Актуальність теми



Сторінка1/40
Дата конвертації10.05.2021
Розмір1.21 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   40

Актуальність теми.

У сучасній методиці навчання іноземним мовам широке розповсюдження отримали форми завдань, що реалізують фактор природності в учбовій комунікації, бо їх основою є ситуації рольового спілкування, максимально наближені до реальної дійсності та визначені екстралінгвістичними мотивами. У першу чергу до них можна віднести ігрові завдання – ефективний спосіб моделювання мовної поведінки студентів.

Серед ігрових завдань, що використовуються в практиці викладання іноземної мови, найбільший інтерес мають рольові ігри та рольові ситуації, спрямовані на формування навичок усного діалогового мовлення.

Даний посібник є методичним забезпеченням основних рольових ситуацій з теми «English Situation Dialogues» курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням». У відповідності з типовою схемою розпитування пацієнта, яка містить шість основних етапів, система завдань посібника формує навички ведення учбового професійного діалогу лікаря з хворим та оформлення результатів розпитування в медичній карті.

Підготовка до розігрування рольових ситуацій пов’язана із використанням мовного та комунікативного матеріалу, необхідного для виконання ігрового завдання. Це обумовлює наступну структуру організації матеріалу кожної теми посібника:


  1. Мовний та мовленнєвий матеріал, який відповідає рольовим задачам лікаря і хворого.

  2. План тематичного розпитування хворого.

  3. Діалоги-зразки за темою.

  4. Завдання до рольових ситуацій.

Формування навичок усного діалогічного професійного мовлення студентів-медиків відбувається у взаємозв’язку з розвитком усного та письмового монологічного професійного мовлення на основі зразків записів у медичній картці хворого і повідомлення про пацієнта на клінічній конференції.
Загальна мета.

Вміти вести професійний діалог з пацієнтом в рамках теми, що вивчається: «English Situational Dialogues», курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням».


Конкретні цілі:

  1. Вміти вести діалог з хворим для встановлення паспортних даних.

  2. Вміти вести діалог з хворим з метою виявлення скарг.

  3. Вміти вести діалог з хворим за історією реального захворювання.

  4. Вміти вести діалог з хворим щодо історії його життя.

  5. Вміти вести діалог з хворим під час його обстеження.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   40


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка