Екзаменаційний банк тестових завдань Крок 1 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – фармакологія 19



Сторінка8/302
Дата конвертації29.01.2021
Розмір1.68 Mb.
1   ...   4   5   6   7   8   9   10   11   ...   302
A. *Анаприлін

B. Празозин

C. Верапаміл

D. Каптоприл

E. Ніфедипін

40 Хворий 60 років протягом 9 років хворіє на цукровий діабет, отримує для корекції гіперглікемії інсулін – семіленте. 10 днів тому почав лікування гіпертонічної хвороби анаприліном. Через годину після прийому гіпотензивного препарату розвинулась гіпоглікемічна кома. Який механізм виникнення гіпоглікемії за умови призначення анаприліна?

A. *Пригнічення глікогенолізу

B. Зменшення виділення г періоду напіввиведення глюкагону

C. Збільшення періоду напіввиведення інсуліну–семіленте

D. Збільшення біодоступності інсуліну-семіленте

E. Зменшення всмоктування глюкози

42 Хворий 30 років звернувся до лікаря зі скаргами на пронос і болі в животі протягом 5 днів, підвищення температури тіла до 37,5 С з ознобами. На передодні хворий був у лісі, де випив води з відкритого водоймища. Встановлено бактеріологічно підтверджений діагноз: амебна дизентерія. Вкажіть препарат вибору для лікування цього захворювання.



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   4   5   6   7   8   9   10   11   ...   302


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка