Л. Який діагноз є найбільш ймовірним?


A *Збільшення рівня тропоніну А та І B



Скачати 15.45 Mb.
Сторінка53/282
Дата конвертації09.08.2021
Розмір15.45 Mb.
1   ...   49   50   51   52   53   54   55   56   ...   282
A *Збільшення рівня тропоніну А та І

B Збільшення ШОЕ

C Збільшення аспартат-амінотрансферази

D Збільшення лактатдегідрогенази

E Збільшення аланін-амінотрансферази

5. Хворий М., 68р., що знаходиться в реанімаційному відділенні з діагнозом гострий інфаркт міокарда, раптово втратив свідомість. Об-но: пульс та АТ не визначаються. На ЕКГ: часті нерегулярні хвилі різної форми та амплітуди. Яке ускладнення розвинулось у хворого?



A *Фібриляція шлуночків

B Асистолія

C Пароксизмальна шлуночкова тахікардія

D Гостра серцева недостатність

E Тромбоемболія легеневої артерії

Завдання «Крок-2».

1. Жінка, 53 років, підвищеної вгодованості скаржиться на головний біль, болі в області серця стискаючого характеру в стані спокою. Хворіє 5 років. АТ - 186/100 мм рт.ст. Об'єктивний статус без особливостей, маса тіла - 100 кг. Менструації відсутні 4 роки. Який найбільш ймовірний діагноз?

A. * Гіпертонічна хвороба.

B. Клімактерична гіпертонія.

C. Хвороба Іценко-Кушинга.

D. Гіпоталамічний синдром.

E. ІХС.

2. У жінки, 52 років, протягом 15 років підвищується АТ. Хвора регулярно не лікувалася. Мати хворої хворіє на ГХ. На ЕКГ – гіпертрофія лівого шлуночка. Останні 6 років АТ став постійно підвищеним до 175/100 - 180/110 мм рт.ст. Який механізм стабілізації АТ?

А. * Активація ренін-альдостаронової системи.

В. Активація симпатоадреналової системи.

С. Підвищення викиду вазопресину.

Д. Надмірна продукція кінінів і простагландинів.

Е. Активація барорецепторів дуги аорти.

3. Чоловік, 52 років, хворіє на ГХ II стадії. Палить, регулярно не лікується. АТ - 175/105 мм рт.ст., ЧСС – 92/хв. У легенях розсіяні сухі хрипи, везикулярне дихання; печінка збільшена на 2 см, набряки гомілок. Виберіть оптимальний препарат:

А. * Еналаприл.

В. Ніфедипін.

С. Адельфан.

Д. Клофелін.

Е. Пропранолол.

4. У жінки, 52 років, що хворіє на ГХ після стресу, раптово з'явився головний біль, серцебиття, біль в ділянці серця, неспокій, страх. Об'єктивно: хвора збуджена, пульс – 120/хв., АТ - 210/10 мм рт.ст. Тони серця ритмічні, акцент II тону над аортою. Які препарати найбільше доцільно призначити в даному випадку?

А. * Бета-адреноблокатори.

В. Папаверин.

С. Ніфедипін.

Д. Інгібітори АПФ.

Е. Адельфан.

5. Чоловік, 30 років, скаржиться на головний біль і серцебиття після емоційного стресу. Хворіє на ГХ протягом 2 років. При обстеженні хворий збуджений, гіперемія лиця, шкіра волога. Пульс - 100/хв., АТ - 180/90 мм рт.ст. Зафіксовано збільшення ударного і хвилинного об‘єму кровообігу. Що необхідно призначити хворому в першу чергу?

А. * Пропранолол.

В. Апресин.

С. Фуросемід.

Д. Клофелін.

Е. Дибазол.



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   49   50   51   52   53   54   55   56   ...   282


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка