Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет



Скачати 416.75 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації05.05.2016
Розмір416.75 Kb.
  1   2   3

Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації

Старокостянтинівський районний методичний кабінет

h:\малюнки\i.jpg

Марія Антонюк

Інна Билина
Старокостянтинів - 2013
Автори: М.О. Антонюк , І.Ю. Билина – вчителі математики Староостропільського НВО «Дошкільний заклад, ЗОШ І-ІІІступенів, гімназія»

Старокостянтинівського району

Хмельницької області

Рецензент: С.І. Сукманюк – методист відділу освіти Старокостянтинівської райдержадміністрації

Друкується згідно рішення методичної ради РМК управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації

(протокол № 1 від 31.01.2013р.)

«Діагностичні контрольні роботи» 2013 – с.35

ПЕРЕДМОВА

«Не достатньо лише мати

добрий розум, головне – це

раціонально застосовувати його»

Р. Декарт

Сучасна освіта – це освіта для людини. Її стрижнем є розвиваюча, виховання здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.

Високий рівень успішності учнів не завжди поєднується з високим рівнем творчої обдарованості. У зв’язку з цим потрібно намагатися створити сприятливі умови для самоствердження кожної дитини в різних видах діяльності, в тому числі й навчально-творчій.

Саме уроки математики дають виключні можливості прищеплювати інтерес до творчих пошуків, виховувати в дітей бажання шукати нові, кращі шляхи виконання дорученої справи.

Найголовнішим аргументом на користь широкого впровадження діагностичних контрольних робіт є необхідність забезпечити кожного учня уявленням про стан його навчальної підготовки і надати йому допомогу в корегуванні цього стану відповідно до його можливостей і потреб.

Кожна робота в даному посібнику подана в двох рівноцінних варіантах і складається з чотирьох рівнів.

Під час виконання даних вправ учні закріплюють теоретичні знання, тренують пам’ять, розвивають свою логіку та математичну культуру.

Головною умовою при проведенні контрольних робіт є забезпечення об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів.


Зміст


  1. Діагностична контрольна робота з математики 5 клас

  2. Діагностична контрольна робота з математики 6 клас

  3. Діагностична контрольна робота з математики 7 клас

  4. Діагностична контрольна робота з алгебри 8 клас

  5. Діагностична контрольна робота з геометрії 8 клас

  6. Діагностична контрольна робота з алгебри 9 клас

  7. Діагностична контрольна робота з геометрії 9 клас

  8. Діагностична контрольна робота з геометрії 10 клас

  9. Діагностична контрольна робота з алгебри 10 клас

  10. Діагностична контрольна робота з геометрії 11 клас

  11. Діагностична контрольна робота з алгебри 11 клас


Діагностична контрольна робота

з математики 5 клас

І варіант

До завдань 1 – 6 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких треба обрати один правильний.

  1. Число двадцять тисяч вісімдесят три записується так:

А) 12083; Б) 20083; В) 2083.

  1. Яке серед чисел найбільше: А) 6537; Б) 6753; В) 6753 ?

найменше: А) 9652; Б) 5926; В)6952 ?

  1. Подай у менших одиницях вимірювання:

5 км А) 50000 см; Б) 5000 дм; В) 5000 м.

7 т А) 70 ц; Б) 7000 г; В) 700 кг.



  1. У магазин привезли 246 кг яблук. Продали третину яблук. Скільки кг яблук продали?

А) 738 кг; Б) 123 кг; В) 82 кг.

  1. У прямокутника з якими сторонами площа найбільша?

А) 4 см і 7 см; Б) 8 см і 3 см; В) 5 см і 6 см.

  1. Розв’язком якого рівняння є число 420?

А) 4200: x=42; Б) x:4=105; В) x∙2=820

Дай коротку відповідь.

  1. Обчисли значення виразів:

а) 14150–67223:13+2583

б) 750 м ∙ 4



  1. Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 28см?

Дай розгорнуту відповідь.

  1. У магазині було 7 мішки цукру по 50 кг кожний, і 3 мішків, по 40 кг кожний. Весь цукор розфасували в пакети по 2 кг. Скільки вийшло пакетів?



ІІ варіант

До завдань 1 – 6 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких треба обрати один правильний.

  1. Число сорок тисяч тридцять сім записується так:

А) 4037; Б) 14037; В) 40037.

  1. Яке серед чисел найбільше: А) 7251; Б) 1527; В) 5217 ?

найменше: А) 8427; Б) 4872; В)7482 ?

  1. Подай у менших одиницях вимірювання:

4 км А) 4000 дм; Б) 40000 см; В) 4000 м.

6 ц А) 60 кг; Б) 600 кг; В) 60 т.



  1. У книжці 168 сторінок. Юрко прочитав чверть книжки. Скільки сторінок прочитав Юрко?

А) 42 сторінки; Б) 82 сторінки; В) 672 сторінки.

  1. У прямокутника з якими сторонами площа найбільша?

А) 3 см і 6 см; Б) 9 см і 3 см; В) 4 см і 7 см.

  1. Розв’язком якого рівняння є число 510?

А) x∙3=1500; Б) x:3=170; В) 5100: x=51

Дай коротку відповідь.

  1. Обчисли значення виразів:

а)52498+7643–31824:39

б)130 г ∙ 4



  1. Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 24см?

Дай розгорнуту відповідь.

  1. До готелю приїхали 210 туристів. Їх розселили у 25 малих кімнат, по 2 туристи в кожній, та у великі кімнати, по 4 туристи в кожній. Скільки великих кімнат зайняли туристи?

Діагностична контрольна робота

з математики 6 клас



І варіант

Початковий та середній рівень

  1. Значення виразу 60–30:15+8 дорівнює:

А) 50; Б) 10; В) ; Г) 66.

  1. Укажіть дріб, у якому 8 одиниць 6 десятих 4 тисячних:

А) 8,64; Б) 4068; В) 8,064; Г) 8,604.

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу число 3,007

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Яке натуральне число найближче до 2,7 ?

А) 2; Б) 3; В) 4; Г) 27.

  1. На скільки 2,07 більше від 1,08 ?

А) 1,01; Б) 1,99; В) 0,99; Г) 0,9.

  1. Виконайте дію 0,3:0,01

А) 30; Б) 3; В) 0,003; Г) 0,03.

Достатній рівень

  1. Порівняти a i b не виконуючи обчислень, якщо a=3,8·0,9 , a b=3,8·1,1:

  2. Спростити вираз 48p–23p+p–15p.

  3. Масштаб 1:3000000 скільки в 1 см міститься метрів ?

Високий рівень

  1. Яке число при діленні на 9 дає в частці 2, а в остачі 5?

  2. За три дні в магазині продано 150 кг цукру. Першого дня продали усієї кількості цукру, другого 40% кількості цукру, проданого за перший день, а третього – решту. Скільки цукру продали першого дня і третього дня?


ІІ варіант

Початковий та середній рівень

  1. Значення виразу 36–18:9+7 дорівнює:

А) 9; Б) 27; В) ; Г) 41.

  1. Укажіть дріб, у якому 3 десятки 2 сотих:

А) 30,02; Б) 230; В) 30,2; Г) 3,02.

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу число 4,061

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Яке натуральне число найближче до 3,4 ?

А) 3; Б) 34; В) 4; Г) Інша відповідь.

  1. Знайти різницю 2,07 –с, якщо с=1,08 ?

А) 1,99; Б) 1,01; В) 0,99; Г) 0,9.

  1. Виконайте дію 0,15·0,01

А) 0,0015; Б) 0,015; В) 0,00015; Г) 15.

Достатній рівень

  1. Порівняти a i b не виконуючи обчислень, якщо a=0,99·0,19 , a b=0,19·1,01:

  2. Спростити вираз 75p–12p+p–24p.

  3. Масштаб 1:70000000 скільки в 1 см міститься метрів ?

Високий рівень

  1. Яке число при діленні на 11 дає в частці 3, а в остачі 4?

  2. За три дні туристи подолали 75 км. Першого дня вони пройшли усього шляху, другого – 80% відстані, пройденої першого дня, а третього – решту. Скільки км пройшли туристи першого дня і третього дня?

Діагностична контрольна робота

з математики 7 клас

І варіант

Початковий та середній рівень

1. Яке з поданих чисел ділиться на 2, але не ділиться на 5 ?

А) 2540; Б) 3825; В) 7384; Г) 6220.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 53*21, щоб утворилось число, яке ділиться на 9 ?

А) 1; Б) 4; В) 7; Г) 9.

3. Виберіть найбільший дріб

А) ; Б) ; В) ; Г) .

4. У якій парі числа взаємно обернені?

А) 7 і ; Б) і ; В) і ; Г) і .

5. Яке з даних чисел є значенням виразу ?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

6. Для чисел a, b, c, dпозначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

А) a<c; Б) b<d;

В) b>c; Г) d>a.

Достатній рівень

7. Знайти значенням виразу

8. Яке з чисел дорівнює сумі –3+2+(–5)+6 ?

9. Чому дорівнює сума виразів 3k+2n–1і –4k–2n+2?



Високий рівень

10. Знайти частку коренів рівняння 2x–5–6x=11 i –5x+7=13?

11. Який із виразів після винесення за дужки перетворюється на вираз x∙(2y–3a+4)?

12. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі–3 ∙ (x–2a) – 6a?

ІІ варіант

Початковий та середній рівень

1. Яке з поданих чисел ділиться на 5, але не ділиться на 2 ?

А) 4385; Б) 9144; В) 1040; Г) 3917.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 237*31, щоб утворилось число, яке ділиться на 3 ?

А) 6; Б) 4; В) 3; Г) 2.

3. Виберіть найбільший дріб

А) ; Б) ; В) ; Г) .

4. У якій парі числа взаємно обернені?

А) 9 і ; Б) і ; В) і ; Г) і .


5. Яке з даних чисел є значенням виразу ?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

6. Для чисел a, b, c, d, mпозначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

А) a<d; Б) c<d;

В) b>m; Г) m>c.

Достатній рівень

Обчислити значенням виразу

8. Яке з чисел дорівнює сумі –5+4+(–7)+8 ?

9. Чому дорівнює сума виразів –3k–2n+1 і 4k+2n–2 ?



Високий рівень

10. Знайти частку коренів рівнянь –5x+7=19i –2x+5+6x= –11?

11. Який із виразів після винесення за дужки перетворюється на вираз y∙(3a+2x–4) ?

12. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі –5 ∙ (1–2y) +3∙(y–8) ?

Діагностична контрольна робота

з геометрії 8 клас

І варіант

Початковий та середній рівень


  1. Точки А, В, С лежать на одній прямій. Чи може точка С лежати між точками А і В, якщо АВ=6 см, АС=9 см, СВ=3 см ?

А) Так; Б) Ні; В) Усі відповіді правильні; Г) Усі відповіді неправильні.

  1. Промінь ОС проходить між сторонами АОВ, якщо АОС=30°, ВОС=20°. Знайдіть міру АОВ.

А) 20°; Б) 40°; В) 60°; Г) Інша відповідь.

  1. Дві прямі перетинаються під кутом 30°. Знайдіть три інші кути.

А) 40°,50°,180°; Б)180°,30°,50°;

В) 150°,40°,170°; Г) 30°, 150°, 150°.



  1. Один із суміжних кутів на 20° менший від іншого. Знайдіть ці кути.

А) 80°, 60°; Б) 160°, 140°; В) 80°,100°; Г) Інша відповідь.

  1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 см. Знайдіть його бічну сторону, якщо основа дорівнює 13 см.

А) 7 см; Б) 14 см; В) 6 см; Г) 15 см.

  1. Чи рівні трикутники PQR i PNM? Якщо так, то за якою ознакою?

А) Рівні за І ознакою; Б) Рівні за ІІ ознакою; В) Рівні за ІІІ ознакою; Г) Не рівні.

Достатній рівень

  1. Катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а протилежний до нього кут 30°. Знайдіть довжину гіпотенузи.

  2. Два кола з центрами в точках О1 і О2 та радіусами 23 см і 11 см дотикаються зовнішньо. Знайти відстань О1О2 між центрами кіл?

  3. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на відстані 4 м від даної прямої?

Високий рівень

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на однаковій відстані від трьох даних точок, що не лежать на одній прямій ?

  2. Точка Оцентр кола, вписаного в ДАВС, у якого А=62°. Чому дорівнює ВАО ?

  3. Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 6 см. Знайти гіпотенузу цього трикутника.

ІI варіант

Початковий та середній рівень

  1. Промінь ОС проходить між сторонами АОВ, якщо АОС=30°, ВОС=20°. Знайдіть міру АОВ.

А60°; Б) 20°; В) 40°; Г) ) Інша відповідь.

  1. Один із суміжних кутів на 20° менший від іншого. Знайдіть ці кути.

А) 160°, 140°; Б) 80°,100°; В) 80°, 60°; Г) Інша відповідь.

  1. Два кола з центрами в точках О1 і О2 та радіусами 23 см і 11 см дотикаються зовнішньо. Знайти відстань О1О2 між центрами кіл?

А) 22 см; Б) 46 см; В) 34 см; Г) 12 см.

  1. Дві прямі перетинаються під кутом 30°. Знайдіть три інші кути.

А) 180°,30°,50°; Б) 30°, 150°, 150°;

В) 40°,50°,180°; Г) 150°,40°,170°.



  1. Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 6 см. Знайти гіпотенузу цього трикутника.

А) 12 см; Б) 3 см; В) 6 см; Г) Інша відповідь.

  1. Катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а протилежний до нього кут 30°. Знайдіть довжину гіпотенузи.

А) 8 см; Б) 16 см; В) 4 см; Г) Інша відповідь.

Достатній рівень

  1. Точка О – центр кола, вписаного в ДАВС, у якого А=62°. Чому дорівнює ВАО ?

  2. Чи рівні трикутники OMN i OLK? Якщо так, то за якою ознакою?

  3. Точки А, В, С лежать на одній прямій. Чи може точка B лежати між точками А і В, якщо АВ=6 см, АС=9 см, СВ=3 см ?

Високий рівень

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на однаковій відстані від трьох даних точок, що не лежать на одній прямій ?

  2. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 см. Знайдіть його бічну сторону, якщо основа дорівнює 13 см.

А) 6 см; Б) 7 см; В) 15 см; Г) 14 см.

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на відстані 4 м від даної прямої?

Діагностична контрольна робота

з алгебри 8 клас

Варіант 1

Початковий та середній рівень

1. Спростити вираз:



а) -20а10в3 б) -20а7в4

в) 20а3в2 г) 9а3в

2. Розкласти на множники: 2 – в2



а) (3 - в)(3+в) б) 9(а-в)

в) (9-в)(9+в) г) (3а-в)(3а+в)

3.Яка пара чисел задовільняє систему рівнянь:



а) (2; 1) б) (4; 5)

в) (-4; -5) г) (5; 4)

4. Розкласти на множники: а+а2+13+13а



а) (а-1)(13+а) б) (1+а)(а+13)

в) 13(1+а) г) а(1+а)

5. Сума двох чисел дорівнює 15, а їх різниця дорівнює 7. Складіть систему рівнянь з двома змінними, якщо х – І число, а у – ІІ число

а) б)

в) г)

6. Спростити вираз (х+1)2-(х-1)(х+1) і знайти його значення при

а) 4 б) - 2 в) 2 г) 5



  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка