Міністерство освіти і науки України
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ
у ІV-й Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції
«ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»,
яка відбудеться
27 жовтня 2016 року
Напрями роботи конференції:
1. Сучасний стан та перспективи розвитку інновацій у системі освіти України.
2. Зарубіжний досвід організації інноваційної діяльності педагогічних працівників.
3. Методологічні та методичні основи впровадження інновацій у діяльність навчального закладу.
4. Дослідно-експериментальна діяльність у навчальних закладах різних рівнів: досвід роботи, проблеми та перспективи.
5. Компетентнісний підхід та його місце у навчально-виховному процесі.
6. Роль та місце інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.
7. Інклюзивна освіта як вимога сучасного суспільства.
8. Науково-методичний супровід інноваційної діяльності.
9. Психологічний супровід інноваційної діяльності.
10. Інновації в управлінні освітою.
Робочі мови конференції – українська, російська, англійська.
Календар подій:
-
до 07.10.2016 – прийом заявок і статей;
-
з 10.10.2016 до 26.10.2016 – обговорення поданих статей на сайті Інституту в режимі форуму;
-
27.10.2016 з 1400 до 1600 – обговорення поданих статей у режимі чату.
Для ознайомлення і обговорення поданих на конференцію статей їх буде розміщено на сайті Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Після завершення конференції подані статті увійдуть до електронного збірника «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті», який буде розіслано усім учасникам.
Заявки про участь у конференції і статті просимо надсилати в електронному варіанті на адресу оргкомітету: internetconf.cv@gmail.com. Заявку та статтю оформляти окреми файлами і називати за зразком: zaiavka-Ivaniv.doc, stattia-Ivaniv.doc
ЗАЯВКА
про участь у
ІV Всеукраїнській науково-практичній
Інтернет-конференції
«Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті»
Прізвище, ім'я, по батькові
|
|
Місце роботи
|
|
Посада
|
|
Науковий ступінь
|
|
Вчене звання
|
|
Тематичний напрям
|
|
Тема доповіді
|
|
Мобільний телефон
|
|
Е-mail
|
|
Технічний секретар:
Унгурян Ірина Корнеліївна
тел. 050 624 30 61
|
Координатор конференції:
Черкез Інна Богданівна
тел. 050 6 888 911, 067 729 49 65
|
Вимоги до оформлення статей,
що подаються для розміщення на сайті Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та в електронному збірнику «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті»1:
-
обсяг – 5-12 стор.;
-
текст статті має бути оформлений у редакторі Word 98-2003 у двох форматах *.doc і *.rtf.;
-
шрифт – Times New Roman, 14 кегль;
-
абзац – міжрядковий інтервал – 1,5 см, абзацний відступ – 1 см (не допускати створення абзацного відступу за допомогою клавіші Tab і знаків пропуску!);
-
параметри сторінок: розмір лівого поля – 30 мм, правого – 15 мм; розмір верхнього і нижнього полів – 20 мм.
-
на початку статті обов’язково зазначити ініціали та прізвище автора, науковий ступінь, вчене звання, назву установи, місто;
-
назва статті – по центру великими літерами – виділена напівжирним;
-
анотації (4-6 речень) та ключові слова українською та англійською мовами;
-
через 1 інтервал – текст статті;
-
таблиці в тексті мають бути виконані в Excel або Word (скановані малюнки виконувати з роздільною здатністю не менше ніж 300 dpi);
-
ілюстративний матеріал і таблиці повинні мати нумерацію і назву;
-
вимоги до тексту в таблицях: шрифт Times New Roman, розмір 12 пт, інтервал між рядками 1,0, відступи не допускаються;
-
сторінки статті нумеруються за порядком, без пропусків і буквених позначень;
-
посилання на використані джерела подаються у квадратних дужках [], зазначається порядковий номер і сторінка цитованого джерела, напр.: [5, с.23];
-
література – в алфавітному порядку згідно з новими вимогами ДАК до бібліографічних описів;
-
скорочення на зразок т. ін., ХІХ ст., ініціали при прізвищах (напр.: І.А. Зязюн), назви населених пунктів на зразок м. Київ, с. Михайлівка друкувати через нерозривний пробіл (одночасне натискання клавіш Ctrl+Shift+пробіл);
-
скорочення на зразок 90-ті, 1-го – з нерозривним дефісом (одночасне натискання клавіш Ctrl+Shift+дефіс);
-
використовувати лише такі лапки: «;
-
треба розрізняти тире (–), дефіс (-);
-
після тексту статті подаються відомості про авторів.
Просимо статті надсилати у редакторі Word 2003-10 у двох форматах *.doc і *.rtf. Назви файлів (тільки латиницею) мають відповідати прізвищу автора, напр.: stattia-shevchenko.doc і stattia-shevchenko.rtf.
Текст статті обов’язково повинен містити такі елементи:
-
постановка проблеми у загальному вигляді та її зв'язок з важливими науковими та практичними завданнями;
-
аналіз останніх досліджень та публікацій, в яких започатковано розв'язання цієї проблеми і на які спирається автор;
-
виділення не вирішених раніше частин загальної проблеми, котрим присвячується означена стаття;
-
формулювання мети статті (постановка завдання);
-
виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;
-
висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.
Зразок оформлення статті
Бирка М. Ф.,
доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою
Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області,
доктор педагогічних наук,м. Чернівці
РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
У статті вивчено розвиток концепції неперервної освіти в Україні …
Ключові слова: концепція, неперервна освіта, критерії та принципи організації, шляхи забезпечення.
In the article development of the concept of continuing education in Ukraine is studied …
Keywords: concept, continuing education, criteria and principles of the organization, the ways of realization.
Сучасний рівень соціально-економічного розвитку, швидкі темпи науково-технічної революції та інтенсивне зростання потоку інформації стали передумовою формування цілої низки вимог до особистості, які постійно змінюються …
Література
-
Борівський В. Проблеми психолого-педагогічної підготовки вчителя до роботи в сучасній школі / В. Борівський // Рідна школа. − 2002. − № 3. − С. 22-26.
-
Державна національна програма «Освіта». Україна ХХІ ст. – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
-
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник / І.М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
|