Л. Який діагноз є найбільш ймовірним?



Скачати 15.45 Mb.
Сторінка64/282
Дата конвертації09.08.2021
Розмір15.45 Mb.
1   ...   60   61   62   63   64   65   66   67   ...   282
Завдання «Крок-2».

1. Жінка, 37 років, скаржиться на напади серцебиття, що супроводжується запамороченням, задишкою і ниючим болем у області верхівки серця. Хворіє близько 3 міс. На початку напади наголошувалися 1-2 рази на місяць і були короткочасними, купірувалися затримкою дихання. Останнім часом вони почастішали. Об'єктивно: шкіра волога, обличчя гипереміровано. Тони серця звучні, ритмічні. ЧСС – 80 за хв., АТ– 140/90 мм. рт. ст. Живіт м'який, безболісний, часте сечовипускання. На ЕКГ: під час нападу –ЧСС – 180 за хв., QRS не змінений, зубець Т нашарувався на зубець Р. Який вид тахікардії у даного хворого?

А. Групова шлуночкова екстрасистолія.

В. Пароксизм мерехтіння передсердя.

С. *Суправентрикулярная пароксизмальна тахікардія.

Д. Желудочковая пароксизмальна тахікардія.

Е. Синусовая тахікардія.

2. У чоловіка, 46 років, раптово виникло серцебиття. Прийом валідолу, корвалолу ефекту не дав. На протязі 6 років хворий спостерігався у кардіолога. Об'єктивно: ЧД – 20 в 1 хв., ЧСС – 130 в 1 хв., пульс – 100 в 1 хв., АТ – 130/80 мм рт. ст. У легенях вислуховується везикулярне дихання, тони серця звучні. На ЕКГ: миготлива аритмія, вогнищеві зміни не виявлені. З чого найдоцільніше почати ліування аритмії?

А. Насищеніє хінідином всередину.

В. Введеніє дигоксина внутрішньовенно краплинно.

С. Введеніє лідокаїну внутрішньовенно краплинною

Д. Электроїмпульсной терапії.

Е. *Введение новокаинамида внутрішньовенно стуйно.


  1. Чоловік 58 років, що знаходився 1 доби в палаті інтенсивної терапії з приводу інфаркту міокарду, раптово знепритомнів. Об'єктивно: шкіра бліда. На ЕКГ: фібриляція шлуночків. Які заходи найдоцільніше провести?

А. Введеніє внутрисерцево адреналіну.

В. Черезстравохідну кардіостимуляцію.

С. *Электроимпульсную терапію.

Д. Введеніє внутрішньовенно лідокаїну.

Е. Вагусні проби.


  1. У чоловіка 72 років, тричі виникала втрата свідомості. Об'єктивно: ЧСС – 42 за 1 хв., АТ – 160/70 мм рт. ст. На ЕКГ: частота РР – 80 за 1 хв., частота RR – 4 за 1 хв., ритм правильний. Яке порушення провідності спостерігається у хворого?

А. Синоаурікулярна блокада першого ступеня.

В.* AV – блокада III ст.

C. AV - блокада II ст.

Д. AV - блокада I ст.

Е. Синоаурікулярна блокада 2 ст.


  1. Пацієнт 72 років, з не-Q інфарктом міокарду в анамнезі, скаржиться на серцебиття, задишку при помірному фізичному навантаженні. Об'єктивно: аритмія, ЧСС – 96 за 1 хв., тони серця ослаблені, систолічний шум, над аортою, ЧД – 16 за 1 хв. На ЕКГ – відсутність зубців Р у всіх відведеннях, різні відстані між R-R, якнайкращий вираз хвилі у відведенні V1. Про яке порушення ритму йде мова?

А. Неполна блокада правої ніжки пучка Гіса.

В. Атріовентрікулярна блокада.

С. Шлуночкова екстрасистолія.

Д. Передсердна екстрасистолія.

Е. *Фібриляція передсердь.


  1. Дівчина, 17 років, одержала електротравму, доторкнувшись рукою до оголеного дроту. Була «відкинута», знепритомніла з подальшою зупинкою серця. Після проведення реанімації була госпіталізована. Яке з наступних ускладнень найймовірніше після поразки електрострумом?

А. Остра ниркова недостатність.

В. Порушення нервово-м'язової провідності.

С. Зупинка дихання.

Д. Набряк легенів.

Е. *Фібриляція шлуночків.

7. В лікарню доставлений хворий після епізоду втрати свідомості. Об-но: хворий блідий, акроцианоз. ЧД – 22 за 1 хв., PS не пальпується, АТ – 64/50 мм.рт.ст. На екрані монітору виявляється тахікардія з широким комплексом (QRS – 0,22 с), ЧСС до 200 уд за 1 хв. Яка тактика в даному випадку буде найбільш доцільною ?

А.*Електрична кардіоверсія за життєвими показами

В.Черезстравохідна електростимуляція передсердь

С.АТФ 2 мл в/в болісно

Д.Ізоптин 0,25\% 4 мл в/в струменево.

Е.Допамін 4\% 10 мл в/в крапельно

8. У хвора 52 років, оперованої з приводу мітральної вади серця и з протезуванням клапану неспод1ванно вночі з`явилось почуття серцебиття. Об-но: АТ 135/80, ЧСС 108, ПС 88. На ЕКГ: Р відсутній, QRS без змін, PR = 0,88-0,60 сек., хвилі f. Найбільш ефективним засобом для відновлення серцевого ритму є:

А.*Новокаінамід

Б.Анаприлін

С.Верапамил

Д.Строфантин

Е.Молсидомин.

9. У підлітка 15 років при проведенні аускультації серця виявлена аритмія, при проведення ЕКГ дослідження виявлено: коливання інтегралу R R в межах 10% без зміни зубця Р та інтервалу РQ. Ваш діагноз.

А.*Підліткова дихальна аритмія /варіант норми/

Б.Синдром слабкості синусного вузлу

С.Надшлуночкова тахікардія

Д.Синдром Вольфа - Паркінсона - Уайта

Е.Синоаурикулярна блокада

10. Хворий К., 38 років. Скаржиться на слабкість, задишку, серцебиття. Об’єктивно: Шкірні покриви бліді, пульс 160 за 1 хв., ритмічний, слабкого наповнення, АТ 90/60 мм.рт.ст. Межі серця в нормі, тони серця ритмічні, ослаблені. На останній ЕКГ – синдром WPW. Хворому слід призначити:

А.*Кордарон

Б.Верапаміл

С.Дігоксин

Д.Обзідан

Е.Лідокаїн



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   60   61   62   63   64   65   66   67   ...   282


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка