Використання віртуального навчального середовища в системі підготовки магістрів з англійської мови та літератури в університетах швейцарської конфедерації



Скачати 118.84 Kb.
Дата конвертації15.12.2016
Розмір118.84 Kb.
Заслужена Алла

Національний авіаційний університет

м.Київ (Україна)

ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРСЬКОЇ КОНФЕДЕРАЦІЇ

Визначаючи віртуальне навчальне середовище (virtual campus) Єврокомісія наголосила на кооперації між ВНЗ у сфері електронного навчання (e-learning), особливо відносно загальної розробки навчальних матеріалів декількома університетами.

До індикаторів можуть відноситись угоди для оцінювання, підтвердження та визнання набутих компетенцій; масові експерименти віртуальної мобільності на додаток до фізичної мобільності; та розробка інноваційного дуального метода навчального плану, заснованого на традиційному та онлайн навчальних методах.

Віртуальний кампус визначається як широка концептуальна рамка для засобів, служб та можливостей для студентів, факультету та співробітників. Слово кампус використовується для визначення середовища для тих хто навчається, проводить дослідження, чи/або працює в університеті. Ці елементи включають електронне навчання, дослідницьку діяльність, адміністративні послуги та інші функції, наприклад, доповнює і підтримує діяльність фізичного університетського кампусу.

Робоча група «Онлайн педагогіка для віртуальних середовищ навчання", що заснована на співпраці між різними європейськими університетами, працювала над розробкою концепції та рамок для реалізації загального віртуального середовища навчання, порівнюючи різні підходи університетів, які були залучені в якості партнерів робочої групи даного проекту, виділила три аспекти в області онлайн педагогіки: педагогічні основи, педагогічні функції, педагогічні змінні для віртуальних середовищ навчання, визначила навчальні принципи: перехід від викладання до вивчення, особистнісно зорієнтований підхід, само-направляюче навчання, загальні компетенції, інтерактивне/сумісне навчання, аутентичне ситуативне навчання, концепції моделювання, активне навчання, конструкцію навчального середовища.

Швейцарська Конфедерація - країна - піонер з використання інформаційних та комунікативних технологій в освіті спеціальними засобами: створенням швейцарського віртуального середовища для ВНЗ країни та цифрового консорціуму бібліотек.

Програма швейцарського віртуального кампусу «Swiss Virtual Campus Program», що робить можливою кооперацію між існуючими університетам, націлена на переосмислення деяких курсів, щоб зробити їх доступними через інтернет, дозволяє студентам брати ці курси у кредит. Цифровий консорціум бібліотек «digital libraries consortium» надає кожному члену ВНЗ доступ до більшості он-лайн журналів та загального використання базою даних.

Швейцарський віртуальний кампус не тільки сприяв підвищенню обізнаності керівництва ВНЗ та запустив процес створення центрів з компетенцій: педагогічного дизайну, програмування, оцінки. Деякі університети запустили велику кількість власних проектів як, наприклад, університет кантону Цюрих. Університет кантону Женева запустив проекти з розвиваючимися країнами завдяки швидкому розвитку теле-викладання (tele-teaching), продемонстрував, що курси, що подаються через інтернет з необхідним локальним чи он-лайн тюторингом, можуть пропонуватись для кредитів у більш ніж одному ВНЗ.

Цілі швейцарського віртуального кампусу: підтримка співробітництва між ВНЗ, заохочення вчителів до вивчення нового педагогічного виміру/направлення (Learner-Centric Education), сприяння розвитку центрів ставати виробниками високоякісних навчальних матеріалів, тобто їх конкурентноспроможності.

Всі швейцарські ВНЗ прогнозують підвищення ролі інформації і комунікаційних технологій у викладанні та навчанні. Федеральний технологічний інститут і кілька університетів почали підтримувати центри з педагогіки, мультимедіа та виробництва програмного забезпечення. Ці центри відіграють ключову роль у реалізації швейцарського віртуального кампусу.

Магістрів з англійської мови та літератури готують різні університети Швейцарської Конфедерації: Фрібурга, Берна, Цюриха, які приєднані до мережі віртуального середовища країни. Серед систем управління навчанням у віртуальному середовищі університетів при підготовці магістрів з англійської мови та літератури використовуються різні, а саме: Moodle, Dokeos, OLAT, ILIAS. Наприклад, університет Берну(UNIBE) використовує ILIAS (Innovative - Leading - Inspiring - Advanced – Seductive), Цюриха – різні, Фрібурга – Moodle.

Англійський факультет університету Цюриха (найбільший у країні), що готує магістрів з англійської мови та літератури на 90 кредитів та на 75 кредитів, пропонує матеріали для викладання і курси на платформі OLAT (Online Learning an Training). Всі студенти обов’язково мають бути задіяні до неї. З 2012 р. університет зайнявся розробкою модулів електронного навчання з лінгвістики.

OLAT- вільна система з навчального менеджменту у закладах, розроблена університетом Цюриха, що пропонує персонально розроблене та навчальне середовище,програмне забезпечення для підтримки колективної роботи, потужні адміністративні засоби курсу, сумісне з стандартами електронного навчання такими як SCORM або IMS QTI. OLAT - відкритий проект, який можна завантажити, що пропонує: засоби для сумісної роботи як: чати, форуми, вікі; оцінююче середовище (assessment environmen) та можливість створювати важливий навчальний контекст (наприклад, SCORM модулі).

Електронне навчання продовжує займати провідну роль на багатьох курсах університету Цюриха, тьютори курсів пропонують альтернативу традиційним засобам оцінювання на семінарах – журнали (logbooks).

Англійський факультет практикує оцінювання, що регулярно проводяться на індивідуальних курсах, і результати якого обговорюються з їх учасниками. Ця практика доповнюється інспектуванням (surveys), яке проводиться та аналізується відділом «FAVA». Деякі співробітники проводять інспектування своїх курсів на ранніх етапах та в кінці курсів з метою кращої трансформації зворотнього зв’язку у ефективні зміни. Інші інструктори курсів використовують можливість оцінки їх курсів, що надається відділом університету « The University’s E-Learning-Koordination and Hochschuldidaktik». Від учасників курсу вимагається заповнити запитальник (опитний лист), який потім обробляється відділом «The E-Learning coordination».

MOODLE – скорочення від «Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment» став використовуватись на платформі електронного навчання з зимового семестру2004/2005 рр. університетом Цюриха. Він надає студентам і викладачам можливість працювати разом в режимі онлайн через використання різних форм діяльності та матеріалів. Він підтримує працю разом: комунікація можлива асінхроно через форум або синхронно у чаті, через використання Вікі, подібної до Вікіпедіа, студенти можуть обмінюватись інформацією та набутими знаннями. Його зміст гнучкий та адаптується для всіх. Студенти отримують можливість досліджувати тему самостійно (наприклад, з текст буків, презентацій, доступних для скачування) або перевіряти їх знання та навички при підготовці до іспиту. Професори можуть представляти їх робочі матеріали двома шляхами: показувати згідно з вивчаємою темою або представляти зміст курсу на тиждень. Головна сторінка MOODLE є доступною у будь-який час. Також вони можуть надавати різні ресурси до курсу: веб сторінки, зв’язки з веб сайтами або іншими віртуальними середовищами MOODLE, книжки та запропонувати різну діяльність для студентів: завдання (assignment), видиме тільки для викладача, форум/чат, словник, який можуть створювати учасники курсу, тести.



Отже, розглянувши сучасну тенденцію створення та використання віртуального навчального середовища ВНЗ європейськими країнами, актуальність принципів онлайн педагогіки, на яких базується навчальний процес вказаних ВНЗ, позитивного досвіду використання електронного навчання університетами Швейцарської Конфедерації при підготовці магістрів з англійської мови та літератури, звернувши увагу на прогнози підвищення ролі інформації і комунікаційних технологій у викладанні та навчанні, ми констатуємо, що для підвищення конкурентоспроможності університетів нашої держави, співробітництва ВНЗ України та привабливості іноземних студентів у ВНЗ нашої країни створення віртуального навчального середовища в Україні є необхідним кроком у процесі модернізації вищої освіти.
Каталог: bitstream -> NAU
NAU -> Київ Видавництво Національного авіаційного університету
NAU -> Реферат: дидактичні аспекти організації ефективної самостійної навчальної роботи студентів анотація
NAU -> Методи Оцінювання комунікативної к омпетентності
NAU -> О. Г. Широкова-Мурараш
NAU -> Матеріали міжнародної науково-практичної конференції
NAU -> Технологія формування комунікативної компетентності учнів старшої школи засобами організаційно-діяльнісної гри
NAU -> Рубрика 1: «Педагогические науки» андрагогіка: сучасний етап розвитку
NAU -> Комунікативна компетентність як предмет дослідження у науковій літературі
NAU -> Зміст освіти у процесі сучасної професійної підготовки анотація


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка