Тестові завдання з теми «Види навчання»



Дата конвертації25.06.2020
Розмір15.5 Kb.
Тестові завдання з теми «Види навчання»

1. Узагальнена характеристика навчальних систем, що встановлює особливості навчальної діяльності, характер взаємодії вчителя і учнів у процесі навчання, функції використовуваних засобів, методів і форм навчання трактується в дидактиці як:

а) форма навчання;

б) засіб навчання;

в) вид навчання;

г) прийом навчання.

2. До видів навчання не відноситься:

а) ілюстративно-пояснювальне;

б) догматичне;

в) базисне;

г) проблемне.

3. До видів навчання не відноситься:

а) експериментальне;

б) програмоване;

в) розвивальне;

г) евристичне.

4. До видів навчання не відноситься:

а) комп'ютерне;

б) стандартизоване;

в) модульне;

г) дистанційне.

5. Історично перший вид навчання, пов'язаний з відтворенням зразків діяльності і заснований на наслідуванні, - це навчання:

а) репродуктивне;

б) евристичне;

в) догматичне;

г) проблемне.

6. Вид навчання, при якому педагог, як правило, передає інформацію в готовому вигляді за допомогою словесного пояснення з залученням наочності, - це навчання:

а) проблемне;

б) розвиваюче;

в) пояснювально-ілюстративне;

г) евристичне.

7. Має на меті запам'ятовування фактів, заучування текстів, імен, дат, формул без певних висновків і доказів навчання:

а) догматичне;

б) евристичне;

в) дистанційне;

г) міжпредметне.

8. Вид навчання, при якому під керівництвом навчального організовується самостійна пошукова діяльність учнів за рішенням навчальних проблем і завдань, - це навчання:

а) евристичне;

б) програмоване;

в) модульне;

г) проблемне.

9. Орієнтація навчального процесу на потенційні можливості того, хто навчається і на їх реалізацію - це вид навчання:

а) пояснювально-ілюстративне;

б) традиційне;

в) розвиваюче;

г) модульне.

10. Вид навчання, в якому освітні програми та навчальний процес спрямовані на кожного учня з властивими йому пізнавальними особливостями, в сучасній дидактиці отримав назву:

а) пояснювально-ілюстративного;

б) особистісно-орієнтованого;

в) евристичного;

г) міжпредметного.

11. Передбачає жорстке структурування навчальної інформації, змісту навчання і організацію роботи учня з повними, логічно завершеними навчальними блоками вид навчання:

а) проблемне;

б) розвиваюче;

в) модульне;

г) догматичне.

12. Забезпечує учням гнучкість у виборі місця і часу навчання, можливість навчатися без відриву від основної діяльності, в тому числі і для проживаючих в найвіддаленіших районах, - навчання:

а) дистанційне;

б) програмоване;

в) контекстне;

г) інтегроване.

13. Спільне навчання дітей-інвалідів та дітей з незначними порушеннями і відхиленнями у розвитку разом зі здоровими дітьми з метою полегшення процесу їх соціалізації - це навчання:

а) дистанційне;

б) включене;

в) інтегроване;



г) міжпредметне.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка