Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»



Скачати 298.87 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір298.87 Kb.
Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації
Відповідно до ст. 9 та 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» подає на обговорення розроблений проект розпорядження голови облдержадміністрації «Про затвердження Порядку та Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами)».

Термін обговорення проекту розпорядження - один місяць з дня його розміщення на сайті облдержадміністрації.

Із пропозиціями та зауваженнями можна звертатися за адресою: 79008, м. Львів, пр.Чорновола, 4 к.2 департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, а також електронною поштою lviv_apk@ukr.net, або за телефоном (032) 255-50-62.

ПРОЕКТ

розпорядження голови облдержадміністрації


Про затвердження Порядку та Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами)




На виконання пункту 11 рішення Львівської обласної ради від 20.01.2015 № 1290 «Про обласний бюджет Львівської області на 2015 рік», рішень Львівської обласної ради від 17.02.2015 № 1305 «Про зміни до показників обласного бюджету Львівської області на 2015 рік», від 07.07.2015 № 1407 «Про внесення змін та доповнень до Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 16.05.2013 № 760 «Про затвердження Програми і Напрямів використання коштів у галузі сільського та лісового господарства Львівщини на 2013 – 2015 роки» (із змінами), враховуючи службову записку в.о. директора департаменту агропромислового розвитку обласної державної адміністрації від 04.08.2015 № 04 – 1633:

1. Затвердити Порядок та Напрями використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами), що додаються.

2. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 23.06.2014 № 254/0/5–14 «Про внесення змін до Порядку використання коштів обласного бюджету на виконання Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки та затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету на виконання Програми розвитку комунального лісового господарства Львівщини на 2012 – 2015 роки» та від 01.07.2013 № 384/0/5–13 «Про затвердження Порядку використання коштів обласного бюджету на виконання Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки».

3. Департаменту фінансів обласної державної адміністрації (Демків О.І.) внести відповідні зміни у видатки обласного бюджету на 2015 рік.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації Замлинського Р.Т.
Голова О.М. Синютка

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

облдержадміністрації

від «___»___________2015р. №______


ПОРЯДОК

використання коштів обласного бюджету на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013-2015 роки (із змінами)
І. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених в обласному бюджеті на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013-2015 роки (надалі - Програма).

1.2. Фінансування заходів, які проводяться на конкурсній основі (з підтримки та розвитку насінництва, часткової компенсації витрат за придбання племінних (генетичних) ресурсів, з підтримки галузі рибництва, з розвитку сільськогосподарської кооперації, з надання кредитної підтримки, з підтримки і розвитку органічного виробництва в частині відшкодування витрат за сертифікацію) здійснюється за КФКВ 160903 “Програми в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства”, КЕКВ 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

1.3. Фінансування заходів шляхом надання субвенції районним бюджетам (на часткове відшкодування витрат, пов’язаних із штучним осіменінням маточного поголів’я великої рогатої худоби (надалі - ВРХ) у господарствах населення, на дотацію за утримання корів молочного напряму продуктивності, на дотацію за вирощування органічної продукції, на дотацію за посів сільськогосподарських культур) здійснюється за КФКВ 250380 «Інші субвенції», КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управлінні інших рівнів», крім дотації за утримання корів молочного напряму продуктивності фізичним особам, які проживають на території міст обласного значеня. Такі видатки здійснюються департаментом агропромислового розвитку облдержадміністрації (надалі - Департамент) за КФКВ 160903 «Програми в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства», КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню».

1.4. Субвенції районним бюджетам надаються за рахунок зменшення видатків за КФКВ 160903 «Програми в галузі сільського господарства, лісового господарства, рибальства та мисливства», КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

1.5. У разі встановлення контролюючими органами факту незаконного одержання бюджетних коштів, припиняється надання фінансової підтримки за рахунок коштів обласного бюджету протягом поточного та наступного бюджетного року, кошти, що незаконно отримані, повертаються до обласного бюджету.

1.6. Відповідальність за достовірність поданих документів несуть заявники на участь у Програмі.
Загальні положення для заходів, які проводяться на конкурсній основі:

1.7. Для проведення конкурсу з визначення учасників Програми Департамент утворює комісію, до складу якої входять спеціалісти Департаменту, члени постійної комісії з питань розвитку села та агропромислового комплексу Львівської обласної ради (за згодою), спеціалісти департаменту фінансів облдержадміністрації, Державної фінансової інспекції у Львівській області (за згодою), Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (за згодою), Головного управління статистики у Львівській області (за згодою), представники громадських організацій. Очолює комісію директор Департаменту або особа, яка виконує його обов’язки. Положення про комісію затверджує директор Департаменту або особа, яка виконує його обов’язки – голова конкурсної комісії (надалі – Комісія).

1.8. Комісія розпочинає приймання заявок на участь у конкурсі та документів, що додаються до них з дня оприлюднення оголошення на сайті Львівської обласної державної адміністрації - www.loda.gov.ua.

1.9. Подані Комісії документи реєструються у журналах реєстрації заявок на участь у конкурсі, які ведуться окремо по кожному із напрямів фінансової підтримки:

- підтримка галузі насінництва;

- підтримка галузі тваринництва та рибництва;

- підтримка сільськогосподарської кооперації;

- кредитна підтримка виробників сільськогосподарської продукції.

1.10. Заявники на одержання бюджетних коштів на конкурсній основі подають Комісії наступні документи:

а) заявку, за встановленою Департаментом формою;

б) копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (юридичні особи), витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців (фізичні особи–підприємці), копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (фізичні особи);

в) довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів більше шести місяців, що контролюються органами Державної фіскальної служби;

г) перелік документів визначений відповідно до напрямів фінансової підтримки у пунктах 2.3., 3.2.1., 3.4.1., 4.2., 5.1., 5.4;

д) письмове зобов’язання повернути у місячний термін до обласного бюджету кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.

1.11. Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявникам.

1.12. Рішення про надання фінансової підтримки приймається Комісією, складаються реєстри виконавців Програми (за встановленими Департаментом формами). Реєстри виконавців Програми погоджуються з постійною комісією з питань розвитку села та АПК обласної ради.

1.13. У разі прийняття рішення про відмову у виділенні бюджетних коштів, комісія у триденний строк надсилає заявникам письмове повідомлення із зазначенням причини відмови.

1.14. Фінансова підтримка не надається суб’єктам господарювання, які мають заборгованість перед бюджетом з податків і зборів більше ніж шість місяців.


Загальні положення для заходів, що фінансуються шляхом надання субвенції районним бюджетам:
1.15. Для визначення виконавців Програми, в частині видатків за рахунок субвенції районним бюджетам, управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадміністрацій створюють комісії до складу яких входять спеціалісти управління (відділу) агропромислового розвитку райдержадміністрації, члени комісії з питань агропромислового розвитку районної ради (за згодою), спеціалісти фінансового управління (відділу) райдержадміністрації (за згодою), спеціалісти районних органів статистики. Очолює комісії начальник управління (відділу) агропромислового розвитку райдержадміністрації або особа, яка виконує його обов’язки. Положення про комісію затверджує начальник управління (відділу) агропромислового розвитку райдержадміністрації або особа, яка виконує його обов’язки.

1.16. Заявники на одержання бюджетних коштів, крім документів, що подаються до комісій управлінь (відділів) райдержадміністрацій, зазначених у пунктах 3.3.1., 3.3.3., 6.2., 7.1. подають письмове зобов’язання повернути у місячний термін до обласного бюджету кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.



ІІ. Підтримка та розвиток насінництва

2.1. Бюджетні кошти спрямовуються суб’єктам насінництва, що внесені до Державного реєстру виробників насіння і садивного матеріалу відповідно до Закону України «Про насіння і садивний матеріал».

2.2. Для одержання компенсації суб'єкти насінництва подають такі документи:


  • копії первинних документів, які підтверджують придбання насіння та його оплату;

  • копію атестату на насіння, що засвідчує сортові та посівні якості;

  • копію акта “Витрати насіння та садивного матеріалу” (форма № ВЗСГ – 4, затверджена наказом Мінагрополітики України від 21.12.2007 № 929).

ІІІ. Підтримка галузі тваринництва та рибництва

3.1. Часткове відшкодування витрат, пов’язаних із штучним осіменінням маточного поголів’я великої рогатої худоби у господарствах населення

3.1.1. Суб’єкти господарювання, які надають послуги із штучного осіменіння маточного поголів’я великої рогатої худоби, складають реєстри наданих послуг із штучного осіменіння маточного поголів’я ВРХ у господарствах населення у поточному році за встановленою Департаментом формою. Реєстри погоджуються головою сільської, селищної чи міської ради на предмет достовірності даних щодо наявності корів в господарствах фізичних осіб та подаються в управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадміністрацій.

3.1.2. Комісії управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрації на підставі поданих реєстрів складають зведений реєстр наданих послуг із штучного осіменіння маточного поголів’я ВРХ у господарствах населення та подають його Департаменту.

3.1.3. Департамент відповідно до зведених реєстрів наданих послуг із штучного осіменіння маточного поголівя ВРХ у господарствах населення проводить розподіл бюджетних коштів у вигляді субвенції відповідним місцевим бюджетам, який затверджується розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

3.1.4. Управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадміністрацій відповідно до реєстрів про надання послуг та пропорційно до обсягу одержаної субвенції перераховують бюджетні кошти фізичним особам на часткову компенсацію вартості послуг із штучного осіменіння тварин (на рахунки, відкриті в банку).
3.2. Часткова компенсація вартості придбання племінних (генетичних) ресурсів ВРХ

3.2.1. Для одержання компенсації претенденти на участь у Програмі (юридичні особи) подають такі документи:



  • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) на закуплені племінні (генетичні) ресурси;

  • копії документів (атестат, свідоцтво, ліцензія), що підтверджують племінний статус господарства продавця;

  • копію відомості переміщення племінних тварин;

  • копію накладної на придбання племінних тварин;

  • копію документів, що підтверджують оплату;

  • звіт про тваринництво ф-24-сг ”Стан тваринництва’’ станом на перше січня поточного року та перше число місяця, що передує прийняттю документів.

3.2.2. Для одержання компенсації претенденти на участь у Програмі (фізичні особи та фізичні особи - підприємці) подають такі документи:

  • довідку сільської, селищної, міської ради про утримання господарством 3-х і більше корів, в якій зазначається ідентифікаційний номер, серія і номер паспорта тварини;

  • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) на закуплені племінні (генетичні) ресурси;

  • копії документів (атестат, свідоцтво, ліцензія), що підтверджують племінний статус господарства продавця;

  • копію відомості переміщення племінних тварин;

  • копію накладної на придбання племінних тварин;

  • копію документів, що підтверджують оплату тварин.

3.2.3. У разі зменшення у виконавців Програми поголів’я корів станом на 1 січня наступного року з урахуванням введених в основне стадо закуплених племінних тварин, вартість яких була частково відшкодована, бюджетні кошти повертаються до обласного бюджету у повному обсязі.

3.2.4. У разі вибуття із стада станом на 1 січня наступного року окремих закуплених племінних тварин, вартість яких була частково відшкодована, з причин загибелі чи вимушеного забою, підтверджених актом обстеження службою ветеринарної медицини, до бюджету повертаються кошти, відшкодовані безпосередньо за вибувших тварин.


3. 3. Дотація за утримання корів молочного напряму продуктивності
3.3.1. Для отримання дотації фізичні особи-підприємці, фізичні особи подають в управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадміністрації такі документи:

  • довідку сільської, селищної, міської ради про кількість корів, які утримувались господарством станом на перше число місяця, який передує прийняттю документів, із зазначенням ідентифікаційного номера тварини, серії і номера паспорта;

  • заявку, за встановленою Департаментом формою.

3.3.2. Фізичні особи, які проживають на території міст обласного значення, подають документи в Департамент.

3.3.3. Для отримання дотації юридичні особи подають в управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадміністрації такі документи:



  • звіт за формою №24-сг «Стан тваринництва», затвердженою наказом Держстату України від 14.06.2013 № 181, станом на перше січня поточного року та перше число місяця, що передує прийняттю документів;

  • копію довідки з ЄДРПОУ;

  • заявку, за встановленою Департаментом формою.

3.3.4. Рішення про надання дотації приймають комісії управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрацій та подають Департаменту реєстр про наявність корів у фізичних осіб та реєстр про наявність корів у юридичних осіб, за встановленими Департаментом формами.

3.3.5. Розмір дотації для фізичних осіб (фізичних осіб-підприємців) визначається Департаментом після одержання реєстрів про чисельність поголів’я корів у претендентів на одержання дотації.

3.3.6. У разі вибуття станом на 1 січня наступного року корів з причини загибелі чи вимушеного забою, підтверджених актом обстеження службою ветеринарної медицини, учасники Прграми повертають до бюджету кошти, одержані на тварину, яка вибула.
3.4. Розвиток рибництва

3.4.1. Для одержання компенсації претенденти на участь у Програмі подають такі документи:



  • копії накладних на придбання рибопосадкового матеріалу;

  • копію племінного свідоцтва (сертифікату) на закуплені генетичні ресурси рибництва;

  • копії документів (атестат, свідоцтво, ліцензія), що підтверджують племінний статус господарства-продавця;

  • копію платіжних документів, що підтверджують оплату.

ІV. Розвиток сільськогосподарської кооперації

4.1. Виконавці Програми визначаються з числа претендентів за поданням управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрацій.

4.2. Для участі в конкурсі сільськогосподарські кооперативи подають такі документи:


  • лист-клопотання управління (відділу) агропромислового розвитку райдержадміністрації;

  • копію статуту, завірену печаткою кооперативу;

  • копію фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності” (додаток 1 “Баланс” (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 “Звіт про фінансові результати” (Звіт про сукупний дохід) крім новостворених;

  • техніко-економічне обґрунтування ефективності і доцільності розвитку кооперативу за довільною формою;

  • копію договору на придбання матеріальних цінностей та копії накладних на їх одержання;

  • копії платіжних документів, що підтверджують оплату матеріальних цінностей.


V. Кредитна підтримка виробників сільськогосподарської продукції (кредитна субсидія)
5.1. Претенденти на участь у Програмі (юридичні особи) подають такі документи:

  • копію кредитного договору або договору позики, посвідчену банком кредитором або обслуговуючим банком, та копії додатково укладених договорів між позичальником та кредитором;

  • прогнозний помісячний розрахунок сплати відсотків, посвідчений кредитною установою з визначенням суми, що підлягає відшкодуванню за рахунок коштів бюджету (помісячну);

  • виписку банку-кредитора або обслуговуючого банку про отримання позичальником кредиту чи позики;

  • копію фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності” (додаток 1“Баланс” (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 “Звіт про фінансові результати” (Звіт про сукупний дохід).

5.2. Суб’єкти господарювання, які залучили кредити для будівництва та реконструкції тваринницьких і птахівничих комплексів та виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення, подають до конкурсних комісій проектно-кошторисну документацію на проведення будівництва чи реконструкції приміщень і документацію на відведення земельних ділянок під будівництво.

5.3. Суб’єкти господарювання, які залучили кредити для ведення органічного виробництва, також надають копію сертифікату - виробника органічної продукції.

5.4. Претенденти на участь у Програмі (фізичні особи-підприємці, фізичні особи) подають такі документи:


  • копію кредитного договору або договору позики, посвідчену банком кредитором (кредитною спілкою), копії додатково укладених договорів між позичальником та кредитором;

  • прогнозний помісячний розрахунок сплати відсотків, посвідчений кредитною установою з визначенням суми, що підлягає відшкодуванню за рахунок коштів бюджету (помісячну);

  • виписку банку кредитора (кредитної спілки) про отримання позичальником кредиту чи позики;

  • копію бізнес-плану, на реалізацію якого залучаються кредитні ресурси довільної форми;

  • копії первинних документів, що підтверджують внесення кредитних ресурсів чи придбаних матеріальних цінностей у сільськогосподарське підприємство, сільськогосподарський кооператив, підприємницьку діяльність.

5.5. Нарахування компенсації здійснюється на підставі довідок банку (кредитної спілки) про фактично сплачені відсотки за умови цільового використання основної частини кредитних коштів.

5.6. Учасники Програми до 7 числа місяця, наступного після прийняття рішення конкурсною комісією, та надалі щомісячно до 7 числа наступного місяця до кінця поточного року подають Департаменту довідки, видані банком (кредитною установою) про суму нарахованих і фактично сплачених позичальниками відсотків за користування кредитом (позикою) за відповідний період з визначенням суми, що підлягає відшкодуванню позичальникові за рахунок бюджетних коштів.

5.7. Для підтвердження цільового використання кредитних, позикових коштів усі учасники Програми подають такі документи:


  • реєстри і копії первинних бухгалтерських документів, які свідчать про оплату за товари, роботи, послуги та їх одержання, актів прийому-передачі матеріальних цінностей, актів виконаних робіт (наданих послуг), інші документи, що підтверджують цільове використання кредитних ресурсів.


VI. Надання підтримки на розвиток органічного виробництва
6.1. Для одержання часткової компенсації витрат на сертифікацію виробника органічної продукції відповідно до Закону України «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини» претенденти на участь у Програмі подають такі документи:

  • копії первинних документів, які підтверджують оплату, одержання послуг з сертифікації, копії укладених договорів;

  • ксерокопію сертифікатів з додатками;

6.2. Для одержання дотації претенденти на участь у Програмі подають до районної комісії такі документи:

  • заявку, за встановленою Департаментом формою;

  • ксерокопію сертифікатів з додатками.

6.3. Для одержання субвенції на дотацію за посівну площу до 100 га під виробництво органічної продукції комісії управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрацій проводять обстеження посівних площ органічної продукції та подають Департаменту зведений реєстр площ, за встановленою Департаментом формою.

6.4. Департамент встановлює розмір дотації на 1 га та проводить розподіл бюджетних коштів у вигляді субвенції відповідним районним бюджетам пропорційно посівним площам.

6.5. Управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадмі–ністрацій, пропорційно до обсягу одержаної субвенції, перераховують дотацію сертифікованим виробникам органічної продукції.
VIІ. Дотація на посів сільськогосподарських культур
7.1. Для одержання дотації претенденти на участь у Програмі подають до районної комісії такі документи:

а) заявку, за встановленою Департаментом формою;

б) звіт за формою № 4 – СГ «Посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2015 року», затвердженою наказом Держстату України від 02.07.2014 № 206. У разі збільшення посівних площ після звітної дати звіт за формою № 37 «Сівба та збирання врожаю сільськогосподарських культур, проведення інших польових робіт», затвердженою наказом Держстату України від 14.06.2013 № 181, з уточненням культур досіву у розділі «Трансформація посівних площ сільськогосподарських культур».

7.2. Комісії проводять обстеження посівних площ гречки, що були посіяні в червні, липні поточного року та подають Департаменту зведений реєстр сільськогосподарських підприємств, які мають посіви гречки, які невраховані у звітності про підсумки сівби під урожай 2015 року (Ф. 4 – СГ станом на 01.06.2015).

7.3. Для одержання субвенції на дотацію комісії управлінь (відділів) агропромислового розвитку райдержадміністрацій подають Департаменту зведений реєстр сільськогосподарських підприємств, які подали заявки, мають посіви жита озимого, ярого, гречки відповідно до звіту за формою № 4 – СГ «Пісівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2015 року» станом на 01.06.2015 та зведений реєстр сільськогосподарських підприємств, які мають посіви гречки відповідно до звіту за формою № 37 «Сівба та збирання врожаю сільськогосподарських культур, проведення інших польових робіт», за встановленими Департаментом формами.

7.4. Департамент встановлює розмір дотації на 1 га та максимальний обсяг дотації на одного субєкта господарювання, проводить розподіл бюджетних коштів відповідно до зведених реєстрів та пропорційно до посівних площ.

7.5. Управління (відділи) агропромислового розвитку райдержадмі–ністрацій, пропорційно до обсягу одержаної субвенції, перераховують дотацію сільськогосподарським підприємствам.

ХІІІ. Прикінцеві положення

З метою забезпечення повного та ефективного використання бюджетних коштів при потребі проводиться їх перерозподіл між напрямами і заходами Комплексної програми, а також перерозподіл субвенцій між районними бюджетами відповідно до фактичних потреб. Перерозподіл бюджетних коштів здійснюється на підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації за поданням Департаменту.










ЗАТВЕРДЖЕНО







Розпорядженням голови

облдержадміністрації









від «___» ____2015р.

№_____

Напрями використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013–2015 роки (із змінами)

п/п

Завдання

Перелік заходів

Сума, тис.грн.

1

Підтримка та розвиток насінництва

Часткова компенсація суб'єктам насінництва вартості добазового та базового насіння сільськогосподарських культур

200

2

Дотація на посів сільськогосподар–ських культур

Дотація сільськогосподарським підприємствам на посіви жита та гречки

300

3

Підтримка та розвиток органічного виробництва

Часткова компенсація витрат з проведення сертифікації виробника органічної продукції та виплата дотації за посівну площу до 100 га під органічне виробництво

100

4

Підтримка галузі тваринництва та рибництва

Часткова компенсація вартості витрат на проведення штучного осіменіння маточного поголів’я великої рогатої худоби, яка утримується в господарствах населення гірських районів

100

Часткова компенсація суб'єктам господарювання та фізичним особам, які утримують трьох і більше корів вартості племінних тварин великої рогатої худоби

200

Дотація за утримання корів молочного напряму продуктивності фізичним особам, які утримують чотирьох і більше корів та сільськогосподарським підприємствам, які утримують від п'яти до тридцяти корів

3000

Часткове відшкодування суб'єктам господарювання вартості рибопосадкового матеріалу

50

5

Розвиток сільськогосподар–ської кооперації

Часткове відшкодування вартості обладнання та інших матеріальних цінностей для сільськогосподарських кооперативів

400

6

Кредитна підтримка виробників сільськогосподар–ської продукції

Часткове відшкодування сільськогосподарським виробникам відсоткової ставки за залученими кредитами (позиками) в банківських установах чи кредитних спілках

1650

Усього на Комплексну програму

6000



Аналіз регуляторного впливу

до проекту розпорядження голови облдержадміністрації

«Про затвердження Порядку та Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами)»
1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до рішень Львівської обласної ради від 20.01. 2015 № 1290 «Про обласний бюджет Львівської області на 2015 рік», від 17.02.2015 № 1305 «Про зміни до показників обласного бюджету Львівської області на 2015 рік» передбачається виділення бюджетних коштів в сумі 6,0 млн. грн. на виконання Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 16.05.2013 № 760 (із змінами).

На виконання рішень Львівської обласної ради та для визначення механізму розподілу та напрямів використання коштів обласного бюджету спрямованих на підтримку сільськогосподарських товаровиробників області департаментом агропромислового розвитку підготовлено проект розпорядження голови облдержадміністрації «Про затвердження Порядку та Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2015 році на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами)» (далі – проект розпорядження).
2. Визначення цілей державного регулювання

Метою прийняття проекту розпрядження є нормативно – правове визначення механізму розподілу та напрямів використання коштів обласного бюджету спрямованих на виконання заходів Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013 – 2015 роки (із змінами) (далі – Комплексна програма).

Дана мета досягається шляхом виплати фінансової підтримки суб’єктам господарювання та особистим селянським господарствам агропромислового комплексу.
3. Альтернативні способи досягнення зазначеної цілі,

переваги обраного способу

Збереження діючого Порядку використання коштів обласного бюджету на виконання Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013-2015 роки, затвердженого розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації від 01.07.2013 № 384/0/5-13 (із змінами) призведе до невідповідності рішенню Львівської обласної ради від 07.07.2015 № 1407 «Про внесення змін та доповнень до Комплексної програми підтримки та розвитку агропромислового комплексу Львівської області на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 16.05.2013 № 760 (із змінами)».

Найбільш прийнятним шляхом вирішення даної проблеми є прийняття запропонованого регуляторного акта, що дасть змогу використати кошти, передбачені в обласному бюджеті для надання фінансової підтримки субєктам господарювання агропромислового комплексу, дозволить сприяти вирішенню проблем, які мають місце в аграрному секторі економіки.
4. Опис механізмів для розв’язання проблеми, відповідні заходи

З метою надання суб’єктам господарювання агропромислового комплексу фінансової підтримки на виконання заходів Комплексної програми пропонується:

- для визначення виконавців заходів Комплексної програми на конкурсних засадах створити комісію до складу якої входять спеціалісти Департаменту, члени постійної комісії з питань розвитку села та агропромислового комплексу Львівської обласної ради (за згодою), спеціалісти департаменту фінансів облдержадміністрації, Державної фінансової інспекції у Львівській області (за згодою), Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області (за згодою), Головного управління статистики у Львівській області (за згодою), представники громадських організацій;

- для визначення виконавців Комплексної програми в частині видатків за рахунок субвенції районним бюджетам створити відповідні комісії в управліннях (відділах) агропромислового розвитку райдержадміністрацій;

- встановити перелік документів, які подаються претендентами на участь у Комплексній програмі, зокрема по кожному із заходів програми;

- у разі прийняття рішення про відмову у виділенні бюджетних коштів, комісія у триденний строк надсилає заявникам письмове повідомлення із зазначенням причини відмови;

- фінансову підтримку не надавати суб’єктам господарювання, які мають заборгованість перед бюджетом з податків і зборів більше ніж шість місяців;

- визначити первинні документи, які формуються комісіями і є підставою для перерахування бюджетних коштів сільськогосподарським товаровиробникам;

- розподілити виділені з обласного бюджету кошти між заходами Комплексної програми;

- з метою забезпечення повного та ефективного при потребі проводити їх перерозподіл між напрямами і заходами Комплексної програми.


5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Встановлений механізм розподілу та порядку використання коштів обласного бюджету забезпечить виконання видаткової частини обласного бюджету Львівської області використання бюджетних коштів на 2015 рік в частині програм підтримки сільського господарства та забезпечить їх ефективне використання.


6. Очікувані результати прийняття акта

Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта проводиться із застосуванням методу аналізу вигод та витрат у простій формі (перелік очікуваних позитивних та негативних факторів).




Вигоди

Витрати

Сільськогосподарські товаровиробники

- створення сприятливих умов для розвитку сільськогосподарського виробництва;

- поліпшення фінансового стану сільськогосподарських товаровиробників;

- визначення механізму надання фінансової підтримки;

- ефективне використання бюджетних коштів, передбачених для програм у галузі сільського господарства;



- витрати на оформлення та подання документів для одного субєкта господарювання в сумі до 300 гривень;



Населення

- створення сприятливих умов для розвитку сімейних фермерських господарств на базі особистих селянських господарств;

- визначення механізму надання фінансової підтримки;

- ефективне використання бюджетних коштів, передбачених для програм у галузі сільського господарства;


- витрати на оформлення та подання документів для одного особистого селянського господарства в сумі до 100 гривень;


Органи місцевої виконавчої влади

- забезпечення основ державної аграрної політики в частині підтримки сільського господарства;

- захист прав та законних інтересів сільськогосподарських товаровиробників Львівської області;

- визначення механізму надання фінансової підтримки;

- ефективне використання бюджетних коштів, передбачених для регіональних програм в галузі сільського господарства;



- немає

7. Обґрунтування дії строку акта

Дія проекту розпорядження поширюється на бюджетний рік.
8. Показники результативності акта

Показниками результативності регуляторного акта є:

- поліпшення фінансового стану суб’єктів господарювання АПК;

- порівняльна оцінка загальних розмірів бюджетної підтримки сільського господарства та її впливу на фінансовий стан сільськогосподарських товаровиробників;

- кількість сільськогосподарських товаровиробників, на яких поширюватиметься дія акта – суб’єкти господарювання агропромислового комплексу, особисті селянські господарства які виконали заходи Комплексної програми, суб’єкти господарювання агропромислового комплексу, які не мають протермінованої заборгованості по податках та зборах до бюджету;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться сільськогосподарськими товаровиробниками, які пов’язані з виконанням вимог акта:

передбачаються затрати на оформлення і подання документів для отримання права на підтримку одним суб’єктом господарювання агропромислового комплексу в розмірі до 300 грн., особистим селянським господарством до 100 грн.;

час, який буде витрачено для оформлення і подання документів на отримання права одержання фінансової підтримки – до 2 днів;

- покращення фінансового стану виконавців Комплексної програми.

Проект розпорядження розміщений в мережі Інтернет на офіційному  веб–сайті Львівської обласної державної адміністрації  www.Loda.gоv.ua.


9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься департаментом агропромислового розвитку облдержадміністрації відповідно до вимог чинного законодавства України.

Базове відстеження результативності акта буде здійснюватись до дати набрання ним чинності шляхом аналізу пропозицій та зауважень, що надійдуть від суб'єктів господарювання, особистих селянських господарств в ході обговорення проекту розпорядження, яке відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» було розміщено на сайті Львівської облдержадміністрації.

Повторне відстеження результативності акта здійснюватиметься через рік з дня набрання ним чинності.



Вид даних для відстежень – дослідження статистичних показників у сфері сільського господарства, а також даних Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації.
В.о. директора департаменту

агропромислового розвитку

облдержадміністрації Н.С.ХМИЗ


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка