Екзаменаційний банк тестових завдань Крок 1 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – фармакологія 19



Сторінка281/302
Дата конвертації29.01.2021
Розмір1.68 Mb.
1   ...   277   278   279   280   281   282   283   284   ...   302
A. * Еналаприлу малеат

B. Анаприлін

C. Клофелін

D. Резерпін

E. Ніфедипін

6219 Хворому гіпертонічною хворобою був призначений діуретик для регулярного прийому. Через деякий час артеріальний тиск нормалізувався, проте з’явився біль в ділянці серця. мязова слабість, тремтіння кінцівок. Аналіз крові показав зміни електролітного балансу в сторону гіпокаліємії. Який препарат міг викликати дане ускладнення?

A. * Дихлотіазид

B. Спіронолактон

C. Тріамтерен

D. Маніт

E. Сечовина

6220 Хворий на хронічну серцеву недостатність протягом декількох місяців приймав в амбулаторних умовах дигоксин. На певному етапі лікування у нього виникли симптоми передозування препарату. Яке явище лежить в основі розвитку цього ускладненя?

A. * Матеріальна кумуляція



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   277   278   279   280   281   282   283   284   ...   302


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка