Методичні рекомендації для студентіів Навчальна дисципліна Внутрішня медицина Модуль №



Скачати 331.5 Kb.
Сторінка30/53
Дата конвертації11.08.2021
Розмір331.5 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
1   ...   26   27   28   29   30   31   32   33   ...   53
A. Лазиксу

B. Гіпотіазід.

C. Верошпірон.

D. Тріампур.

E. Манітол.

  1. У чоловіка 63 років із гострим інфарктом міокарду на другу добу рецидивує больовий синдром. Об'єктивно: Ps на променевих артеріях не визначається. Шкірні покриви бліді з мармурово-ціанотичним відтінком, вологі, на дотик холодні.ЧСС 106 за хвилину. АТ 70/50 мм.рт.ст.Тони серця глухі. В задньо-нижніх відділах легень вислуховуються застійні дрібно-пухирцеві хрипи. На ЕКГ - розширення зони інфаркту. Поява якого ускладнення є найбільш ймовірною у хворого?

A. Кардіогенний шок.

B. Синдром Морганьї-Едемса-Стокса.

C. Пароксизмальна шлуночкова тахікардія

D. Гостре порушення мозкового кровообігу

E. Вазовагальна непритомність

  1. У хворого 50 рокiв, який перенic iнфаркт мiокарду виник напад задухи. Об’ективно: дихання клекочуче, з частотою 32 за 1 хв., кашель звидiленням великоi кiлькостi пiнного рожевого харкотиння, акроцианоз, набрякання вен шиi. Пульс 108 за 1 хв., АТ 150/100 мм рт.ст. Тони серця глухi. На всiею повернею легенiв вислуховуються рiзнокалiбернi вологi хрипи. Введення якого препарату в цiй ситуацii найбiльш доцiльно?



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   26   27   28   29   30   31   32   33   ...   53


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка