№ уроку
|
Тема уроку
|
Сторінка підручника (зошита)
|
Дата
|
Примітка
|
Розділ 1
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас
|
1
|
Лічба в межах 100. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання в межах 20. Складання і розв'язування простих задач
|
4(1, зошит № 1)
|
|
|
2
|
Додавання і віднімання чисел в межах 20. Задачі на знаходження суми, різниці двох чисел. Структурна форма запису задач
|
5(2)
|
|
|
3
|
Утворення чисел у межах 100. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Послідовність чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Аналіз тексту задачі
|
6(3)
|
|
|
4
|
Позиційний принцип запису чисел. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Аналіз тексту задачі
|
8(4)
|
|
|
5
|
Розрядний склад двоцифрових чисел. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
Сутність процесу розв'язування задач. Доба. Тиждень
|
8(5)
|
|
|
6
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу чисел. Задачі на різницеве порівняння. Рік. Місяць
|
10(6)
|
|
|
7
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Пряма. Промінь. Відрізок. Творча робота над задачею
|
11 (7)
|
|
|
8
|
Позначення відрізків буквами латинського алфавіту. Вимірювання довжин відрізків. Одиниці вимірювання довжини — дециметр, сантиметр. Складання задач за малюнком і запитанням. Істинні та хибні висловлювання
|
12(8)
|
|
|
9
|
Назви компонентів та результату дії додавання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків заданої довжини
|
14(9)
|
|
|
10
|
Переставний закон додавання. Порівняння числових виразів. Задачі на знаходження суми, невідомого доданка
|
16(10)
|
|
|
11
|
Назви компонентів та результату дії віднімання. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Многокутники
|
17(11)
|
|
|
12
|
Одиниця вимірювання маси — кілограм. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Істинні та хибні висловлювання
|
19(12)
|
|
|
13
|
Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Розв'язування і порівняння простих задач. Одиниці вартості — копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Самостійна робота № 1
|
20(13)
|
|
|
14
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Складання та розв'язування задач за коротким записом. Розпізнавання геометричних фігур. Одиниця вимірювання місткості — 1 літр
|
21 (14)
|
|
|
15
|
Узагальнення і систематизація знань, отриманих при вивченні розділу 1
|
23(15)
|
|
|
16
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 1
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с.9—12)
|
|
|
Розділ 2
Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд
|
17
|
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Додавання і віднімання числа частинами. Прямі і обернені прості задачі. Побудова відрізків заданої довжини
|
24(16)
|
|
|
18
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Знаходження довжини ламаної. Прості задачі в прямій і оберненій формі
|
25(17)
|
|
|
19
|
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через десяток. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Істинні та хибні висловлювання
|
27(18)
|
|
|
20
|
Додавання і віднімання чисел 2, 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Прямий та непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші паперу в клітинку
|
28(19)
|
|
|
21
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Ознайомлення зі складеною задачею
|
30(20)
|
|
|
22
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Складена задача, що містить збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника. Розпізнавання геометричних фігур
|
32(21)
|
|
|
23
|
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через десяток. Застосування переставного закону при додаванні виду 5 + 6. Обчислення значень виразів зі змінною
Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Розв'язування задач на знаходження суми трьох доданків
|
34(22)
|
|
|
24
|
Додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Складання та розв'язування задач за графічними схемами. Побудова прямокутника за даними сторонами
|
36 (23)
|
|
|
25
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання чисел з переходом через десяток. Розв'язування і порівняння задач. Квадрат. Побудова квадрата за даними сторонами. Порівняння іменованих чисел
|
37(24)
|
|
|
26
|
Додавання і віднімання числа 8 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
|
38 (25)
|
|
|
27
|
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Складені задачі. Обчислення значень виразів зі змінною на одну дію
|
39(26)
|
|
|
28
|
Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр прямокутника. Формула периметра прямокутника
|
41(27)
|
|
|
29
|
Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Узагальнена таблиця додавання й віднімання одноцифрових чисел. Складені задачі. Периметр квадрата
|
43(28)
|
|
|
30
|
Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). Додавання і віднімання іменованих чисел. Самостійна робота № 2
|
44(29)
|
|
|
31
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі з двома запитаннями. Складені задачі
|
46(30)
|
|
|
32
|
Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв'язування задач на дві дії виразом
|
47(31)
|
|
|
33
|
Додавання суми до числа. Віднімання суми від числа. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв'язування задач на дві дії виразом
|
49(32)
|
|
|
34
|
Читання, запис і обчислення значень виразів, що містять дії 1-го ступеня, без дужок і з дужками. Складені задачі
|
50(33)
|
|
|
35
|
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
(с. 17—20)
|
|
|
Розділ 3
Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд
|
36
|
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок: 37+ 6). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
52 (35)
|
|
|
37
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень. Округлення чисел. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
53 (36)
|
|
|
38
|
Усне додавання двоцифрових чисел способом округлення. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
54 (37)
|
|
|
39
|
Додавання двоцифрового числа до одноцифрового з переходом через розряд. Розв'язування задач різними способами
|
56 (38)
|
|
|
40
|
Віднімання одноцифрового числа від круглого (40 – 8). Задачі на знаходження невідомого доданка. Складені задачі
|
57 (39)
|
|
|
41
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (35 – 7). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
59 (40)
|
|
|
42
|
Застосування прийомів усного додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі обчислень та розв'язування задач. Самостійна робота № 3
|
61(41)
|
|
|
43
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення. Порівняння виразу і числа. Творча робота над задачею
|
62(42)
|
|
|
44
|
Додавання і віднімання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через розряд. Розв'язування задач різними способами
|
63(43)
|
|
|
45
|
Тематичне оцінювання знань.
Контрольна робота № 3
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики
(с. 25—28)
|
|
|
46
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (27 + 15). Задачі, які містять пряме і непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
64(45)
|
|
|
47
|
Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
65 (46)
|
|
|
48
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання іменованих чисел. Творча робота над задачею. Задачі на знаходження периметра прямокутника
|
66 (47)
|
|
|
49
|
Додавання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дії додавання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків
|
68(48)
|
|
|
50
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (45 – 27). Різні способи віднімання. Дії з іменованими числами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
69(49)
|
|
|