Україна міністерство охорони здоров’я україни івано-франківський національний медичний університет



Скачати 29.98 Kb.
Дата конвертації01.06.2020
Розмір29.98 Kb.


УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

вул. Галицька 2, м. Івано-Франківськ, 76018 , тел. (0342) 53-32-95, e-mail: ifnmu@ifnmu.edu.ua




Додаток до наказу ректора № 511-д від 08.05.2020р. «Про зміни в організації освітнього процесу та завершення 2019/2020 навчального року»

На виконання п.10 наказу ректора Університету № 511-д від 08.05.2020р. «Про зміни в організації освітнього процесу та завершення 2019/2020 навчального року», з метою своєчасного завершення весняного семестру 2019/2020 н.р. студентами всіх курсів Університету та медичного коледжу, завідувачам кафедр організувати та провести в дистанційному режимі прийом пропущених у весняному семестрі 2019/2020 н.р. аудиторних занять, перескладання негативних поточних оцінок та складання і перескладання підсумкових контролів з дотриманням наступних вимог:



  1. Відпрацювання студентами пропущених до 12.03.2020р. занять здійснювати дистанційно виключно за допомогою платформи Teams.

  2. Завідувачам кафедр розробити, узгодити, довести до відома студентів та деканатів факультетів і дирекції медичного коледжу графіки проведення відпрацювання пропущених до 12.03.2020р. занять, розмістити їх на електронних сторінках кафедр.

  3. Дистанційне відпрацювання вище зазначених пропущених занять провести до завершення весняного семестру 2019/2020 н.р. згідно Графіку навчального процесу.

  4. Студентам, які під час карантину з 12.03.2020р. несвоєчасно пройшли тестування з тем аудиторних занять, отримали «нб», але пройшли ці тестування в інші дні, зарахувати ці складання, як відпрацювання відповідних пропущених занять.

  5. Підсумкові контролі (ПК) проводити згідно затвердженого Розкладу занять на весняний семестр 2019/2020н.р. ПК, які згідно Розкладу занять припали на час карантину і не були проведені, проводити згідно узгодженого кафедрою графіка. Перескладання ПК проводити згідно узгодженого кафедрою графіка в терміни затверджені Графіком навчального процесу.

  6. Підсумкові контролі проводити з використанням тестової системи tests.if.ua і pmk.ifnmu.edu.ua та платформи Teams. Студенти повинні попередньо пройти тестову частину ПК до дати складання ПК згідно узгодженого кафедрою графіка.

  7. Перескладання студентами незадовільних поточних оцінок з дисциплін та відпрацювання пропущених лекцій здійснювати виключно за допомогою платформи Teams за погодженим з кафедрою графіком.

  8. Допуск студентів до підсумкового контролю здійснювати після відпрацювання всіх пропущених занять і отримання студентами поточної успішності не нижче мінімального позитивного рівня з дисципліни.

  9. Для складання ПК студентам, відповідною кафедрою, буде надіслано на їх власні електронні адреси домену @ifnmu.edu.ua запрошення для складання ПК з чіткою вказівкою на дату, час і тривалість проведення ПК з конкретної дисципліни з використанням платформи Microsoft Teams. Студент, отримавши таке запрошення, повинен обов’язково повідомити відповідну кафедру про отримання даного запрошення, зафіксувати дату та час проведення ПК і у вказаний термін зареєструватися у платформі Microsoft Teams. Доступ до проведення ПК буде відкрито для кожного студента виключно у вказаних для нього часових рамках. У випадку технічної неспроможності здійснити підключення у визначений час, студент зобов’язаний ТЕРМІНОВО повідомити відповідну кафедру із зазначенням причини невдалої спроби.

  10. Студенти повинні дистанційно складати підсумкові контролі у безпечних та комфортних умовах з використанням під’єднаного до мережі Internet та налаштованою програмою Microsoft Teams ноутбуку чи стаціонарного комп’ютера з відеокамерою, мікрофоном та динаміком (за наявності таких) або інших електронних засобів (планшет, смартфон) з відповідним достатнім ресурсом для сприйняття та надсилання відео та аудіоінформації. З цією метою, заздалегідь (за декілька днів) і безпосередньо перед підсумковим контролем протестувати відповідний пристрій.

  11. У приміщенні, де студент буде складати підсумковий контроль, НЕ ПОВИННО БУТИ ЖОДНОЇ ІНШОЇ ОСОБИ. Слід дотримуватися абсолютної тиші. Всі ІНШІ електронні чи акустичні засоби повинні бути вимкненими. Користуватись іншими додатковими електронними засобами зв’язку та відтворення інформації під час підсумкового контролю ЗАБОРОНЕНО! З метою убезпечення від фальсифікацій та дотримання академічної доброчесності впродовж ПК буде здійснюватися відео- та аудіозапис. При виявленні проявів фальсифікації та академічної недоброчесності, результати підсумкового контролю будуть визнані недійсними.

  12. Для ідентифікації особи, студент при приєднанні у зазначений час до платформи Microsoft Teams повинен представитись, продемонструвати перед камерою власний студентський квиток з фотографією чи паспорт (у разі відсутності попереднього).

  13. Кафедрам, після проведення підсумкового контролю, своєчасно оформити та подати в деканати та дирекцію медичного коледжу відомості з результатами підсумкових контролів. Результати ПК з дисциплін розмістити в електронні відомості ранжування на сайті Університету.

  14. Відпрацювання студентами пропущених за час карантину занять буде розглядатись ректоратом після закінченню семестру.

  15. Деканам факультетів, директору медичного коледжу довести даний додаток до наказу до відома студентів та кафедр.



Ректорат

Сторінка з

Додаток до наказу ректора № 511-д від 08.05.2020р. «Про зміни в організації освітнього процесу та завершення



2019/2020 навчального року»



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка