«Створення умов для самовизначення та самореалізації конкурентоспроможної особистості суб’єктів освітнього округу»



Скачати 277.19 Kb.
Дата конвертації05.05.2016
Розмір277.19 Kb.
Затверджено

на засіданні методичної ради

Козинського освітнього округу

протокол №1 від 03.09.2012р.

Плани роботи

методичних об’єднань

Козинського освітнього округу

на 2012-2013 навчальний рік



Науково-методична проблемна тема: «Створення умов для самовизначення та самореалізації конкурентоспроможної особистості суб’єктів освітнього округу»

План засідання окружного методичного 3

об’єднання вчителів математики. 3

План засідання міжокружного м\о вчителів іноземної мови 5

План засідання окружного м\о вчителів біології, географії 7

План засідання окружного м\о вчителів фізики 10

План засідання окружного м\о вчителів-філологів 12

План окружного м\о вчителів трудового навчання 15

План окружного м\о вчителів інформатики 18

План засідання окружного м\о вчителів суспільних дисциплін 21

План засідання окружного методичного

об’єднання вчителів математики.


Керівник: Завадська В.І.

Засідання № 1 02.11.2012 р. Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст..



Тема. Впровадження здоровязберігаючих технологій на уроках математики.

  1. Доповідь « Виховання культури здоров’я учнів через впровадження здоров’язберігаючих технологій навчання» (Завадська В.І., Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст..)

  2. Виступ «Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя математики»

(Смолярчук М.І., Іващуківська ЗОШ І-ІІ ст..)

  1. Педагогічний діалог «Формування психологічної компетентності вчителя математики» (члени м/о).

  2. Коло ідей «Обговорення рівня складності олімпіадних завдань із математики І,ІІ, ІІІ етапів». (члени м/о)

  3. Відвідування уроку математики з використанням здоров’язберігаючих технологій. Обговорення уроку.  (Дем’янчук Г.І., Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст..)

  4. Огляд методичної та фахової літератури.

Література

  1. Возняк Г.М., Маланюк М.П. Взаємозв’язок теорії з практикою в процесі вивчення математики: Посібник для вчителя. – К.Радянська школа, 1989.

  2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти// Освіта України. -2004. № 5

  3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок.-2004.

  4. Підласий О.І. «Як підготувати ефективний урок»

Робота між засіданнями

  1. Підготуватися до круглого столу «Розвиток життєвих компетентностей на уроках математики»

  2. Змоделювати урок математики, спрямований на формування життєвих компетентностей у сучасних умовах.

  3. Опрацювати статтю «Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти» (Математика в школі. – 2005. - №5)

Засідання №2 27.03.2012 р. Козинський колегіум

Тема. Проблеми формування навчальної діяльності школяра за сучасних умов

  1. Круглий стіл «Розвиток життєвих компетентностей на уроках математики»

  • Методи навчання математики, що сприяють набуттю математичних компетентностей» (Дубинецька Н.Г., Козинський колегіум);

  • Критерії набуття математичних компетентностей (Крук О.І. Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.)

  • Активні методи навчання за сучасних умов (Смолярчук М.І., Іващуківська ЗОШ І-ІІ ст.)

  1. Повідомлення «Використання інтерактивних вправ для розвитку розумових здібностей та рис особистості у навчально-виховному процесі» (Дем’янчук Г.І., Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст.)

  2. Презентація «Набуття компетентностей на уроках математики» (Завадська В.І. Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст..)

  3. Моделювання уроку математики, спрямованого на формування життєвих компетентностей у сучасних умовах.(члени м/о)

  4. Поради психолога щодо формування навчальної діяльності школярів у сучасних умовах.(психолог Козинського колегіуму)

Література

  1. Бевз Г.П. Методи навчання математики. – Х.: Основа,2003.

  2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти// Освіта України. -2004. № 5

  3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок.-2004.

  4. Слєпкань З.І. Методика навчання математики.- К.: Зодіак-Еко,2000.


План засідання міжокружного м\о вчителів іноземної мови


Керівник - Фесюк І.М.

Засідання № 1 28 серпня 2012 року



Тема: «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови»

  1. Звіт. Аналіз роботи м\о за 2011-2012 навчальний рік (керівник м\о)

  2. Обговорення і затвердження плану роботи м\о на 2012-2013 навчальний рік (керівник Фесюк І.М)

  3. Презентація «Інноваційні підходи до викладання іноземної мови» (Хмара І.В., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»)

  4. Практична робота. Вивчення нормативних документів. Опрацювання методичного листа «Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови» (Ковальчук О.М., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»)

  5. Ознайомлення з Інструкцією ведення шкільної документації (Смолярчук Г.С., координатор окружної методичної роботи).

  6. Повідомлення. Про особливості викладання іноземної мови в 1 класі (керівник

Фесюк І.М.).

  1. На книжкову полицю вчителя іноземної мови ( Іващук Т.Л., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»)

Робота між засіданнями:

  • Опрацювати статтю Корбової І.О. «Робота з обдарованими учнями на уроках іноземної мови та в позаурочний час».

  • Розробити заходи проведення Тижня англійської мови

  • Опрацювати методичну літературу:

  1. Коваленко О. Формування компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов. Ж.: «Іноземні мови у навчальних закладах», № 3, 2009.

  2. Методичні рекомендації МОНМС України «Про вивчення іноземних мов у 2012-2013н.р.

  3. Науменко Т.М. Шляхи активізації мовленнєвої діяльності на уроках англійської мови//Англійська мова та література.- 2007.-№4.- С.5-8.

  4. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 2-12 класи. –К.: Перун, 2005.

  5. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-12 класи. -К.: Перун, 2005.

Засідання № 2 30.10.2012р. Гранівська ЗОШ І-ІІ ст.

Тема: «Розвиток мовленнєвих творчих здібностей у позаурочний час».

  1. Дискусія «Обдаровані діти. Які вони?» (керівник м\о).

  2. Круглий стіл «Позакласна робота з іноземної мови – шлях до формування ключових компетентностей»:

  • Особливості організації позакласної роботи на початковому етапі навчання (Донець О.О., Гранівська ЗОШ І-ІІст).

  • Використання елементів пошукової роботи учнів у позакласній діяльності (Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.).

  • Формування комунікативної компетенції засобами позакласної роботи (Жовтнева ЗОШ І-ІІст.)

  • Нестандартні форми проведення позакласної роботи (Кузьміч А.С., Іващуківська ЗОШ І-ІІ ст.)

3. Обмін інформацією про новини науково-методичної літератури (члени м\о).

Робота між засіданнями:



  • Розробити конспект уроку з використанням комп’ютера.

  • Вчителям, які атестуються, підготувати портфоліо.

Література

  1. Білянова І.Т. Ігрові технології – як засіб активізації вивчення англійської мови учнями основної школи. «Англійська мова та література «, № 24, 2008.

  2. Гарєєва В.В. Розвиток компетентності «Вміння вчитися» як засобу соціалізації учнів та модернізації навчально-виховного процесу на уроках англійської мови. «Англійська мова та література», № 22-23, 2008.І

  3. Ісачова Л.А. Ділові комунікативні ігри під час навчання учнів іноземної мови. «Англійська мова та література», № 5, 2008.

  4. Кіріченко В.Р. Навчання діалогічного мовлення на уроках англійської мови за комунікативною методикою//Англійська мова та література.- 2003.-№3.- С.3-10.

  5. Кулібаба Т.О. Драматизація віршованих п’єс на уроках та в позаурочній діяльності//Англійська мова та література. - 2011. - №27. - С.37-39.

  6. Морозова Р.О. Розвиток креативного мислення на уроках англійської мови в загальноосвітній школі //Англійська мова та література.- 2010.-№22-23.- С.2-4.

Засідання №3 26.03.2012 р. Козинський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –колегіум»

Тема: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови»

    1. Коло ідей. «Компетентнісний підхід – в практику роботи»

(Панасюк Т.І., заступник директора Козинського НВК «школа – колегіум»)

    1. Панорама педагогічних досягнень. Перегляд відеофрагментів уроків іноземної мови (Смолярчук Г.С., координатор методичної роботи округу)

    2. Презентація портфоліо вчителів іноземної мови, які атестуються (члени м\о)

    3. Звіт педагогів про роботу над індивідуальною науково-методичною проблемною темою (члени м\о)

    4. Методична скарбничка педагога(Донець О.О., вчитель Гранівської ЗОШ І-ІІст.)

    5. Анкетування (керівник м\о)

    6. Вироблення методичних рекомендацій (члени м\о)

План засідання окружного м\о вчителів біології, географії


Керівник Тарнавська В.І.

Засідання № 1 28.08.2012р. Козинський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІст.-колегіум»



Тема:«Організація навчально-виховного процесу з природничих дисциплін у 2012-2013 н.р»

1. Аналіз роботи м\о за 2011-2012 н.р.та затвердження плану роботи на 2012-2013 н.р. (керівник м\о).

2. Практична робота. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання біології, географії, природознавства, екології, економіки (Дзецько Т.В., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»).

3. Повідомлення «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів» (Нагачевська Т.А., вчитель Гранівської ЗОШ І-ІІ ст.).

4. Підготовка до Всеукраїнських олімпіад з природничих дисциплін (керівник м\о).

5. На книжкову полицю вчителя природничих предметів (Дженжелюк М.В., вчитель Іващуківської ЗОШ І-ІІст).

Робота між засіданнями

1.Підготуватися до дискусії «Методична компетентність педагога».

2.Розробити конспект уроку з використанням новітніх технологій.

3.Опрацювати літературу:



  • Гандрабура О. На шляху до компетентності/О.Гандрабура//Директор школи.-2008.- №46.

  • Дорошенко Ю., Семенюк Н., Семко Л. Біологія та екологія з комп’ютером. - Київ, “Шкільний світ”, 2005.

  • Кічук Н.В. Творча особистість вчителя:педагогічні засади формування: навч.посібник/Н.В.Кічук.- Одеса, 1999.

  • Кобзар С.І. Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання.

  • Чернишова Р., Андрюханова В. Мета сучасної школи – компетентність.-Директор школи. – 2001. № 8.

Засідання № 2 30.10.2012р. Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІст.

Тема: «Професійна компетентність педагога як необхідна умова ефективності процесу навчання».

1.Ділова гра «Як зробити урок ефективним?»(заступник директора Хоружа С.М.)

2. Виступ «Форми організації навчальної праці на уроці» (Жовтнева ЗОШ І-ІІІст.)

3. .Дискусія «Методична компетентність педагога. Проблеми та шляхи їх вирішення» (члени м\о)

4. .Повідомлення «Методи навчання в структурі сучасного уроку»(Іващуківська ЗОШ І-ІІст.).

5. Створення моделі компетентного вчителя(члени м\о).

6. Психолого-педагогічний практикум «Створення ситуації успіху на уроці»(психолог)

Література:



  1. Гандрабура О. На шляху до компетентності/О.Гандрабура//Директор школи.-2008.- №46.

2.Дорошенко Ю., Семенюк Н., Семко Л. Біологія та екологія з комп’ютером. - Київ, “Шкільний світ”, 2005.

3.Кічук Н.В. Творча особистість вчителя:педагогічні засади формування: навч.посібник/Н.В.Кічук.- Одеса, 1999.

4.Кобзар С.І. Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання.

5.Кондратюк К. Урок біології в системі особистісно орієнтованого навчання. - Методичний банк. ж. “Біологія” (Харків), № 28, 2006.

6. Матіяш М. Лабораторні й практичні роботи з біології: проблеми та шляхи їх розв’язування. – “Біологія і хімія в школі”, № 6, 2005.

7. Освітні технології: Навч. – метод. посібник. (За ред. О.М. Пєхоти).

8. Равчина Т. Професійне становлення особистості вчителя в умовах сучасної педагогічної освіти/Т.Равчина//Вісник Львівського університету.-1999.-№3. Сліпчук І. Дидактичні можливості інформаційних технологій у навчанні біології. - “Біологія і хімія в школі”, № 5,2006, ст. 32-34.

8. Шулдик В. Технології інтерактивного навчання. – “Біологія. Хімія.”, № 52, 2005.

Засідання № 3 26.03.2012 р. Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.

Тема «Формування самоосвітньої компетентності – засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках природничих дисциплін»


  1. Аукціон ідей «Роль самостійної роботи на уроках»(заступник директора)

  2. Виступ «Розвиток інтелектуально- творчого потенціалу учнів через систему домашніх завдань» (Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.).

  3. Практикум «Новітні технології – в практику роботи вчителя» (керівник м\о)

  4. Повідомлення «Про підготовку до ДПА»(Сова С.С., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»).

  5. Захист творчої лабораторії вчителів, які атестуються в навчальному році.

  6. Анкетування. Вироблення методичних рекомендацій (керівник м\о).


План засідання окружного м\о вчителів фізики


Керівник Кульбацька О.Ф.

Засідання №1 28.08.2012р.



Тема: Організація навчальної діяльності на уроках фізики в 2012-2013 н.р.

  1. Аналіз роботи м\о за 2011-2012 н.р., обговорення плану роботи на 2012-2013 н.р. та його затвердження (керівник м\о).

  2. Вивчення нормативних документів (керівник м\о).

  3. Практикум. Опрацювання методичних рекомендацій щодо календарно-тематичного планування на наступний навчальний рік (члени м\о)

  4. Методичний супровід вдосконалення професійної компетентності і самоосвітньої діяльності вчителів (Смолярчук Г.С., координатор методичної роботи)

  5. Обмін думками з теми «Профілізації старшої школи – шлях до європейських стандартів освіти»(члени м\о)

Робота між засіданнями:

  1. Підготуватися до аукціону ідей «Методична компетентність учителів фізики. Проблеми і шляхи їх вирішення».

  2. Змоделювати урок фізики в 7 класі з використанням сучасних освітніх технологій.

Література:

  1. Інтернет сайти: http://sp.bdpu.org;http://www.physencyclopedia.net//index.html;http://www.msl.lviv.ua;

http: //physics.com.ua;http://roshupkin.sumy.ua

Засідання №2 24.10.2012р. Гранівська ЗОШ І-ІІ ст.



Тема: «Фомування життєвих компетентностей на уроках фізики»

  1. Педагогічний діалог «Чинники підвищення продуктивності праці на уроках фізики»(керівник м\о)

  2. Виступ «Творчий потенціал вчителя і учнів у навчальній праці» (Гранівська ЗОШ І-ІІ ст.)

  3. Повідомлення «Методи навчання в структурі сучасного уроку» (Іващуківська ЗОШ І-ІІст.).

  4. Практикум. Моделювання уроку фізики в 7 класі з використанням сучасних освітніх технологій (члени м\о.).

  5. Створення моделі компетентного вчителя та учня (члени м\о).

  6. Огляд новин методичної літератури (керівник м\о)

Робота між засіданнями:

  1. Підготуватися до аукціону ідей «Використання сучасних технологій на уроках фізики-основа впровадження компетентнісного підходу».

  2. Опрацювати методичну літературу з теми:

Інтернет сайти: http://sp.bdpu.org; http://www.phys-encyclopedia.net//index.html;

http://www.msl.lviv.ua; http: //physics.com.ua;http://roshupkin.sumy.ua

Засідання № 3 27.03.2013р. Козинський НВК «школа-колегіум»



Тема: Використання інноваційних технологій на уроках фізики.

    1. Аукціон ідей (Панасюк Т.І., заступник директора Козинського НВК «школа-колегіум».

    2. Доповідь «Шляхи впровадження новітніх технологій на уроках фізики» (Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.)

    3. У творчій майстерні вчителя фізики Кульбацької О.Ф.

    4. Повідомлення «Про участь школярів округу в конкурсах, олімпіадах» (Жовтнева ЗОШ І-ІІІст.).

    5. Анкетування.

    6. Підсумки роботи м\о. Вироблення методичних рекомендацій.


План засідання окружного м\о вчителів-філологів


Керівник - Кондрась Л.Ф.

Засідання №1 28.08.2012 р.



Тема: «Організація навчально-виховного процесу з української мови, літератури та світової літератури »

  1. Повідомлення. Про виконання плану роботи м\о за 2011-2012навчальний рік (керівник м\о).

  2. Обговорення та затвердження плану роботи на новий навчальний рік (керівник м\о)

  3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання мови та літератури (Кундеус М.А., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум).

  4. Дискусія «Яким я уявляю сучасний урок?»(Шпачинська І.О., вчитель Гранівської ЗОШ І-ІІ ст.)

  5. Коло ідей «Підготовка до проведення Всеукраїнської олімпіади, конкурсів, робота в МАН» (керівник м\о).

Робота між засіданнями:

  • Змоделювати урок літератури з використанням інформаційних технологій.

  • Вчителям, які атестуються, підготувати захист творчої лабораторії.



Література:

  1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання української мови, літератури, світової літератури в 2012-2013 н.р.

  2. Наукові основи методики літератури. Навчально-методичний посібник/ За ред. Н.Й.Волошиної.К.: Ленвіт, 2002.

Засідання №2 01.11.2012 Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІст

Тема «Розвиток мовленнєвих творчих здібностей у позаурочний час».

1.Вернісаж ідей «Роль позакласної роботи у формуванні компетентної особистості» (керівник м\о).

2.Виступ «Позакласна робота з мови та літератури – шлях до формування ключових компетентностей» (Іващуківська ЗОШ І-ІІст.)


  1. Повідомлення «Використання елементів пошукової роботи учнів у позакласній діяльності» (Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.).

4. Практикум. Нестандартні форми проведення позакласної роботи (Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.)

5. Захист творчої лабораторії вчителів, які атестуються.

6. Обмін інформацією про новини науково-методичної літератури (члени м\о).

Робота між засіданнями:



    1. Підготуватися до конференції «Компетентний вчитель-компетентний учень»

    2. Опрацювати літературу з теми

Література:

1. Гладишев О.В.Інтерактивні технології навчання. За редакцією Л.Пироженко, О.Пометун.- К: АПН, 2002.- 134с.

2. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Методичний посібник.-К., 2002.

3.Мартинець А.Сучасний урок зарубіжної літератури.- Харків.»Основа», 2005.»



  1. 4. Пасічник Є.А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах.- К.: Ленвіт, 2000. 384с.

Засідання №3 26.03.2013р. Козинський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІст.-колегіум

Тема: «Компетентний вчитель – компетентний учень»


  1. Конференція «Формування компетентностей вчителя та учня»

1.1.Використання знань для формування основних груп компетентностей(Гранівська ЗОШ І-ІІ ст)

1.2. Нетрадиційні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативних компетентностей. (Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.)

1.3.Формування інформаційної компетентності(Козинський НВК «школа-колегіум»)

1.4.Позакласна робота як універсальний засіб формування ключових компетентностей (Іващуківська ЗОШ)

1.5.Самоосвітня компетентність учителя та учнів (Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст.)


    1. Уміння володіти конфліктом як складова соціальної компетентності педагогів та учнів (психолог Козинського НВК «школа-колегіум»)

  1. Презентація «Шляхи формування компетентностей учнів» (координатор методичної роботи округу Смолярчук Г.С...)

  2. Анкетування (керівник м\о)

  3. Підсумки роботи м\о. Вироблення методичних рекомендацій (керівник м\о)


План окружного м\о вчителів трудового навчання


Керівник Костюк С.В.

Засідання №1 28.08.2012р. Довгалівська ЗОШ І-ІІІст

Тема: «Організація навчально-виховного процесу з трудового навчання в 2012-2013 н.р.»


  1. Аналіз роботи м\о за 2011-2012 н.р. (керівник м\о).

  2. Ознайомлення та затвердження плану роботи м\о на 2012-2013 н.р.(керівник м\о).

  3. Практикум «Організація навчально-виховного процесу з трудового навчання за програмою МОН України «Технології» в 10-11 класах (Дубинецький П.О., вчитель Козинського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.-колегіум».

Література:

  1. Інструктивно-методичний лист МОН України «Про вивчення трудового навчання та креслення в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 н.р.».

  2. Програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів за редакцією А.І.Терещука (Лист МОН України від 22.02. 2008, № 122).

  3. Трудова підготовка в закладах освіти//№7-8, 2009.

Робота між засіданнями:

    1. Підготувати презентацію інноваційних технологій навчання.

Засідання № 2 01.10.2012р. Козинський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – колегіум»

Тема: «Особливості функціонування інноваційних методів на уроках трудового навчання»

1.Презентація інноваційних технологій навчання (Панасюк Т.І., заступник директора Козинського НВК «школа-колегіум»).

2. Мозковий штурм «Метод проектів – основа для самореалізації особистості ХХІ ст. (члени м\о).

3. Виступ «Принципи навчання проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання» (Чопик В.М., вчитель Рудня-Почаївської ЗОШ І-ІІІст.).

4. Практикум. Моделювання уроку обслуговуючої праці з використанням інноваційних методів навчання (Сова Н.М., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум»)

5. Поради психолога «Шляхи підвищення ефективності уроку»(Войцеховська С.В., психолог Козинського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІст.-колегіум»).

6.Огляд літератури «Хвилями океану педагогічних новинок» (керівник м\о).

Література:



  1. Бєлошицький О.О. Розвиток технічної творчості учнів у закладах освіти України: К., 2007.-С.7.

  2. Волощук І. Концептуальні засади розвитку творчих здібностей школярів//Трудова підготовка в закладах освіти.- 2003.- №3.- С.4-9.

  3. Трудове навчання // №3 (39), березень 2011р.

Засідання № 3 28.03.2013р. Іващуківська ЗОШ І-ІІ ст

Тема: «Позакласна робота з трудового навчання як універсальний засіб формування ключових компетентностей»

1.Вернісаж ідей «Роль позакласної роботи у формуванні компетентної особистості» (заступник директора Драганчук О.П.)



    1. Виступ «Формування технологічних компетенцій школярів у позаурочний час» (вчитель Гранівської ЗОШ І-ІІст).

    2. У творчій лабораторії вчителя. Шляхи використання сучасних технічних засобів на заняттях гуртків технічного напряму.

    3. Практикум. Відродження народних звичаїв та ремесел як важливий аспект компетентнісної освіти школярів(Костюк С.В., вчитель Довгалівської ЗОШ І-ІІІст.).

    4. Захист творчої лабораторії вчителів, які атестуються в 2012-2013 н.р.

    5. Анкетування. Вироблення методичних рекомендацій(керівник м\о).

Література:

      1. Малихін А. Компетентність як критерій професійного становлення вчителя трудового навчання// Трудова підготовка в закладах освіти. – 2009.- № 6. – С.23-27.

      2. Професійне становлення вчителя трудового навчання в умовах сільської школи// Трудова підготовка в закладах освіти. – 2009.- № 7-8. – С.41-44.

      3. Трудове навчання як засіб розвитку творих здібностей учнів// Трудове навчання.- 2009.- № 8.- С.8-13.


План окружного м\о вчителів інформатики


Керівник Чубай М.М.
Засідання №1 28.10.2012р.

Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу з інформатики в 2012-2013 н.р.»

    1. Звіт про роботу окружного м\о вчителів інформатики в 2011-2012 н.р.

(керівник м\о).

    1. Коло ідей «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу з інформатики»(члени м\о).

    2. Практикум. Опрацювання методичних рекомендацій МОНмолодьспорту України, РОІППО, НМЦ щодо викладання предмету в навчальному році (керівник м\о).

    3. Повідомлення «Про підготовку до олімпіади з інформатики» (вчитель Жовтневої ЗОШ І-ІІІ ст.)

    4. Інформація . Про участь у конкурсі Веб-сайтів. Наповнення її інформацією, оновлення, використання сучасних Веб-технологій. (Кульбацька О.Ф.,Козинський НВК «школа-колегіум»)

    5. Новинки методичної літератури (вчитель Іващуківської ЗОШ І-ІІІ ст.).

Література:

      1. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

      2. Програми для ЗНЗ. Інформатика. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, гуртків. – Запоріжжя. - 2003, 2011.

      3. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення інформатики в 2012-2013 н.р// Інформатика, серпень 2012.

      4. Концепція профільного навчання в старшій школі// Інформаційний збірник МОН України.- 2003.- №24.

      5. . Глинський Я. Як створити Веб-сторінку. Інформатика . №34.- 2003.

      6. Скляр І. Готуємось до олімпіади з інформатики. К.2005.

Засідання № 2 02.11.2012р. Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст.

ТЕМА: «Компетентнісний підхід на уроках інформатики – дієвий інструмент поліпшення якості освіти»

1.Педагогічний діалог «Інформаційні компетентності – випускникам школи ХХІ століття»(заступник директора)



2. Виступ «Розвиток творчої компетентності школярів»( Гранівська ЗОШ І-ІІІ ст..)

3. Коло ідей « Шляхи практичного впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу на уроках інформатики»(керівник м\о)

4.Практикум. Гурткова робота як шлях до виявлення творчих задатків і реалізація творчих здібностей учня (вчитель Жовтневої ЗОШ І-ІІІ ст..)

5. Тренінг «Про професійну компетентність учителя» (психолог)

6. Огляд фахової та методичної літератури з проблемної теми.

вчителі інформатики округу

Робота між засіданнями.


    1. Опрацювати статті журналів «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» №1-4, 2008 р., №1-3, 2009 р.

    2. Опрацювати літературу:

1.Андреєва Є.В. Комбинаторные задачи. М.-2005.

2. Габрусєв В.Інтернет. Мережеві технології. Інформатика.-. №15-16.- 2005.



  1. Журнал «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» №1-4, 2008 р., №1-3, 2009 р.

  2. Економічні задачі в EXСEL . К .2005.

5. Скляр А. Метод уникнення перешкод. Інформатика.-2005. - №7.

6.. Петрова О. Робочий зошит для роботи з графічним редактором. Інформатика. -№47, 2003.

Засідання №3 29.03.2013р. Довгалівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Тема. Сучасні методи використання комп’ютерної техніки на уроках інформатики

1.Диспут«Яким бути сучасному уроку інформатики?» (заступник директора)

2.Доповідь «Інноваційні педагогічні технології крізь призму компетентнісно зорієнтованого підходу»(Рудня-Почаївська ЗОШ І-ІІст.)

3.Діяльнісний підхід до розвитку творчих здібностей учнів.

(Кульбацька О.Ф., Козинський НВК «школа-колегіум)

4.Практикум. Моделювання уроку інформатики із застосуванням сучасних методик використання комп’ютерної техніки (вчителі інформатики округу)

5.Презентація портфоліо вчителів округу, які атестуються.

6.Анкетування (керівник м\о).

7.Підсумки роботи м\о. Вироблення методичних рекомендацій(члени м\о).

План засідання окружного м\о вчителів суспільних дисциплін


Керівник Савчук В.Г.

Засідання №1 28.08.2012р.



Тема: «Компетентнісна спрямованість вивчення предметів суспільних дисциплін»

1.Повідомлення. Про виконання плану роботи м\о за 2011-2012 навчальний рік (керівник м\о).

2.Обговорення та затвердження плану роботи на новий навчальний рік (керівник м\о)

3. Практикум. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання мови та літератури(Мулик Р.Д., вчитель Козинського НВК «школа-колегіум).

4.Дискусія «Яким я уявляю сучасний урок?»( вчитель Гранівської ЗОШ І-ІІ ст.)

5.Коло ідей «Підготовка до проведення Всеукраїнської олімпіади, конкурсів, робота в МАН» (керівник м\о).

Робота між засіданнями:

1.Підготуватися до дискусії «Форми навчальної праці на уроці»

2.Змоделювати урок історії з використанням інформаційних технологій.

Література:



  1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання суспільних дисциплін у 2012-2013 н.р. Життєва компетентність особистості: від теорії до практики: Науково-метод. Посібн. /за ред..І.Г.Єрмакова.- Запоріжжя: Центріон, 2005.- 640с.

  2. Нетьосов С. Якісна характеристика рівнів сформованості компетентностей з курсу «Основи правознавства»// Історія в школах України .- 2010.-№1.- с.27-29.

  3. Кошелєва А. Формування предметно- правових компетентносте учнів через моделювання правового освітнього середовища// Історія України.- 2011.№ 20.- с.12-15.

Засідання №2 30.10.2013р. Жовтнева ЗОШ І-ІІІст.

Тема: «Формування інформаційної компетенції учнів»

  1. Дискусія «Форми організації навчальної праці на уроці ( заступник директора)

  2. Виступ «Формування інформаційної компетенції учнів».

  3. Моделювання уроку правознавства з використанням інформаційних технологій (члени м\о).

  4. Психолого-педагогічний практикум «Створення ситуації успіху на уроці» (Войцеховська С.В., психолог Козинського НВК «школа-колегіум»).

Робота між засіданнями:

  1. Підготувати презентацію «Використання інноваційних технологій на уроках суспільних дисциплін».

  2. Розробити конспект уроку з використанням інтерактивних методів навчання.

Література:

1.Гладишев О.В.Інтерактивні технології навчання. За редакцією Л.Пироженко, О.Пометун.- К: АПН, 2002.- 134с.

2.Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Методичний посібник.-К., 2002
Засідання №3 26.03.2013р. Козинський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІст.-колегіум»
Тема: «Компетентний вчитель – компетентний учень»

1. Конференція «Формування компетентностей вчителя та учня»

1.1.Використання знань для формування основних груп компетентностей(Гранівська ЗОШ І-ІІ ст)

1.2. Нетрадиційні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативних компетентностей. (Довгалівська ЗОШ І-ІІІст.)

1.3.Формування інформаційної компетентності(Козинський НВК «школа-колегіум»)

1.4.Позакласна робота як універсальний засіб формування ключових компетентностей (Іващуківська ЗОШ)

1.5.Самоосвітня компетентність учителя та учнів (Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст.)



1.6.Уміння володіти конфліктом як складова соціальної компетентності педагогів та учнів (психолог Козинського НВК «школа-колегіум»)

2. Презентація «Шляхи формування компетентностей учнів» (координатор методичної роботи округу Смолярчук Г.С...)

3. Анкетування (керівник м\о)

4. Підсумки роботи м\о. Вироблення методичних рекомендацій (керівник м\о)


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка