Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги»



Сторінка1/28
Дата конвертації14.12.2016
Розмір2.75 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   28

Порівняльна таблиця до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку природно-заповідної справи та приведення у відповідність до вимог законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги»

Зміст положення (норми) чинного законодавства




Зміст відповідного положення (норми) проекту акта

Кодекс України про адміністративні правопорушення

Стаття 771. Самовільне випалювання рослинності або її залишків

Випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок із степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах без дозволу органів державного контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища або з порушенням умов такого дозволу, а так само невжиття особою, яка одержала дозвіл на випалювання зазначеної рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, заходів щодо своєчасного їх гасіння -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду, -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Стаття 771. Порушення порядку випалювання рослинності або її залишків
Порушення порядку випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок із степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах, -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду, -

тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 824. Змішування чи захоронення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, без спеціального дозволу

Змішування чи захоронення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Стаття 824. Змішування чи захоронення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія

Змішування чи захоронення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 825. Порушення правил передачі відходів

Передача відходів з порушенням установлених правил на зберігання, оброблення або видалення підприємствам чи організаціям, що не мають відповідного дозволу на проведення цих операцій, -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Стаття 825. Порушення правил передачі відходів
Передача відходів іншим власникам з порушенням установлених правил їх зберігання, оброблення або видалення, -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Водний кодекс України

Стаття 81. Компетенція обласних, Київської та Севастопольської міських рад у галузі регулювання водних відносин
До компетенції обласних, Київської та Севастопольської міських рад у галузі регулювання водних відносин на їх території належить:

…….


пункт відсутній

Стаття 81. Компетенція обласних, Київської та Севастопольської міських рад у галузі регулювання водних відносин
До компетенції обласних, Київської та Севастопольської міських рад у галузі регулювання водних відносин на їх території належить:

…….


51) за фактами, які відбуваються протягом шести місяців, щодо невнесення, несвоєчасного внесення платником сум податкових зобов'язань зі збору за спеціальне використання води або невиконання платником податкових зобов'язань з цього збору, зупиняти термін дії відповідного спеціального дозволу;

Стаття 14. Компетенція Кабінету Міністрів України у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання Кабінету Міністрів України у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

…….


7) встановлення порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, будівельні, днопоглиблювальні роботи, видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду, а також розробки та затвердження нормативів скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти;

Стаття 14. Компетенція Кабінету Міністрів України у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання Кабінету Міністрів України у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

…….


7) встановлення порядку видачі дозволів на спеціальне водокористування, на проведення робіт на землях водного фонду, також розробки та затвердження нормативів скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти;

Стаття 151. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

…….
5) видача, анулювання, здійснення переоформлення та видача дублікатів дозволів на проведення робіт на землях, зайнятих морями;


пункт відсутній

Стаття 151. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

…….


5) видача, анулювання, здійснення переоформлення та видача дублікатів дозволів на проведення робіт на землях водного фонду (у випадку проведення робіт на землях, зайнятих внутрішніми морськими водами, територіальним морем, акваторіями морських портів, а також у їх прибережних захисних смугах);

51) за фактами, які відбуваються протягом шести місяців, щодо невнесення, несвоєчасного внесення платником сум податкових зобов'язань зі збору за спеціальне використання води або невиконання платником податкових зобов'язань з цього збору, зупиняти термін дії відповідного спеціального дозволу;

Стаття 16. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

……

9) погодження клопотань щодо використання поверхневих вод;



91) видача дозволів на проведення днопоглиблювальних робіт та робіт з прокладання кабелів трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду (крім будівельних робіт і робіт на землях прибережних захисних смуг морів і на землях, зайнятих морями);


Стаття 16. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

……..


9) надання висновків про можливість спеціального водокористування;

91) видача, анулювання, здійснення переоформлення та видача дублікатів дозволів на проведення робіт на землях водного фонду (за виключенням робіт на землях, зайнятих внутрішніми морськими водами, територіальним морем, акваторіями морських портів, а також у їх прибережних захисних смугах);

Стаття 17. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

……

4) погодження умов спеціального водокористування в разі використання підземних вод;



5) погодження дозволів на право виконання проектних та будівельних робіт, пов'язаних з видобуванням підземних вод;

Стаття 17. Компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До відання центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:

…….


4) надання висновків про можливість спеціального водокористування;

пункт 5 виключити



Стаття 171. Компетенція Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До компетенції Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів на території Автономної Республіки Крим належить:

……..


4) видача дозволів на спеціальне водокористування з водних об'єктів місцевого значення;

……..


8) погодження дозволів на спеціальне водокористування;

Стаття 171. Компетенція Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До компетенції Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів на території Автономної Республіки Крим належить:
пункти 4 та 8 виключити

Стаття 172. Компетенція обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До компетенції обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:


1) видача дозволів на спеціальне водокористування в разі використання води з водних об'єктів загальнодержавного значення;

2) погодження проектів водоохоронних зон;



3) погодження дозволів на проведення робіт на землях водного фонду (крім робіт, що проводяться у прибережних захисних смугах уздовж морів, морських заток і лиманів, у внутрішніх морських водах і територіальному морі), пов'язаних з проведенням днопоглиблювальних робіт та робіт з прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду;

Стаття 172. Компетенція обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів
До компетенції обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів належить:
1) видача дозволів на спеціальне водокористування;
пункт 3 виключити

Стаття 38. Нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин
Нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин встановлюються з метою поетапного досягнення екологічного нормативу якості води водних об'єктів.

Порядок розробки та затвердження нормативів гранично допустимого скидання та перелік забруднюючих речовин, що нормуються, встановлюються Кабінетом Міністрів України.


Стаття 38. Нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти

Нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти встановлюються з метою поетапного досягнення екологічного нормативу якості води водних об’єктів.

Нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти затверджуються:

обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями – у разі скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти загальнодержавного значення;

обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням з відповідними обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями – у разі скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти місцевого значення;

органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища - у разі скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти загальнодержавного та місцевого значення на території Автономної Республіки Крим.

Якщо скидання забруднюючих речовин здійснюється в межах населеного пункту або на ділянках водних об’єктів, що використовуються як джерела господарсько-питного водопостачання і для рекреаційних потреб, нормативи гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти погоджуються з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Порядок розроблення та затвердження нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти і перелік таких речовин встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Стаття відсутня



Стаття 381. Державний реєстр суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти
Державний реєстр суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти є автоматизованою базою даних, формування якої передбачає накопичення, оброблення, систематизацію, зберігання, захист і використання відомостей про суб’єктів, що провадять та/або забезпечують провадження зазначеної діяльності, які вносяться до неї на підставі декларацій, що подаються такими суб’єктами.

Державний реєстр суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти формується з метою:

ведення обліку суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти;

надання високоякісних послуг у сфері розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти;

забезпечення суб’єктів господарювання, що здійснюють спеціальне водокористування достовірною інформацією про суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти;

автоматизованого оброблення інформації про суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти;

надання довідкової інформації суб’єктам господарювання, що здійснюють спеціальне водокористування.

Формування та ведення Державного реєстру суб’єктів господарювання, що здійснюють розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері у сфері охорони навколишнього природного середовища, у встановленому ним порядку.

Стаття 48. Спеціальне водокористування
Спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. 

Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.

Не належать до спеціального водокористування:

пропуск води через гідровузли (крім гідроенергетичних);

подача (перекачування) води водокористувачам у маловодні регіони;

усунення шкідливої дії вод (підтоплення, засолення, заболочення);

використання підземних вод для вилучення корисних компонентів;

вилучення води з надр разом з видобуванням корисних копалин;

виконання будівельних, днопоглиблювальних і вибухових робіт;

видобування корисних копалин і водних рослин;

прокладання трубопроводів і кабелів;

проведення бурових, геологорозвідувальних робіт;

інші роботи, які виконуються без забору води та скидання зворотних вод.


Стаття 48. Спеціальне водокористування
Спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. 

Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.

Не належать до спеціального водокористування:

пропуск води через гідровузли (крім гідроенергетичних);



скид води з водних об'єктів для підтримання санітарних витрат у річці та з метою запобігання виникнення гідродинамічних аварій;

подача (перекачування) води водокористувачам у маловодні регіони;

усунення шкідливої дії вод (підтоплення, засолення, заболочення);

використання підземних вод для вилучення корисних компонентів;

вилучення води з надр разом з видобуванням корисних копалин;

виконання будівельних, днопоглиблювальних і вибухових робіт;

видобування корисних копалин (крім підземних вод) і водних рослин;

прокладання трубопроводів і кабелів;

проведення бурових, геологорозвідувальних робіт;

інші роботи, які виконуються без забору води та скидання зворотних вод.



Стаття 49. Право на здійснення спеціального водокористування
Спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу.

Дозвіл на спеціальне водокористування видається:

Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями - у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного значення;

органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням із Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями - у разі використання води водних об'єктів місцевого значення.

Видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється за клопотанням водокористувача з обгрунтуванням потреби у воді, погодженим з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань водного господарства, - в разі використання поверхневих вод, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, - в разі використання підземних вод та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, - в разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних.

Порядок погодження та видачі дозволів на спеціальне водокористування затверджується Кабінетом Міністрів України.

У дозволі на спеціальне водокористування встановлюються ліміт забору води, ліміт використання води та ліміт скидання забруднюючих речовин. У разі настання маловоддя ці ліміти можуть бути зменшені спеціально уповноваженими державними органами без коригування дозволу на спеціальне водокористування.

Спеціальне водокористування є платним.

Стаття 49. Право на здійснення спеціального водокористування

Спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу і є платним.

Дозвіл на спеціальне водокористування видається:

обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями - у разі використання води з водних об'єктів загальнодержавного значення;

обласними, Київською та Севастопольською міськими радами - у разі використання води водних об'єктів місцевого значення;

органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища - у разі використання води водних об'єктів загальнодержавного та місцевого значення на території Автономної Республіки Крим.

Видача дозволу на спеціальне водокористування, його переоформлення, видача дубліката та анулювання здійснюється на безоплатній основі.

Строк видачі дозволу на спеціальне водокористування або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить не більше 30 днів з дня надходження заяви та відповідних документів на розгляд.

Видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється на підставі висновків про можливість спеціального водокористування:

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, а на території Автономної Республіки Крим - органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань водного господарства;

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр - в разі використання підземних вод;

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я - в разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних.

Висновки про можливість спеціального водокористування надаються на запит органу, що здійснює видачу дозволу в 15 денний термін з дня надходження відповідного звернення.

Підставою для відмови у видачі дозволу є:

1) подання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим вичерпним переліком;

2) виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання,
недостовірних відомостей;


3) негативного висновку відповідних органів про можливість спеціального водокористування.

Підставою для переоформлення дозволу є зміна найменування або місцезнаходження суб'єкта господарювання - юридичної особи або зміна прізвища, імені, по батькові чи місцезнаходження фізичної особи - підприємця.

Підставою для видачі дубліката дозволу є його втрата або пошкодження.

Дозвіл анулюється органом, що його видав, на підставах, визначених статтею 55 цього Кодексу.

Порядок видачі дозволів на спеціальне водокористування та висновків про можливість спеціального водокористування затверджується Кабінетом Міністрів України.

У дозволі на спеціальне водокористування встановлюються ліміт забору води, ліміт використання води та ліміт скидання забруднюючих речовин. У разі настання маловоддя ці ліміти можуть бути зменшені органами, що видали дозвіл без коригування дозволу на спеціальне водокористування.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   28


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка