Екзаменаційний банк тестових завдань Крок 1 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – фармакологія 19



Сторінка209/302
Дата конвертації29.01.2021
Розмір1.68 Mb.
1   ...   205   206   207   208   209   210   211   212   ...   302
A. * Ізоніазид

B. Сульфален

C. Циклосерін

D. Етіонамід

E. Етоксид

4746 Для зменшення набряків на ногах хворому з хронічною серцево-судинною недостатністю лікар призначив діуретичний засіб. Через деякий час у хворого з,явились ознаки гіпокаліемії. Який з препаратів міг цьому сприяти?

A. * кислота етакринова

B. спіронолактон

C. тріамтерен

D. теофіллін

E. тріампур

4747 У хворого з ревматоїдним артритом, який лікувався індометацином, виникли ознаки гастропатії. З якою дією можна пов’язати виникнення цього ускладнення?

A. * Антициклооксигеназною

B. Антисеротоніновою

C. Антигістамінною

D. Антикініновою

E. Місцевоподразнюючою

4748 В процессе лечения хронического отечного синдрома фуросемидом у больного возникло нарушение катионного состава плазмы крови. Какое средство следует использовать для его коррекции?



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   205   206   207   208   209   210   211   212   ...   302


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка