Рішення Кремінської міської ради Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, ставок вартості патенту на здійснення



Дата конвертації04.11.2016
Розмір58.8 Kb.
Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Кремінської міської ради

«Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність

без створення юридичної особи, ставок вартості патенту на здійснення

торгової діяльності та розмірів фіксованої суми прибуткового податку»


  1. Проблема, яку пропонується розв’язати:

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.

У зв'язку з прийняттям Податкового Кодексу України виникла необхідність встановити на території Кремінської міської ради ставки єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, ставки вартості патенту на здійснення торгової діяльності та розміри фіксованої суми прибуткового податку.

Вказану проблему не можливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, тому, що відповідно до діючого законодавства місцеві податки і збори, їх ставки встановлюються міською радою.


  1. Визначення цілі:

Виконання ст. 10, 267 Податкового кодексу України, ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".


  1. Характеристика та основні положення проекту рішення:

Встановлення ставок розміру вартості торгового патенту для суб’єктів підприємницької діяльності на території Кремінської міської ради зорієнтована на урахування місцевих особливостей міста та сільських населених пунктів, розвитку малого підприємництва та виконання законодавства України.

  1. Стан нормативно – правової бази у даній галузі правової політики:

ст. 10, 267 Податкового кодексу України, ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закони України «Про внесення змін до Закону України «Про патентування деяких видів підприємницької діяльності», «Про прибутковий податок з громадян», Указ Президента України від 28.06.1999 р. № 746 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва”.

  1. Фінансово – економічне обґрунтування:

Місцева влада відповідно до своїх повноважень встановлює ставки розміру вартості торгового патенту, ставки єдиного податку та розміри фіксованої суми прибуткового податку для суб’єктів підприємницької діяльності на той чи інший вид діяльності залежно від економічної значимості виду діяльності для розвитку свого регіону та його специфіки.

Під час встановлення розміру ставок розміру вартості торгового патенту, ставок єдиного податку та розмірів фіксованої суми прибуткового податку для суб’єктів підприємницької діяльності органи місцевого самоврядування користуються Державним класифікатором видів економічної діяльності за КВЕД-2005 затверджених Державним комітетом статистики України.

Альтернатив запропонованому регуляторному акту не має.


  1. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей:

Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 даного аналізу.

Впровадження рішення міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, ставок вартості патенту на здійснення торгової діяльності та розмірів фіксованої суми прибуткового податку» після його прийняття має здійснюватися:

1) міською радою у частині оприлюднення рішення;

2) органом державної податкової служби на який покладено контроль за справлянням місцевих податків і зборів до місцевого бюджету.

Дія акту поширюватиметься на широке коло суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб). Практичне запровадження даного рішення покладається на суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб) та податкову службу.

У органів влади та суб’єктів господарювання є всі можливості та ресурси для впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме:

- діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення;

- суб’єкти господарювання мають право у встановленому законом порядку зареєструватися та платити податки, які передбачені даним рішенням;

- представники податкових органів мають право контролювати сплату податків.

На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:

- неналежне справляння та сплата місцевих податків і зборів суб’єктами господарювання;

- зміна діючого законодавства.

Позитивним фактором є надходження коштів до міського бюджету, які можуть використовуватися на задоволення суспільних благ.


  1. Строк дії регуляторного акту:

Строк дії регуляторного акту необмежений, якщо інше не буде передбачено законом.

  1. Показники результативності:

Встановлення ставок розміру вартості торгового патенту для суб’єктів підприємницької діяльності, а саме встановлення ставки збору від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року (Розмір вартості торгового патенту) забезпечить виконання ст. 267 Податкового кодексу України.


  1. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта:

Додаткових матеріальних та інших витрат, окрім сплати самих податків і зборів, від реалізації цього рішення для міської ради та для суб'єктів підприємницької діяльності не має.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

Збільшення надходжень місцевих податків і зборів до бюджету.

Розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів.



Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов'язані з підготуванням регуляторного акта)

Інтереси суб'єктів господарювання

Розвиток інфраструктури міста та сільських населених пунктів.

Сплата обов'язкового податкового платежу

Інтереси громадян

Вирішення частини соціальних проблем міста та сільських населених пунктів за рахунок зростання дохідної частини міського бюджету

Відсутні




  1. Заходи з відстеження результативності регуляторного акту:

Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється через рік з дня набрання чинності акту.

Періодичне відстеження результативності проводиться раз на кожні три роки з дня закінчення заходів з повторного відстеження.



Відстеження надходжень місцевих податків і зборів до місцевого бюджету буде здійснюватися шляхом аналізу інформації наданої Кремінським відділенням Рубіжанської ОДПІ.
Кремінський міський голова В.І. Гриценко


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка