№
пор.
|
Дата
|
Тема уроку
|
Навчальні матеріали (сторінки)
|
Примітки
|
5-
|
5-
|
у підруч-нику
|
у зошиті для КР
|
|
Вступ
|
-
|
|
|
Значення мови в нашому житті. Українська мова – державна мова України
|
3-8
|
|
|
-
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання
|
8-10
|
19-22
|
|
-
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Спілкування
|
11-13
|
|
|
Повторення вивченого
|
-
|
|
| |
14-15
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Поняття про «відоме» і «нове». Докладний усний переказ тексту |
15-18
|
|
|
-
|
|
|
Ненаголошені голосні в коренях слів
|
18-20
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Тема й основна думка висловлювання |
20-22
|
|
|
-
|
|
| Частини мови. Іменник |
23-25
|
|
|
-
|
|
| Прикметник |
25-27
|
|
|
-
|
|
| Займенник. Числівник |
27-29
|
|
|
-
|
|
|
Дієслово. Прислівник
|
29-32
|
|
|
-
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Підготовка до докладного письмового переказу
|
32-33
|
|
|
-
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний письмовий переказ
|
|
|
|
-
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Види мовленнєвих помилок. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі
|
37-40
|
|
|
-
|
|
|
Прийменник. Сполучник
|
33-37
|
|
|
-
|
|
|
Контрольна робота (тестування)
|
|
3-7
|
|
Відомості з синтаксису і пунктуації.
Елементи стилістики
|
-
|
|
|
Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні
|
41-43
|
|
|
-
|
|
| Синтаксичний розбір словосполучень |
44-45
|
|
|
-
|
|
| Речення. Граматична основа речення |
45-46
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Стилі мовлення. Сфери вживання кожного з них |
47-50
|
|
|
-
|
|
|
Речення, його граматична основа. Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні). Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень
|
50-53
|
|
|
-
|
|
| Головні члени речення |
53-54
|
|
|
-
|
|
| Тире між підметом і присудком |
54-55
|
|
|
-
|
|
| Другорядні члени речення |
56-59
|
|
|
-
|
|
| |
59-60
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Типи мовлення |
60-62
|
|
|
-
|
|
| Однорідні члени речення. Кома між однорідними членами. |
62-64
|
|
|
-
|
|
| Двокрапка і тире при однорідних членах речення |
65-67
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Докладний письмовий переказ тексту-розповіді |
67-68
|
17-18
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
|
-
|
|
| Речення із звертанням. Розділові знаки при звертанні |
68-71
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Лист. Адреса |
71-73
|
|
|
-
|
|
| Речення із вставними словами |
74-75
|
|
|
-
|
|
| Синтаксичний розбір простих речень |
75-77
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-розповідь на основі власного досвіду |
77-79
|
|
|
-
|
|
| Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення |
79-82
|
|
|
-
|
|
| Синтаксичний розбір складних речень |
82
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису предмета (письмовий) |
83-84
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
|
-
|
|
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові
|
84-86
|
|
|
-
|
|
| Діалог. Розділові знаки при діалозі |
86-89
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів |
89-93
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (диктант або тестування) |
|
10-16
|
|
-
|
|
| Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за картиною (усний) |
93-95
|
|
|
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.
Елементи стилістики
|
-
|
|
| Звуки мовлення. Голосні звуки. Звукове значення букв я, ю, є, ї |
96-99
|
|
|
-
|
|
| Приголосні звуки. Приголосні тверді й м’які |
99-101
|
|
|
-
|
|
| Приголосні дзвінкі й глухі. Уподібнення дзвінких і приголосних звуків |
101-104
|
|
|
-
|
|
| Вимова [г] і [ґ] |
104-105
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис предмета за власним спостереженням |
105-107
|
|
|
-
|
|
| Знаки письма. Алфавіт |
107-109
|
|
|
-
|
|
| Співвідношення букв і звуків. Звуковий запис слова. Склад |
109-111
|
|
|
-
|
|
| Правила переносу слів із рядка в рядок |
111-113
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту-розповіді з елементами опису тварини (письмовий) |
113-115
|
|
|
-
|
|
| Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні, їх вимова, позначення на письмі |
116-118
|
|
|
-
|
|
| Ненаголошені голосні в коренях слів |
118-120
|
|
|
-
|
|
| Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
121-123
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (диктант). |
|
28-29
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим завданням (письмовий) |
120-121
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
|
-
|
|
| Позначення м’якості приголосних на письмі |
126-128
|
|
|
-
|
|
| Правопис м’якого знака |
126-130
|
|
|
-
|
|
| Правопис йо, ьо |
130-132
|
|
|
-
|
|
| Фонетичний розбір слова |
132-133
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Науковий і художній опис. Твір-опис тварини за картиною |
124-126
|
|
|
-
|
|
| Правила вживання апострофа |
133-134
|
|
|
-
|
|
| Тренувальні вправи |
134-136
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис тварини за власним спостереженням |
136-137
|
|
|
-
|
|
| Чергування [у] – [в], [і] – [й] |
137-140
|
|
|
-
|
|
| Подвоєні букви на позначення збігу двох однакових приголосних |
140-142
|
|
|
-
|
|
| Вимова й написання слів із подовженими м’якими приголосними |
142-144
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь про випадок із життя (письмовий) |
144-145
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
|
-
|
|
| |
146-147
|
|
|
-
|
|
| Тренувальні вправи |
147-148
|
|
|
-
|
|
| Букви и, і в словах іншомовного походження |
148-150
|
|
|
-
|
|
| Тренувальні вправи |
150-151
|
|
|
-
|
|
| Подвоєні букви в словах іншомовного походження |
151-152
|
|
|
-
|
|
| Узагальнення і систематизація вивченого |
153
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (диктант або тестування) |
|
23-29
|
|
-
|
|
| Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Особливості побудови роздуму. Докладний переказ тексту-роздуму (усний) |
154-156
|
|
|
Лексикологія. Фразеологія.
Елементи стилістики
|
|
|
-
|
|
| Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова |
157-159
|
|
|
-
|
|
| Пряме й переносне значення слова |
159-161
|
|
|
-
|
|
| Лексика за її походженням. Власне українські слова |
161-165
|
|
|
-
|
|
| Загальновживані слова. Терміни. Професійна лексика. Діалектні слова |
165-168
|
|
|
-
|
|
| Застарілі слова. Неологізми |
168-169
|
|
|
-
|
|
| |
|
48-49
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
|
-
|
|
| Омоніми. Відмінність омонімів від багатозначних слів |
169-171
|
|
|
-
|
|
| Синоніми. Антоніми |
171-174
|
|
|
-
|
|
| Фразеологізми |
174-177
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Усна відповідь на основі переказу параграфа |
177-179
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (тестування) |
|
30-34
|
|
-
|
|
| Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Будова слова. Словотвір. Орфографія
Елементи стилістики
|
-
|
|
| Основа слова і закінчення змінних слів |
180-182
|
|
|
-
|
|
| Корінь, префікс, суфікс – значущі частини слова |
182-185
|
|
|
-
|
|
| Розбір слів за будовою |
185-186
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
186-187
|
|
|
-
|
|
| Способи творення слів |
187-189
|
|
|
-
|
|
| Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и] |
189-191
|
|
|
-
|
|
| Чергування [о], [е] з [і] |
191-193
|
|
|
-
|
|
| Чергування [о] – [е] після ж, ч, ш, й |
193-194
|
|
|
-
|
|
| Букви и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х у коренях слів та в абсолютному кінці слова |
195-197
|
|
|
-
|
|
| Найголовніші випадки чергування приголосних звуків у коренях слів |
198-200
|
|
|
-
|
|
| Зміни приголосних при творенні нових слів |
200-201
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Твір-роздум на основі власного досвіду (усний) |
202-203
|
|
|
-
|
|
| Складні і складноскорочені слова. Сполучні голосні |
203-205
|
|
|
-
|
|
| Правопис слів з пів-, напів-, полу- |
205-206
|
|
|
-
|
|
| Вимова й правопис префікса з- (зі-, с-) |
206-207
|
|
|
-
|
|
| Правопис префіксів роз-, без- |
208-209
|
|
|
-
|
|
| Правопис префіксів пре-, при-, прі- |
209-211
|
|
|
-
|
|
| Дефіс у складних словах |
211-214
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (тестування) |
|
35-41
|
|
-
|
|
| Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Повторення вивченого
|
-
|
|
| Словосполучення і речення. Розділові знаки в простому і складному реченнях |
215-216
|
|
|
-
|
|
| Пряма мова. Діалог |
216-217
|
|
|
-
|
|
| Розвиток зв’язного мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки) |
|
54-55
|
|
-
|
|
| Звуки і букви. Ненаголошені голосні, сумнівні приголосні |
217-218
|
|
|
-
|
|
| Написання апострофа і м’якого знака |
218
|
|
|
-
|
|
| Контрольна робота (диктант або тестування) |
|
42-47
|
|
-
|
|
| Будова слова і словотвір. Орфограми в префіксах |
218
|
|
|
-
|
|
| Лексикологія і фразеологія |
219
|
|
|
-
|
|
| Підсумки за рік |
|
|
|