В чому полягає позитивізм масової культури?



Сторінка1/25
Дата конвертації04.11.2016
Розмір2.73 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   25

1.

В чому полягає позитивізм масової культури?


A.

Зверненість до нижчих підструктур особистості


B.

Спрощеність і примітивізм


C. *

Великий ступінь впливу на підсвідомість


D.

Стандартизація моди


E.

Все перераховане


2.

В чому полягає сенс людського існування, за Данте?


A. *

У наближенні до потойбічного ідеалу.


B.

У пізнанні самого себе.


C.

У пізнанні Бога.


D.

У розумінні світу.


E.

У любові.


3.

В чому суть концепції ‘’людини богоподібної’’?


A. *

Особистість характеризується як божественне начало.


B.

Утверджує думку про відмінність людини і тварини за ознакою розумності.


C.

Людина вважається особливим різновидом тварин, що має більшу сукупність природних ознак.


D.

Людський розум розцінюється як глухий кут еволюції.


E.

Заперечується прогресивність людини.


4.

В чому суть концепції ‘’людини розумної’’, розробленої давньогрецькою культурою?


A. *

В уявленні про всемогутність людського розуму.


B.

Людина вважається особливим різновидом тварин.


C.

В уявленні про людину як центральну і найвищу мету світобудови.


D.

Людина вважається безумовною цінністю.


E.

Людський розум розцінюється як глухий кут еволюції.


5.

В якому рядку вірно названі типи особистості?


A.

Технократичний.


B.

Неадаптований.


C.

Традиційний.


D.

Гармонійний.


E. *

Всі варіанти вірні.


6.

В якому рядку правильно названі основні концепції проблеми особистості, які розглядалися різними епохами, школами і напрямами?


A.

Концепція ‘’людини розумної’’.


B.

Концепція ‘’істоти прагнучої’’.


C.

Концепція ‘людини богоподібної’’.


D.

Концепція ‘’людини діяльної’’.


E. *

Всі варіанти вірні.


7.

В якому сторіччі масова культура набула найбільшого розвитку?


A.

В ХІІ ст.


B.

В ХVI ст.


C.

В ХVІІІ ст.


D.

В ІХ ст.


E. *

В ХХ ст.


8.

Виділіть характерні риси творчо обдарованої особистості.


A.

Широта і оригінальність мислення.


B.

Вміння зосереджувати увагу.


C. *

Величезна продуктивність праці.


D.

Штучність розуму.


E.

Всі відповіді вірні.


9.

Вкажіть недоліки масової культури:


A.

Доступність і легкість сприйняття


B. *

Зверненість до нижчих підструктур особистості


C.

Спрощеність і примітивізм


D.

Стандартизація моди


E.

Все перераховане


10.

Вкажіть основні недоліки масової культури:


A.

Спрощеність і примітивізм.


B.

Зверненість до нижчих підструктур особистості.


C.

Відверта комерційність.


D.

Прояв жорстокості і розпущеності.


E. *

Всі відповіді вірні.


11.

Вкажіть переваги масової культури:


A.

Популярність.


B.

Доступність.


C.

Простота сприйняття.


D.

Демократичність.


E. *

Всі відповіді вірні.


12.

Вкажіть риси масової культури:


A. *

Спрощеність і примітивізм


B.

Зверненість до вищих почуттів людини


C.

Акцент на духовних потребах


D.

Підтримання гуманістичних тенденцій


E.

Все перераховане


13.

Для філософії якого періоду визначальним є уявлення про людину як про суб’єкт духовної діяльності, що створює світ культури і є носієм загального ідеального начала – духу розуму?


A. *

Німецька класична філософія.


B.

Грецька філософія


C.

Європейська середньовічна філософія.


D.

Філософія епохи Відродження.


E.

Філософія класичного періоду.


14.

До чого призводить конформізм?


A.

До недбальства.


B.

До байдужості.


C. *

До втрати власного Я.


D.

До егоїзму.


E.

До нудьги.


15.

До чого призводить перевищення припустимої густоти населення?


A.

Виникає порушення традиційних зв’язків.


B.

Призводить до монотонності.


C.

Призводить до зниження опірності організму.


D. *

Веде до порушення психологічної дистанції.


E.

Жодної вірної відповіді.


16.

До чого призводить скупчення населення у великих містах?


A.

До росту агресії.


B. *

Викликає порушення традиційних зв’язків.


C.

Призводить до монотонності.


D.

Веде до порушення психологічної дистанції.


E.

Призводить до зниження опірності організму.


17.

До чого призводить спеціалізація в професії?


A.

Невідповідність емоційно-інстиктивних форм поведінки.


B. *

Призводить до монотонності, перевтоми і вегетативних розладів.


C.

Веде до порушення психологічної дистанції.


D.

Призводить до зниження опору організму.


E.

Викликає порушення традиційних зв’язків.


18.

З чим людське мислення має нерозривний зв`язок?


A.

Природою.


B.

Реальністю.


C.

Оточуючим середовищем.


D.

Свідомістю.


E. *

Всі відповіді вірні.


19.

З чого починається історія суспільства?


A.

Політики.


B.

Свідомості.


C.

Держави.


D. *

Цивілізації.


E.

Медицини.


20.

Забезпечення консолідації суб’єктів політичної діяльності – це…


A.

Організаційна функція політики.


B. *

Комунікативна функція політики


C.

Мобілізаційна функція політики.


D.

Інтегруюча функція політики.


E.

Управлінська функція політики.


21.

Забезпечення практичної участі громадян, партій, соціальних груп у формуванні та роботі органів влади,- це…


A. *

Організаційна функція політики.


B.

Комунікативна функція політики


C.

Мобілізаційна функція політики.


D.

Інтегруюча функція політики.


E.

Управлінська функція політики.


22.

Згідно з якою концепцією проблеми особистості усі психічні і духовні феномени укорінені у відчуттях і інстинктах?


A.

Людини розумної.


B.

Людини агресивної.


C.

Істоти прагнучої.


D. *

Людини діяльної.


E.

Людини богоподібної.


23.

Згідно з якою теорією поява людини не є випадковим і локальним наслідком лише біоеволюції на Землі?


A.

Релігійною концепцією.


B.

Натуралістичною концепцією.


C. *

Концепцією космічного походження людини.


D.

Трудовою теорією походження людини.


E.

Політичною концепцією.


24.

Здатність людини до навчання й виховання розглядає…


A.

Соціальна антропологія.


B.

Структурна антропологія.


C.

Культурна антропологія.


D.

Політична антропологія.


E. *

Педагогічна антропологія


25.

Ким вперше став вживатися термін “екологія” в сучасному значенні?


A. *

Е. Геккелем.


B.

Ч. Дарвіном.


C.

Р. Парком.


D.

Гайдеггером.


E.

Гегелем.


26.

Коли найбільше були виражені глобальні проблеми нашої епохи?


A. *

В кінці ХХ ст.


B.

В ХІХ ст.


C.

На поч. ХVШ ст.


D.

На поч. ХХ ст.


E.

В середині ХХ ст.


27.

Людину, як біологічний вид, відрізняють від інших біологічних видів через сукупність таких видових ознак:


A.

Прямоходіння


B.

Великий мозок


C.

Розвинута рука.


D.

Наявність самосвідомості.


E. *

Всі відповіді вірні.


28.

Ментальність – це...


A.

Вдумливість, душевний стан зі змінним настроєм.


B. *

Спосіб мислення, спільний духовний настрій групи людей.


C.

Вчення про ідеї.


D.

Заміна звичайного виразу образним.


E.

Спосіб дослідження міфології.


29.

Мовно і символічно відтворений світ, що охоплює різноманітність видів, засобів і результатів активної творчої діяльності людини, спрямованої на освоєння, пізнання і зміну навколишньої реальності та самої себе – це…
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   25


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка