Віра Базова м. Київ



Скачати 38.65 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір38.65 Kb.
Віра Базова

м. Київ



Особливості організації підготовки викладачів іноземних мов у Німеччині
Організація підготовки педагогічних кадрів для закладів освіти у Німеччині базується на давніх традиціях і тісно пов’язана з особливостями розвитку шкільної освіти в країні, а також поширення та викладання іноземних мов. Історично тут склалися різні типи шкіл, з огляду на це фахова підготовка шкільних вчителів має також давні традиції та особливості, пов’язані з типологією навчальних закладів.

Ретроспективний аналіз дозволив зробити таку періодизацію підготовки вчителів:



  • 16-18 ст. – заняття проводилися не професорами, а носіями мови

  • 18-19 ст. – університетська підготовка неофілологів для реальної школи

  • 19 ст. – підготовка неофілологів для гімназій

  • 20-60р. 20ст. – впровадження диференційованої підготовки для навчальних закладів різних ступенів

  • 90р. 20ст.- і по теперішній час – підготовка в університетах на педагогічних відділеннях.

Підготовка вчителя іноземних мов у вищих навчальних закладах розпочалася з відкриття в університетах філологічних спеціальностей новітніх мов: романістики, англістики, славістики.

Особливостями організації підготовки викладачів іноземних мов у Німеччині є децентралізація системи управління, двоетапна структура навчання, яка поділяється на теоретичну та практичну підготовку. Практичне навчання викладачів ( референдаріат) відбувається у закладах, відокремлених від університету, його здійснюють досвідчені практичні педагоги у формі практичних семінарів.

Педагогічна освіта Німеччини не є універсальною, а поділяється на відділення, які відповідають типам шкіл: відділення початкової, головної, реальної школи, спеціальної школи, професійної школи або гімназії.

У сучасних умовах відбувається завершення переходу педагогічної освіти згідно з вимогами Болонського процесу на дворівневу підготовку бакалавра та магістра, яка має свої особливості у кожній окремій федеральній землі Німеччини та відрізняється в залежності від типу школи.

Підвищення кваліфікації викладачів вважають третім етапом у системі підготовки мовників, її форми можуть бути загально федеральними, федеральними або внутрішніми.

У міжнародному порівнянні німецький досвід підготовки викладачів є своєрідним та властивий лише цій країні.



З А Я В К А

учасника Науково-практичної конференції

«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ»

22-23 березня 2012 р.


1. Прізвище, ім’я, по-батькові

Базова Віра Ігорівна

2. Місце роботи (повністю)

Кафедра іноземних мов та прикладної лінгвістики

ГМІ

3. Посада

викладач

4. Науковий ступінь, вчене звання




  1. Назва доповіді




Особливості організації підготовки викладачів іноземних мов у Німеччині


6. Секція, в рамках якої планується участь та публікація тез

Компетентнісний підхід до організації навчального процесу у профільних вищих навчальних закладах

7. Варіант участі:

(поставте позначку «+»)

Заочна участь

з публікацією тез доповіді у збірнику матеріалів



+

Особиста участь

з публікацією тез доповіді у збірнику матеріалів






  1. Домашня адреса




м.Киів, вул.Клименка, 28, кв.49

9. Телефони

(робочий, моб.)

0506872626

  1. E-mail




Vira.bazova@gmail.com


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка