Сума штрафу за неправомірне застосування платником податку податкової соціальної пільги не відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ



Скачати 57.36 Kb.
Дата конвертації06.05.2016
Розмір57.36 Kb.
Сума штрафу за неправомірне застосування платником податку податкової соціальної пільги не відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ
Відповідно до п.п. 169.2.4 п. 169.2 ст. 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) якщо платник податку порушує норми п. 169.2 ст. 169 ПКУ, внаслідок чого, зокрема, податкова соціальна пільга (далі – ПСП) застосовується також під час отримання інших доходів протягом будь-якого звітного податкового місяця або за кількома місцями отримання доходів, такий платник податку втрачає право на отримання ПСП за всіма місцями отримання доходу починаючи з місяця, в якому мало місце таке порушення, та закінчуючи місяцем, в якому право на застосування ПСП відновлюється.

Платник податку може відновити право на застосування ПСП, якщо він подасть заяву про відмову від такої пільги всім роботодавцям із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення, на підставі чого кожний роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100% суми цієї недоплати за рахунок найближчої виплати доходу такому платнику податку, а у разі, коли сума виплати недостатня, - за рахунок наступних виплат. Якщо сума недоплати та/або штрафу не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку, то такі суми включаються до річної податкової декларації такого платника податку. При цьому право на застосування ПСП відновлюється з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. №4 затверджено форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (далі – Порядок).

Відтак нормами Порядку не передбачено відображення у податковому розрахунку штрафних санкцій, які застосовуються до платника податку у разі порушення ним норм застосування ПСП.

Якщо працедавець у поданому податковому розрахунку за ф. 1ДФ за звітний період зазначив ознаку ПСП, надану платнику податку, який не мав права на її застосування, то необхідно провести відповідне коригування показників цього податкового розрахунку та подати уточнюючий податковий розрахунок за цей період. Коригування показників ф. 1ДФ проводиться за правилами, встановленими Порядком.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі на веб-порталі ДФС України, дане роз’яснення у категорії 103.25.


Електронний цифровий підпис можна оформити за довіреністю
Відповідно до п. 5.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації.

Представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Заявник наділяє представника відповідними повноваженнями для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (подання до відокремлених пунктів реєстрації реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
Відповідальність платника при відмові допуску до перевірки
Відповідно до абзацу шостого п. 81.1 ст. 81 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п’ятому п. 81.1 ст. 81 ПКУ, не дозволяється.

При відмові платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки складається акт, який засвідчує факт відмови (п. 81.2 ст. 81 ПКУ).

Згідно з п. 94.1 ст. 94 ПКУ адміністративний арешт майна платника податків (далі – арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов’язків, визначених законом.

Арешт майна може бути застосовано, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу (п.п. 94.2.3 п. 94.2 ст. 94 ПКУ).


Із новаціями податкового законодавства – до громади Бучача
Щомісяця з метою належної консультації та задля підвищення рівня податкової культури і обізнаності серед активної громадськості та представників бізнесу фахівці Головного управління ДФС в області проводять «День району». Вчора такий захід відбувся у Бучачі.

У приміщенні Бучацької об’єднаної ДПІ заступник начальника ГУ ДФС в області Сергій Господарик зустрівся із журналістами місцевої преси та радіо. У ході зустрічі Сергій Степанович проінформував присутніх щодо новацій законодавства, зокрема питань, пов’язаних із реформуванням податкової системи. Серед першочергових питань основну увагу було акцентовано на оперативному висвітленні низки актуальних податкових змін у ЗМІ.

Після відкритого діалогу із журналістами в актовій залі Бучацької РДА відбувся семінар для платників, представників бізнесу та громадськості. Із вітальним словом до громадськості звернувся Сергій Господарик: «Шановні учасники заходу, нещодавно ми провели зустріч із народними депутатами, які представляють у Верховній Раді України громаду Тернопільщини, та обговорили з ними основні зміни до Бюджетного та Податкового кодексів, що пропонуються урядом та їх вплив на формування місцевих бюджетів. Хочу зауважити, що ці зміни Верховна Рада України планує прийняти ще цього року і, що основне, вони стосуватимуться усіх видів податків. Як і завжди, з кожним нововведенням у вас виникає безліч питань, відповіді на які ми надаватимемо в результаті подібної до сьогоднішньої нашої співпраці».

Окрім цього, заступник начальника ГУ ДФС області розповів присутнім основні положення концепції реформування податкової системи, про особливості спецрежиму оподаткування сільськогосподарських товаровиробників та про інші новації законодавства, наголосивши на важливості врахування кожної висловленої думки з цього приводу.

Згодом під час семінару спеціалісти відомства роз’яснили платникам нові правила в обчисленні та сплаті податку на прибуток підприємств, основні зміни в оподаткуванні податку на доходи фізичних осіб, військовий збір, особливості нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в рамках податкової реформи. Після інформування громади Бучача стосовно вищевказаних новацій лектори надали грунтовні відповіді на запитання, які турбували платників району.

Крім того, відбулася робоча зустріч керівництва ГУ ДФС у Тернопільській області та Бучацької ОДПІ з представниками районної влади. Учасники визначили необхідність та шляхи ліквідації існуючої заборгованості перед державою окремих підприємств, розширення бази оподаткування та збільшення надходжень до бюджету, а також перспективи залучення інвестицій в економіку району.


Начало формы

Конец формы

Начало формы

Конец формы


Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка