Екзаменаційний банк тестових завдань Крок 1 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – фармакологія 19



Сторінка285/302
Дата конвертації29.01.2021
Розмір1.68 Mb.
1   ...   281   282   283   284   285   286   287   288   ...   302
B. Адреналін

C. Ізодрин

D. Букаркам

E. Глібєнкламід

6377 Хвора на бронхіальну астму для лікування захворювання щодня 3 рази в день приймала таблетки під язик. Через деякий час вона стала скаржитися на тахікардію, болі в області серця, запаморочення, зниження АТ, швидку стомлюваність. Який препарат приймала хвора?

A. Ізадрин

B. Салбутамол

C. Ефедрин

D. Адреналін

E. Анаприлін

6378 Хворому, що знаходиться у ліжку з гіпертонічним кризом, внутрішньовенно ввели препарат, після чого він відчув полегшення і встав з ліжка. Відбулося виражене різке зниження АТ із втратою свідомості. Який препарат міг викликати такі

A. Пентамін

B. Резерпін

C. Анаприлін

D. Дихлотіазид

E. Дибазол

6379 Хворому була проведена операція з приводу поранення в живіт із застосуванням тубокурарину. В кінці операції, коли дихання відновилось, хворому ввели гентаміцин. Несподівано настала зупинка дихання і довгочасне розслаблення скелетних м`язів. Який ефект лежить в основі цього явища?

A. Потенціювання

B. Кумуляція

C. Антагонізм

D. Звикання

E. Сенсибілізація

6380 Студент 3 курсу при проходженні медичної практики повинен був поставити гірчичники на спину хворого. Для цього він змочив гірчичники водою з температурою більше 60 С і поставив їх на спину хворому. Через півгодини студент виявив, що шкіра хворого на місці прикладення гірчичників не почервоніла. З чим пов`язана відсутність ефекту гірчичників?



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   281   282   283   284   285   286   287   288   ...   302


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка