Закону України " Про здійснення державних закупівель"



Скачати 118.78 Kb.
Дата конвертації13.12.2016
Розмір118.78 Kb.
ТипЗакон
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до Закону України

Про здійснення державних закупівель” (нова редакція)




Зміст положення (норми) Кодексу України про адміністративні правопорушення 

Зміст відповідного положення (норми) Кодексу України про адміністративні правопорушення  зі змінами, внесеними Законом України “Про здійснення державних закупівель”
(нова редакція)


Стаття 16414. Порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій) не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), що міститься у документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації); неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури; непроходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

..

Стаття 16414. Порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти

Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій) не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), що міститься у документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації); неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


…..

Зміст положення (норми) Господарського кодексу України

Зміст відповідного положення (норми) Господарського кодексу України зі змінами, внесеними Законом України “Про здійснення державних закупівель”
(нова редакція)


Стаття 75. Особливості господарської діяльності державних комерційних підприємств

1. Державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.

Стаття 75. Особливості господарської діяльності державних комерційних підприємств

1. Державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.

Державне підприємство, його дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державному підприємству, об'єднання таких підприємств, у разі здійснення ними закупівель за умови, що вартість предмету закупівлі дорівнює або перевищує межі визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, оприлюднюють на
веб-порталі Уповноваженого органу, визначеного Законом України “Про здійснення державних закупівель”, звіт  про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та інформацію про зміну його істотних умов,  не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього.  У звіті обов'язково зазначаються: найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання, інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт і послуг, найменування і місцезнаходження постачальника, виконавця робіт і надавача послуг з яким укладено договір, ціна за одиницю товару, робіт і послуг та сума, визначена у договорі, дата укладення договору, строк поставки товарів, виконання робіт і надання послуг та інше.

Стаття 77. Особливості господарської діяльності казенних підприємств

2. Казенне підприємство самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.

Стаття 77. Особливості господарської діяльності казенних підприємств

2. Казенне підприємство самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.

Казенне комерційне підприємство, його дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить казенному комерційному підприємству, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмету закупівлі дорівнює або перевищує межі визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”,  оприлюднюють на веб-порталі Уповноваженого органу, визначеного Законом України “Про здійснення державних закупівель” , звіт  про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та інформацію про зміну його істотних умов,  не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього.  У звіті обов'язково зазначаються: найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання, інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт і послуг, найменування і місцезнаходження постачальника, виконавця робіт і надавача послуг з яким укладено договір, ціна за одиницю товару, робіт і послуг та сума, визначена у договорі, дата укладення договору, строк поставки товарів, виконання робіт і надання послуг та інше.

Стаття 78. Комунальні унітарні підприємства

.

9. Особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом.

Стаття 78. Комунальні унітарні підприємства

.

9. Особливості господарської діяльності комунальних унітарних підприємств визначаються відповідно до вимог, встановлених цим Кодексом щодо діяльності державних комерційних або казенних підприємств, а також інших вимог, передбачених законом.

Комунальне унітарне підприємство, його дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить комунальному підприємству, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмету закупівлі дорівнює або перевищує межі визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, оприлюднюють на веб-порталі Уповноваженого органу, визначеного Законом України “Про здійснення державних закупівель”,  звіт  про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та інформацію про зміну його істотних умов  не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього. У звіті обов'язково зазначаються: найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання, інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт і послуг, найменування і місцезнаходження постачальника, виконавця робіт і надавача послуг з яким укладено договір, ціна за одиницю товару, робіт і послуг та сума, визначена у договорі, дата укладення договору, строк поставки товарів, виконання робіт і надання послуг та інше.

Стаття 79. Поняття господарського товариства

.

5. Господарські товариства можуть здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, якщо інше не передбачено законом.

Стаття 79. Поняття господарського товариства

.

5. Господарські товариства можуть здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, якщо інше не передбачено законом.

Господарське товариство, державна частка у статутному капіталі якого перевищує 50 відсотків, його дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить господарському товариству, державна частка у статутному капіталі якого перевищує 50 відсотків, у разі здійснення ними закупівель та за умови, що вартість предмету закупівлі дорівнює або перевищує межі визначені частиною першою статті 2 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, оприлюднюють на веб-порталі Уповноваженого органу, визначеного Законом України “Про здійснення державних закупівель”,  звіт  про укладення договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти підприємств та інформацію про зміну його істотних умов  не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або внесення змін до нього. У звіті обов'язково зазначаються: найменування, кількість товару і місце його поставки, вид робіт та місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання, інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт і послуг, найменування і місцезнаходження постачальника, виконавця робіт і надавача послуг з яким укладено договір, ціна за одиницю товару, робіт і послуг та сума, визначена у договорі, дата укладення договору, строк поставки товарів, виконання робіт і надання послуг та інше.




Зміст положення (норми) Закону України “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”

Зміст положення (норми) Закону України “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності” зі змінами внесеними Законом України “Про здійснення державних закупівель” (нова редакція)

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

замовники:

розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії", та/або у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;

суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії";

суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:

органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;

суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку товарів.

Стаття 1. Визначення термінів

1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

1) замовники:

розпорядники бюджетних коштів, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;

суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:


− органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;

наявність спеціальних або ексклюзивних прав;


2) спеціальні або ексклюзивні права − права, надані в межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, які обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Особливості віднесення зазначених актів до таких, що передбачають наявність спеціальних або ексклюзивних прав, установлюються Кабінетом Міністрів України.


Стаття 2. Сфера застосування цього Закону

1. Дія цього Закону поширюється на суб’єктів, які є замовниками відповідно до статті 1 цього Закону та провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії", та/або у таких сферах:

забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;



3. Дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" або статтею 2 цього Закону, які:



повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві - дорівнює або перевищує 300 тисяч гривень), робіт - дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень;

здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 5 мільйонів гривень, а робіт - 10 мільйонів гривень.

У разі якщо закупівля здійснюється замовником частково за рахунок державних коштів та частково за рахунок власних коштів, застосовується абзац другий цієї частини.


Стаття 2. Сфера застосування цього Закону

1. Дія цього Закону поширюється на суб’єктів, які є замовниками відповідно до статті 1 цього Закону та провадять діяльність у таких сферах:

забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;



3. Дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених статтею 2 цього Закону, які:



повністю або частково здійснюються за рахунок бюджетних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт − дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень;

здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт − 5 мільйонів гривень.

Стаття 3. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю

2. Річний план та зміни до нього (у разі наявності) обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Замовники не зобов’язані надсилати річний план та зміни до нього до Уповноваженого органу, Державної казначейської служби України.




Стаття 3. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю

2. Річний план та зміни до нього (у разі наявності) обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Замовники не зобов’язані надсилати річний план та зміни до нього до Уповноваженого органу, Державної казначейської служби України.



Замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівель, передбачених частиною першою статті 4 цього Закону, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (безоплатно) звіт про результати здійснення закупівель протягом трьох робочих днів з дня його затвердження.

Звіт за результатами здійснення закупівель, передбачених частиною першою статті 4, затверджується замовником раз на квартал не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним періодом.

Форма річного плану закупівель та форма звіту про результати здійснення закупівель, передбачених частиною першою статті 4 цього Закону, затверджуються Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Стаття 4. Здійснення закупівель без застосування процедур, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель" та цим Законом

1. Без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель" та цим Законом, замовник здійснює закупівлі:



5) товарів, робіт та послуг повністю або частково за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - не перевищує 1 мільйон гривень;

6) товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 5 мільйонів гривень, а робіт - не перевищує 10 мільйонів гривень. У разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт та послуг частково за рахунок державних коштів застосовується пункт 5 цієї частини;



2. Інформація про закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, відображається замовником у річному плані, який підлягає оприлюдненню в порядку, встановленому цим Законом.



3. Замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівлі, передбаченої частиною першою цієї статті, оприлюднити звіт про результати здійснення закупівлі в порядку і строки, визначені Законом України "Про здійснення державних закупівель". Форма звіту про результати здійснення закупівлі затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.

Стаття 4. Здійснення закупівель без застосування процедур, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель" та цим Законом

1. Без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель" та цим Законом, замовник здійснює закупівлі:



5) товарів, робіт та послуг повністю або частково за рахунок бюджетних коштів за умови, що вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — не перевищує 1 мільйон гривень;

6) товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 1 мільйон гривень, а робіт — не перевищує 5 мільйонів гривень;



частину другу і третю виключити


5) у тексті Закону слова “державних коштів” в усіх відмінках замінити словами “бюджетних коштів” у відповідному відмінку.




Міністр економічного розвитку

і торгівлі України Павло Шеремета
____ __________ 2014 р.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка