Екзаменаційний банк тестових завдань Крок 1 Загальна лікарська підготовка Медичний профіль – фармакологія 19



Сторінка106/302
Дата конвертації29.01.2021
Розмір1.68 Mb.
1   ...   102   103   104   105   106   107   108   109   ...   302
A. * Тахіфілаксія

B. Сенсибілізація

C. Ідіосинкразія

D. Звикання

E. Кумуляція

2109 У хворого на туберкульоз після тривалого лікування з’явились шум та дзвін у вухах, зниження слуху, порушилась координація рухів, висипи на шкірі, набряк слизових оболонок. Після відміни препарату стан хворого значно покращився. Який препарат приймав хворий?

A. * Стрептоміцину сульфат

B. Етамбутол

C. Рифампіцин

D. Ізоніазид

E. Бепаск

2110 При черговому нападі бронхіальної астми хворий за допомогою інгалятора вдихнув препарат, який у вигляді інгаляцій використовується як бронхолітик, а в ін’єкціях - в акушерській практиці для попередження викиднів. Який препарат був використаний хворим?

A. * Фенотерол

B. Сальбутамол



Поділіться з Вашими друзьями:
1   ...   102   103   104   105   106   107   108   109   ...   302


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка