Вельмишановний Вікторе Федоровичу!



Скачати 34.53 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір34.53 Kb.

ЗВЕРНЕННЯ

президії Центрального Комітету Профспілки працівників державних установ України до Президента України


Президенту України
Януковичу В.Ф.

Вельмишановний Вікторе Федоровичу!

Ми, члени президії ЦК профспілки працівників державних установ


України, переконані, що тільки наявність сильної, професійно спроможної
виконавчої влади може прискорити вихід нашої країни з фінансово-
економічної кризи.

Сьогодні не впровадження принципу деполітизації державної служби,


плинність кадрів та низький рівень заробітної плати більшості державних
службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування не сприяє
ефективному і стабільному функціонуванню державної служби.

Чисельність державних службовців в Україні у 2009 році в порівнянні


з 2008 роком була скорочена на 7357 тис. осіб (2,5 %).

Якщо у країнах Євросоюзу співвідношення кількості державних


службовців до кількості населення складає: в Швеції - 9,4 %, Франції - 4.9 %,
Федеративній Республіці Німеччині - 3,0 %, то в Україні цей показник є
лише 0,7 %.

Світовий досвід показує, що ефективність діючої державної служби як


публічно—правового і соціального інституту неможлива без вирішення
проблеми підвищення її престижності, забезпечення органів державної влади
кваліфікованими кадрами.

Вашим, Вікторе Федоровичу, урядом у 2007 році був розроблений


проект Закону України «Про державну службу» (нова редакція), який
значною мірою врегулював означені проблеми і надалі був внесений Вами
особисто до Верховної Ради України, реєстраційний № 1400, та позитивно
проголосований Верховною Радою України у вересні 2008 року. На жаль, він
у подальшому не набув чинності.

Одною з причин недостатньої ефективності системи державної служби


в Україні є низький рівень заробітної плати державних службовців (так,
наприклад, середня заробітна плата спеціалістів міністерств, їх структурних
підрозділів, обласних, районних державних адміністрацій зі стажем роботи
до 10 років в 2009 році становила 1029 гривень, тоді як середня заробітна
плата по Україні - 1906 гривень), а також високий рівень диспропорції в
оплаті праці (в 19-20 разів) вищого корпусу державної служби та державних службовців, спеціалістів 5, 6, 7 категорій, які складають 73,4 % від
загальної чисельності державних службовців України.

Такий підхід з боку держави до формування заробітної плати
державних службовців, особливо в умовах фінансової кризи, є не
перспективним, тому що саме ця категорія працюючих впроваджує політику
держави в життя і від них також залежить економічна, а значить і
національна, безпека держави. Не можна очікувати позитивних результатів у
роботі від державного службовця, праця якого оцінюється на рівні
працівника, який виконує некваліфіковану роботу.

До того ж, згідно із Законом України „Про боротьбу з корупцією",


держслужбовцям забороняється займатися підприємницькою діяльністю та
виконувати роботу на умовах сумісництва, тобто вони не мають права на
додатковий підробіток, на відміну від працівників інших бюджетних галузей.
А на посадах спеціалістів зазвичай працюють молоді люди з вищою освітою,
одружені, які мають дітей і в більшості випадків не мають житла.

Враховуючи вищенаведене, просимо, вельмишановний Вікторе


Федоровичу, створити робочу групу з представників Адміністрації
Президента, Кабінету Міністрів, Мінпраці, Мінфіну, Мін'юсту
Головдержслужби, інших заінтересованих міністерств та відомств,
Профспілки працівників державних установ України для вивчення стану
справ та вироблення пропозицій щодо врегулювання в законодавчому
порядку актуальних проблем державної служби шляхом прийняття Закону
України «Про державну службу» (нова редакція), в тому числі системи
оплати праці державних службовців, яка б забезпечила їм достойний рівень
доходу, та для внесення змін до Закону України „Про Державний бюджет
України на 2010 рік" стосовно фінансування в повному обсязі витрат на
оплату праці державних службовців (посадовий оклад, надбавка за ранг
державного службовця, за вислугу років, інші надбавки, премії, доплати,
матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань та на
оздоровлення).

Досвід країн Євросоюзу, де в 2009 році була значно скорочена


чисельність державних службовців та їх заробітна плата, свідчить, що вжиті
заходи не дали суттєвої економії державного бюджету через необхідність
здійснення значних компенсаційних виплат, та не сприяли підвищенню
ефективності державного управління.

У зв'язку з цим, просимо Вас, вельмишановний Вікторе Федоровичу,


як гаранта Конституції, не допустити необгрунтованого скорочення
державних службовців органів виконавчої влади в умовах економічної кризи,
погіршення або ліквідації їх соціальних пільг і гарантій, а також особисто
сприяти прискоренню введення в дію Закону України „Про державну
службу" (нова редакція).

За дорученням президії

З повагою

Голова Профспілки



Т.В. Нікітіна
Каталог: admin -> images -> userfiles
admin -> Нові надходження з питань народної освіти та загальної педагогіки
admin -> Нові надходження з питань народної освіти та загальної педагогіки
admin -> Нові надходження з питань народної освіти та загальної педагогіки
admin -> Нові надходження з питань народної освіти та загальної педагогіки
userfiles -> Президія центрального комітету постанова 11. 05. 2010 м. Київ №
userfiles -> Законукраїни про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)
userfiles -> Законукраїни про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності
userfiles -> Законукраїни про службу в органах місцевого самоврядування ( Відомості Верховної Ради України
userfiles -> Галузева угода
userfiles -> Законукраїни про колективні договори І угоди ( Відомості Верховної Ради України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка