Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я Тип уроку



Скачати 43.15 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір43.15 Kb.
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я

Тип уроку:

комбінований

Мета:

Ознайомити учнів з розпорядком дня учнів і його впливом на здоров’я

Задачі:

- ознайомити учнів з основними поняттями уроку та записати їх у словнички;

- сформувати системні знання по темі;

- зацікавити учнів у вивченнні цього предмету;

- навчитися черпати інформацію з відеоматеріалу.

План уроку

1.Привітання вчителя та оголошення теми. (1 хв)

2.Мотивація, перевірка домашнього завдання. (5-7хв)

3.Вивчення нової теми. (20 хв)

4.Самостійна робота учнів (4-6 хв)

5.Вивчення нової теми. (20 хв)

6.Самостійна робота учнів (4-6 хв)

7.Висновки та узагальнення (3-4 хв)

8.Домашнє завдання (1-2 хв)

Хід уроку

Привітання вчителя та оголошення теми. (1 хв)

Доброго дня, любі учні! Сьогодні ми з вами дізнаємось про правильний розпорядок дня і його вплив на здоров’я. Давайте перевіримо відсутніх. Черговий, доповідайте, будь ласка.

Мотивація, перевірка домашнього завдання. (5-7хв)

Учитель перевіряє домашнє завдання.

- Дякую за те, що відповідально підійшли до виконання домашнього завдання. Ви отримали такі оцінки за даний вид діяльності: ...

Вивчення нової теми. (20 хв)

Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я. Правильний режим дня школяра — це доцільно організований розпорядок добової діяльності, який відповідає віковим особливостям і передбачає повторюваний щодня ав-томатизм життєвих процесів. При цьому надзвичайно важливо, щоб усі елементи режиму проводилися строго послідовно й у той же час. Це сприяє виробленню стійких умовних рефлексів, причому кожен попередній етап денного ритму є умовним сигналом для виконання наступного. У зв'язку з цим учні, які дотримуються режиму дня, швидше залучаються до роботи, швидше засинають і менше втомлюються.

Оcь що може з тобою трапитись, якщо не будеш дотримуватись певних правил.

У задачу побудови режиму дня входить правильна організація сну, харчування, організація зміни видів діяльності, чергування праці та відпочинку.

У добовому бюджеті часу учнів виділяються такі основні компоненти: навчальні заняття в школі та вдома, сон, позашкільні заняття: музика, читання художньої і науково-популярної літератури, заняття (іноземною мовою та ін.), самообслуговування, виконання правил особистої гігієни, прийом їжі, перебування на свіжому повітрі, заняття фізкультурою і спортом.

З віком змінюється співвідношення окремих компонентів режиму в часі, з'являються нові види діяльності, міняється характер організації і проведення тих чи інших режимних моментів.

Природно, що жодна схема розпорядку дня не може бути універсальною, однаково придатною для всіх. Однак головне правило — розумне чергування розумових і фізичних навантажень з відпочинком, раціональне харчування — слід виконувати у всіх випадках.

Особливу увагу слід приділяти організації відпочинку. Організм школяра повинен відпочивати не тільки під час нічного сну, але і протягом навчального дня, у перервах між заняттями в школі та вдома, між іншими видами позашкільної діяльності. Обов'язковим повинне бути перебування на свіжому повітрі.

Життя дитини, зрозуміло, не вичерпується тільки шкільними заняттями. Діти шкільного віку з величезним задоволенням займаються в технічних і художніх гуртках, музичних, спортивних, юннатських школах, люблять відвідувати концерти, кіно, театри. Однак перегляд кінофільмів і телевізійних передач, відвідування театру не повинні порушувати їхнього режиму і шкодити здоров'ю та навчанню. Культурні заходи й заняття за інтересами слід регламентувати, враховуючи на вікові особливості дітей.

Нерідко лікарям доводиться вислухувати скарги батьків на неспокійний сон, збудливість дитини. Часто ці небажані явища зустрічаються в тих школярів, які зайняті в численних секціях і гуртках, учаться в спецшколах, перебувають далеко від будинку і яким не дуже подобається те, що пропонують ці гуртки та спецшколи. Дитина воліє гуляти на вулиці з друзями, але їй доводиться їздити в музичну школу, спортивну чи . Звичайно те, що не подобається, вдається погано і забирає багато часу, до того ж не приносить радості та задоволення.

Найчастіше батьки намагаються дати своїм дітям і вкласти в них те, чого недоодержали у своєму дитинстві. Вони усвідомлюють це і саме цим пояснюють свою наполегливість у насильницькому розвитку дітей. Однак в одних дітей розвивається нервовий тне і порушення сну через навчання в ненависній музичній школі та додаткових заняттях англійською мовою з педагогом, в інших — нейродерміт після того, як до англійської школи і фігурного катання додалися спеціальні заняття історією.

Самостійна робота учнів (4-6 хв)

Як правильно сформувати свій розпорядок дня?

Як неправильно сформаваний день вприває на твоє здоров’я?

Як впливає на організ не здоровий сон?

1 варіант

Висновки учитель пропонує зробити учням самостійно

2 варіант

Учні об’єднуються у дві команди та ведуть дискусію на тему "Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я" ?"

3 варіант

Учитель робить висновки та узагальнення самостійно

Домашнє завдання (1-2 хв)

Вивчити матеріал за підручником.

Заповнити словнички

Список використаних джерел:

1. Урок "Режим дня. Суворий і мудрий порадник" (джерело: teacher.at.ua)


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка