Крок М. Сестринська справа. 2009-2010 рік Медсестринство в педіатрії 1



Сторінка29/447
Дата конвертації25.01.2021
Розмір2.79 Mb.
1   ...   25   26   27   28   29   30   31   32   ...   447
C Викликати лікаря

D Провести текучу дезінфекцію

E Провести заключну дезінфекцію

69

У хлопчика 6 років ентеробіоз. Після вживання ліків (декарису) на шкірі різних ділянок

тіла з’явилась еритема, на місці якої виникають сверблячі уртікарні елементи, добре

обмежені набряки. Що з дитиною?



A Кропив’янка

B Екзема

C Набряк Квінке

D Нервово-артричний діатез

E Анафілактичний шок

70

У дитини 2 років через 20 хвилин після їжі апельсинів на шкірі тулуба з’явились

висипання у вигляді твердих папул, супроводжуються свербежем, розладом

загального стану. Такий стан виник при:



A Ексудативно-катаральному діатезі

B Кору



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   25   26   27   28   29   30   31   32   ...   447


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка