким чином: до годин інваріантної складової (технології – 2 години, з відповідним поділом класу на дві групи), додаються години варіативної складової (2 години, без поділу для кожної з двох груп класу), що разом становить 3 години на тиждень для кожної окремої групи у класі.

Вивчення інформатики у 9-х класах з поглибленим вивчення інформатики відбуватиметься за програмою поглибленого вивчення інформатики для 8-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт.: Караванова Т.П., Костюков В.П.), видрукуваній у науково-методичному журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» №2-3, 2008 рік та розміщеній на сайті Міністерства освіти і науки (www.mon.gov.ua)

У 11 класах з поглибленим вивченням математики та інформатики курс інформатики в може вивчатися за такими програмами:



  • “Програми для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв. Інформатика і програмування. 8-11 класи” з розрахунку 4 години на тиждень;

  • “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв. Інформатика (поглиблений курс). 8-11 класи (“Прем’єр”, Запоріжжя, 2003р.) з розрахунку 2 години на тиждень у 9 класах і 4 години на тиждень у 10-11 класах.


Допрофільна підготовка з інформатики

У спеціалізованих школах (класах), гімназіях, ліцеях, колегіумах, зокрема з поглибленим вивченням курсу інформатики, години варіативної частини робочого навчального плану та навчально-виробничої практики можуть використовуватися для вивчення спецкурсів професійного спрямування, курсу інформатики у 7-9 класах, пропедевтичного курсу у 2-6 класах за авторськими програмами з відповідним грифом Міністерства освіти і науки України.



1-4 класи

Програма факультативного курсу “Прикладна інформатика” (автори Журавльова Л.А., Бодрик О.О.) розрахована на школярів віком 5-17 років. Фундаментальний підхід, покладений в основу даної програми, ґрунтується на практичній діяльності.

Обов'язковими умовами впровадження експериментального інтегрованого пропедевтичного курсу «Сходинки до інформатики» для 2-4-х класів, програма якої видруковано у науково-методичному журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» (№4–5, 2006 р.), є належний матеріально-технічний стан комп'ютерного парку, наявність необхідного програмного забезпечення, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та належний рівень підготовленості вчителів.

Програма пропедевтичного курсу «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» (автор Коршунова О.В.) призначена для учнів 2-4 класів із розрахунку 1 година на тиждень. Курс має чітко виражену практичну спрямованість.


5-8 класи

Обов'язковими умовами впровадження курсу «Інформатика» для 5-6-х класів, програму видруковано у науково-методичному журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» (№4–5, 2006 р.), є належний матеріально-технічний стан комп'ютерного парку, наявність необхідного програмного забезпечення, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та належний рівень підготовленості вчителів.

Школам, у яких вивчення інформатики починається з 5 класу, рекомендовано використовувати навчальну програму і комплект навчально-методичних засобів і з пропедевтичного курсу «Інфомандри. 5 клас» (автор О.П.Казанцева).

Для 5-8 класів розроблена програма і комплект навчально-методичних засобів курсу «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» (автор Коршунова О.В.)

Викладання курсу «Інформатика» у 5-6 класах загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за рахунок варіативної складової навчальних планів (із розрахунку 1 година на тиждень).

Навчальні курси «Основи інформатики, 7 клас» (автори: В.В.Володін, І.Л.Володіна, Ю.О.Дорошенко, Ю.О.Столяров) та «Основи інформатики, 8 клас» (автори: В.В.Володін, І.Л.Володіна Ю.О.Столяров) розраховані на вивчення у 7-х і 8-х класах 12-річної школи протягом 35 годин (1 година на тиждень) або 70 годин (2 години на тиждень).


Профільне навчання

Реалізація профільного навчання та до профільної підготовки забезпечується системою курсів за вибором (за рахунок варіативного компоненту), які враховують інтереси і можливості учнів даного профілю:



«Сучасні офісні інформаційні технології»,

«Інформаційні технології проектування»,

«Основи комп’ютерних презентацій»,

«Основи комп’ютерної графіки»,

«Основи комп’ютерної безпеки»,



«Основи Інтернету»,

«Основи веб-дизайну»,

«Основи візуального програмування»,

Інформаційний працівник»,



Microsoft Excel у профільному навчанні».
С.П.Шостя



Каталог: registration -> content -> ua3454 -> pages
pages -> Методичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного циклу в 2010/ 2011 навчальному році
pages -> Блок №7 створення умов для збереження життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу охорона праці та безпека життєдіяльності
pages -> Програма для вивчення географії у 10 класі (профільний рівень) із пояснювальною запискою додається
pages -> Науково-методична робота
pages -> Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх закладах у новому 2010-2011навчальному році
pages -> Інформація про виконання положень обласної програми виховання учнівської молоді на період до 2012 року
pages -> Міністерство освіти І науки україни інститут інноваційних технологій І змісту освіти
pages -> Методичні рекомендації за 2009-2010 навчальний рік. У межах варіативної компоненти змісту освіти пропонується вивчення у 10-му класі таких курсів за вибором
content -> Законодавство у сфері боротьби з корупцією з 1 січня 2011 року вводяться в дію Закони України "Про засади запобігання та протидії корупції", "Про


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка