|
Календарно-тематичне планування Українська мова
|
Дата конвертації | 05.05.2016 | Розмір | 474.15 Kb. |
| Календарно-тематичне планування
Українська мова
3 клас
календарний план складено відповідно до
навчальної програми з української мови
і підручника для загальноосвітніх навчальних
закладів із навчанням українською мовою
«Українська мова. 3 клас»,
автори: Вашуленко М.С., Мельничайко О.І., Н.А. Васильківська
ТОВ «Видавничий дім «Освіта»
Учитель: ________________________________________________
Затверждено
Голова МО: ______________________________________________
Затверждено
Заступник директора з навчально-виховної роботи:
______________________________________________________________
119 годин
I семестр – 64 години (4 години на тиждень)
II семестр – 55 годин (3 години на тиждень)
№ ур.
|
Дата проведення
|
Впра-ви підручника
|
Вправи
робочого зошита
|
Тема уроку
|
І семестр
|
1
|
|
Впр.
1-9
|
Ч-1,
впр.
1-3
|
Мова і мовлення
Мова – найважливіший засіб спілкування. Українська мова – державна мова України. Український алфавіт.
|
2
|
|
Впр.
10-19
|
Ч-1,
впр.
4-6
|
Культура усного і писемного мовлення.
|
3
|
|
Впр.
20-23
|
Ч-1,
впр.
7-9
|
Культура спілкування. Основні правила культури спілкування. Слова ввічливості
|
4
|
|
Впр.
24-28
|
Ч-1,
впр.
10-12
|
Текст
Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту.
|
5
|
|
Впр.
29-35
|
Ч-1,
впр.
13, 14
|
Мета, типи тексту.
|
6
|
|
Впр.
36-40
|
Ч-1,
впр.
15-17
|
Будова тексту. Засоби зв’язку речень у тексті.
|
7
|
|
Впр.
41-48
|
Ч-1,
впр.
18-20
|
Побудова тексту-розповіді. Складання усної розповіді за серією малюнків.
|
8
|
|
Впр.
47-52
|
Ч-1,
впр.
21-23
|
Побудова тексту-міркування.
|
9
|
|
Впр.
53-56
|
Ч-1,
впр.
24-27
|
Спостереження за ознаками текстів різних типів і стилів.
|
10
|
|
Впр.
58
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 1
|
Урок розвитку мовлення. Твір-опис за фотоілюстрацією. Художній опис зайця.
|
11
|
|
Впр.
57-59
|
Ч-1,
впр.
28-31
|
Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів.
|
12
|
|
Впр.
60-64
|
Ч-1,
впр.
32, 33
|
Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Поділ тексту на абзаци за поданим планом.
|
13
|
|
Впр.
65-67
|
Ч-1,
впр.
34, 35
|
Складання текстів-інструкцій.
|
14
|
|
Впр.
68- 70
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 2
|
Урок розвитку мовлення. Складання ділових текстів (листа, записки).
|
15
|
|
Впр.
75-79
|
Ч-1,
впр.
36-38
|
Речення
Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення.
|
16
|
|
Впр.
80-84
|
Ч. 1,
впр.
39-41
|
Види речень за метою висловлювання та інтонацією.
|
17
|
|
Впр.
85-87
|
Ч-1,
впр.
42-44
|
Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні.
|
18
|
|
Впр.
88-92
|
Ч-1,
впр.
45-47
|
Уявлення про звертання. Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів.
|
19
|
|
Впр.
93-97
|
Ч-1,
впр.
48-50
|
Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення.
|
20
|
|
Впр.
98-102
|
Ч-1,
впр.
51-53
|
Закріплення поняття про головні і другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.
|
21
|
|
Впр. 103-107
|
Ч-1,
впр.
54, 55
|
Узагальнювальний урок із розділу «Речення». Перевірна робота.
|
22
|
|
Впр.
71-74
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 3
|
Урок розвитку мовлення. Складання письмових запрошень і привітань.
|
23
|
|
Впр.
108-111
|
Ч-1,
впр.
56-58
|
Слово. Значення слова
Уявлення про пряме і переносне значення слів.
|
24
|
|
Впр. 112-115
|
Ч-1,
впр.
59-61
|
Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами.
|
25
|
|
Впр. 116-120
|
Ч.1,
впр.
62, 63
|
Практичне уявлення про омоніми без уживання терміна (слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення).
|
26
|
|
Впр.
121-125
|
Ч-1,
впр.
64-66
|
Слова, близькі за значенням (синоніми).
|
27
|
|
Впр.
126-128
|
Ч-1,
впр.
67-69
|
Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті. Пояснення значення окремих фразеологізмів шляхом добору до них слів-синонімів.
|
|
|
|
|
|
28
|
|
Впр.
129-134
|
Ч-1,
впр.
70-72
|
Слова, протилежні за значенням (антоніми).
|
29
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів.
|
30
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 4
|
Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь за фрагментом. Тема: «По гриби».
|
31
|
|
Впр.
135-140
|
Ч-1,
впр.
73-75
|
Будова слова
Закінчення слова, його роль у реченні.
|
32
|
|
Впр.
141-146
|
Ч-1,
впр.
76-78
|
Основа слова.
|
33
|
|
Впр.
147-151
|
Ч-1,
впр.
79-81
|
Частини основи.
|
34
|
|
Впр.
152-155
|
Ч-1,
впр.
82-84
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова.
|
35
|
|
Впр. 156-159
|
Ч-1,
впр.
85, 86
|
Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, синонімів і різних форм того самого слова
|
36
|
|
Впр. 160-163
|
Ч-1,
впр.
87-89
|
Спостереження за словами з омонімічними коренями. Розрізнення їх значень.
|
37
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 5
|
Урок розвитку мовлення. Детальний переказ.
|
38
|
|
Впр. 164-168
|
Ч-1,
впр.
90, 91
|
Чергування голосних звуків [о], [е] з [і] у коренях слів.
|
39
|
|
Впр.
169-173
|
Ч-1,
впр.
92, 93
|
Чергування приголосних звуків у коренях слів.
|
40
|
|
Впр.
174-178
|
Ч-1,
впр.
94-96
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом.
|
41
|
|
Впр.
179-183
|
Ч-1,
впр.
97-100
|
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі.
|
42
|
|
Впр.
179-183
|
Ч-1,
впр.
97-100
|
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі.
|
43
|
|
Впр.
184-189
|
Ч-1,
впр.
101-103
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.
|
44
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів.
|
45
|
|
Впр.
190-193
|
Ч-1,
впр.
104-106
|
Аналіз перевірних робіт. Спостереження за літературною вимовою парних дзвінких і глухих приголосних звуків.
|
46
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 6
|
Урок розвитку мовлення. Твір-міркування за прислів’ям «Книга дорожча за найбільше багатство»
|
47
|
|
Впр. 194-197
|
Ч-1,
впр.
107, 108
|
Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів.
|
48
|
|
Впр.
198-204
|
Ч-1,
впр.
109, 110
|
Вправи на закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.
|
49
|
|
Впр. 205-209
|
Ч-1,
впр.
111-114
|
Спостереження за явищами заміни в коренях слів дзвінких приголосних глухими і навпаки.
|
50
|
|
Впр.
205-209
|
Ч-1,
впр.
111-114
|
Спостереження за явищами заміни в коренях слів дзвінких приголосних глухими і навпаки.
|
51
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 7
|
Урок розвитку мовлення. Вибірковий переказ.
|
52
|
|
Впр.
210-214
|
Ч-1,
впр.
115-117
|
Префікс як значуща частина слова. словотворчі вправляння за допомогою префіксів.
|
53
|
|
Впр. 215-219
|
Ч-1,
впр.
118-121
|
Префікси і прийменники. Вправи на розрізнення однозвучних префіксів і прийменників.
|
54
|
|
Впр.
220-224
|
Ч-1,
впр.
122-124
|
Правопис слів із префіксами роз-, без-.
|
55
|
|
Впр.
225-228
|
Ч-1,
впр.
125, 126
|
Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-.
|
56
|
|
Впр.
229-232
|
Ч-1,
впр.
127, 128
|
Закріплення правила про вимову і правопис слів із префіксами з-, с-.
|
57
|
|
Впр. 233-236
|
Ч-1,
впр.
129, 130
|
Правило вживання апострофа після префіксів.
|
58
|
|
Впр.
237-240
|
Ч.1,
впр.
131-133
|
Закріплення правила вживання апострофа після префіксів.
|
59
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 8
|
Урок розвитку мовлення. Перебудова казки. Казки про тварин.
|
60
|
|
Впр.
241-245
|
Ч.1,
впр.
134-136
|
Ознайомлення з суфіксом як значущою частиною слова.
|
61
|
|
Впр.
246-250
|
Ч.1,
впр.
137, 138
|
Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Словотворчі вправи та моделювання будови слів.
|
62
|
|
Впр.
251-255
|
Ч.1,
впр.
139, 140
|
Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою.
|
63
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів за I семестр.
|
64
|
|
Впр.
256-258
|
Ч.1,
впр. 141
|
Аналіз результатів контрольної роботи. Узагаль-нювальний урок за семестр.
|
ІІ семестр
|
65
|
|
Впр.
259-262
|
Ч-2,
впр.
1-3
|
Частини мови
Загальне поняття про частини мови.
|
66
|
|
Впр.
263-266
|
Ч-2,
впр.
4-7
|
Словниково-логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами в межах кожної частини мови.
|
67
|
|
Впр.
267-271
|
Ч-2,
впр.
8-10
|
Вправляння в розрізненні спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови.
|
68
|
|
Впр.
272-275
|
Ч-2,
впр.
11, 12
|
Вправляння в розрізненні іменників, прикметників, дієслів.
|
69
|
|
Впр. 274
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 9
|
Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь за сюжетним малюнком «Лижні змагання».
|
70
|
|
Впр.
276-283
|
Ч-2,
впр.
13-15
|
Іменник
Загальне поняття про іменник. Іменники – назви істот та неістот.
|
71
|
|
Впр.
284-287
|
Ч-2,
впр.
16-18
|
Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.
|
72
|
|
Впр.
288- 293
|
Ч-2,
впр.
19-21
|
Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.
|
73
|
|
Впр.
294-297
|
Ч.2,
впр.
22-24
|
Іменники, утворені від прикметників.
|
74
|
|
Впр.
298-303
|
Ч-2,
впр.
25-27
|
Іменники, що означають дії.
|
75
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 10
|
Урок розвитку мовлення. Твір-міркування за вказаною темою «Кого я вважаю своїм другом?».
|
76
|
|
Впр.
304-308
|
Ч-2,
впр.
28-30
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.
|
77
|
|
Впр.
309-312
|
Ч-2,
впр.
31-33
|
Визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників.
|
78
|
|
Впр.
313-317
|
Ч-2,
впр.
34-36
|
Змінювання іменників за числами.
|
79
|
|
Впр.
318-321
|
Ч-2, впр. 37-39
|
Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині.
|
80
|
|
Впр.
322-325
|
Ч-2,
впр.
40-42
|
Змінювання іменників за відмінками.
|
81
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 11
|
Урок розвитку мовлення. Творення віршів.
|
82
|
|
Впр. 326-330
|
Ч-2,
впр.
43-45
|
Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.
|
83
|
|
|
|
Урок перевірки навчальних досягнень учнів із теми «Іменник».
|
84
|
|
Впр.
331-335
|
Ч-2,
впр.
46-48
|
Прикметник
Загальне поняття про прикметник
|
85
|
|
Впр. 336-340
|
Ч-2,
впр.
49, 50
|
Зв'язок прикметників з іменниками.
|
86
|
|
Впр.
341-345
|
Ч-2,
впр.
51, 52
|
Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками в реченні.
|
87
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 12
|
Урок розвитку мовлення. Складання загадок.
|
88
|
|
Впр.
346-350
|
Ч-2,
впр.
53, 54
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.
|
89
|
|
Впр.
351-355
|
Ч-2,
впр.
55-57
|
Узгодження прикметника з іменником у різних формах.
|
90
|
|
Впр.
356 -359
|
Ч-2,
впр.
58-60
|
Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.
|
91
|
|
Впр.
360-364
|
Ч-2,
впр.
61-63
|
Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми.
|
92
|
|
Впр.
365- 368
|
Ч-2,
впр.
64-66
|
Повний аналіз прикметника як частини мови.
|
93
|
|
Впр.
369- 373
|
Ч-2,
впр.
67-69
|
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.
|
94
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 13
|
Урок розвитку мовлення. Твір-опис на основі власних спостережень «Надійшла весна прекрасна».
|
95
|
|
Впр.
374-378
|
Ч-2,
впр.
70-72
|
Спостереження за роллю прикметників у загадках.
|
96
|
|
Впр.
379- 387
|
Ч-2,
впр.
73, 74
|
Закріплення й узагальнення знань про прикметник.
|
97
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів з теми «Прикметник».
|
98
|
|
Впр.
388-391
|
Ч-2,
впр.
75-77
|
Дієслово
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні.
|
99
|
|
Впр.
392-394
|
Ч-2,
впр.
78, 79
|
Вправи на встановлення зв’язку дієслів з іменниками в реченні.
|
100
|
|
|
Зошит із розвитку мовлення.Урок 14
|
Урок розвитку мовлення. Переказ із творчим доповненням.
|
101
|
|
Впр.
395-398
|
Ч-2,
впр.
80-82
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
|
102
|
|
Впр.
399-403
|
Ч-2,
впр.
83-88
|
Дієслова-синоніми.
|
103
|
|
Впр.
404-407
|
Ч-2,
впр.
89-91
|
Дієслова-антоніми.
|
104
|
|
Впр.
408-412
|
Ч-2,
впр.
92-94
|
Уживання дієслів у переносному значенні.
|
105
|
|
Впр.
413-417
|
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із лексикологічними значеннями дієслів.
|
106
|
|
|
Зошит із
розвитку
мовлення.
Урок 15
|
Урок розвитку мовлення. Творення казки. Чарівні казки.
|
107
|
|
Впр.
418-422
|
Ч-2,
впр.
95-97
|
Змінювання дієслів за часами.
|
108
|
|
Впр.
423-426
|
Ч-2,
Впр.
98-100
|
Вправи для розрізнення часових форм дієслів.
|
109
|
|
Впр.
427-431
|
Ч-2,
впр.
104-106
|
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
|
110
|
|
Впр.
432- 436
|
Ч-2, впр. 107, 108
|
Розрізнення дієслів, що означають завершену і незавершену дію.
|
111
|
|
Впр.
437-440
|
Ч-2, впр.
101-103
|
Закріплення знань про часові форми дієслова.
|
112
|
|
|
Зошит із
розвитку
мовлення.
Урок 16
|
Урок розвитку мовлення. Твір-розповідь з елементами міркування. Тема: «Моя заповітна мрія».
|
113
|
|
Впр.
441-445
|
Ч-2,
впр.
109-111
|
Написання не з дієсловами. Вправляння у розборі дієслова як частини мови.
|
114
|
|
Впр.
446-449
|
Ч-2,
впр.
112, 113
|
Узагальнювальний урок із теми «Дієслово».
|
115
|
|
Впр.
450-456
|
Ч-2,
впр.
114-116
|
Повторення вивченого за рік
Повторення вивченого за рік. Текст. Речення. значення слова. звуки і букви.
|
116
|
|
Впр.
457-469
|
Ч-2,
впр.
117-125
|
Повторення матеріалу з розділу «Будова слова», «Частини мови». підготовка до контролю навчальних досягнень за рік.
|
117
|
|
|
Зошит із
розвитку
мовлення.
Урок 17
|
Урок розвитку мовлення. Стислий переказ.
|
118
|
|
|
|
Урок контролю навчальних досягнень учнів.
|
119
|
|
|
|
Узагальнювальний урок за рік.
|
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|