Рекомендації обласної наради фахівців координаторів управлінь, відділів освіти з питань моніторингу якості освіти



Скачати 37.35 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір37.35 Kb.
Рекомендації обласної наради фахівців - координаторів управлінь, відділів освіти з питань моніторингу якості освіти

Керуючись нормативно-правовими документами щодо створення системи моніторингових досліджень різних рівнів освіти та обговоривши актуальні проблеми формування регіональної системи моніторингу якості освіти, беручи до уваги матеріали наради секція фахівців - координаторів управлінь, відділів освіти з питань моніторингу рекомендує:



1. Дніпропетровському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти: (Навчально - методичній лабораторії моніторингу якості освіти та зовнішнього оцінювання):

  • продовжити роботу щодо виконання спільних заходів МОН та АПН України з питань створення системи моніторингових досліджень різних рівнів системи загальної середньої освіти та участі у міжнародних дослідженнях протягом 2014-2015 рр.;

з питань моніторингових досліджень якості освіти різного рівня для розбудови регіональної системи моніторингу;

  • здійснювати інформаційно-роз'яснювальну роботу з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання;

  • продовжити роботу з питань підвищення кваліфікації педагогів області в галузі моніторингових досліджень.

2. Фахівцям - координаторам управлінь, відділів освіти з питань моніторингу якості освіти:

  • забезпечити нормативно - правове та науково - методичне управління процесом впровадження моніторингу якості освіти на рівні кожного навчального закладу;

  • при плануванні роботи міського, районного методичного центру, кабінету обов'язково передбачати питання здійснення системного моніторингу якості освіти;

  • визначити методичну раду загальноосвітніх навчальних закладів Центром моніторингу якості освіти та запроваджувати різні напрями внутрішкільного моніторингу;

  • спрямувати роботу міських, районних, шкільних методичних об'єднань на підвищення якості навченості учнів шляхом аналізу даних моніторингових досліджень та розробки на їх основі методичних рекомендацій;

  • організувати різні форми обговорення досвіду застосування моніторингу якості освіти загальноосвітніми навчальними закладами та педагогічними працівниками;

  • розширювати практику використання тестових форм оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів;

  • практикувати аналіз ефективності діяльності навчального закладу за допомогою використання технологій моніторингу якості освіти;

  • посилити мотиваційно-стимулюючий аспект при здійсненні внутрішнього моніторингу якості освіти;

  • проаналізувати стан впровадження системи внутрішнього моніторингу якості загальної середньої освіти на рівні кожного навчального закладу, міста, району;

  • розширити практику проведення семінарів, конференцій, вивчення досвіду роботи навчальних закладів з питань моніторингу якості освіти для розбудови муніципальної та інституційної моніторингових систем;

  • організувати роботу творчих груп з питань впровадження системного підходу до моніторингу якості освіти;

  • активізувати аналітико-прогностичну діяльність за результатами моніторингу якості освіти на рівні навчального закладу;

  • посилити мотиваційно-стимулюючий аспект при здійсненні внутрішнього моніторингу якості освіти.

ЛІТЕРАТУРА



    1. Єльникова Г.В. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи - Ч.: Технодрук, 2009. - 572 с.

    2. Єрмола А.М. Технологія моніторингу якості освіти - X.: Курсор, 2008.- 173 с.

    3. Лаврук В. Діагностика управлінської компетентності директора школи - К.: Шк. світ, 2008. - 127 с.

    4. Моніторинг у роботі заступника директора / Упор. Голубенко М. - К.: Шк. світ, 2009. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу").

    5. Моніторинг у ЗНЗ / Упор. Голубенко М. - К.: Шк. світ, 2007. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу").

    6. Моніторинг професійної діяльності вчителя: теорія і практика: метод, посіб. / За заг. ред. Огнев'юка В.О., Хоружої Л.Л. - К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2009. - 60 с.

    7. Довідник заступника директора: накази, наради, моніторинг, аналіз -X.: Вид. група "Основа", 2006. - 176 с.

    8. Пліско О.В. Моніторинг виконання вчителями навчальних планів

і програм. Науково-методичний журнал «Завучу» №3 (лютий) 2010 Видавнича група «Основа».

    1. Приходько В. М. Парадигми моніторингу якості освіти і педагогічного процесу (у запитаннях і відповідях). Бібліотека журналу «Управління школою» Видавнича група «Основа» 2010.

    2. Упорядник Ж. Сташко Система оцінювання і самооцінювання досягнень учнів Київ: Вид. дім "Шкіл, світ": Вид. Л. Галіцина, 2006. - 128с.

    3. Тихонова Н. Технології моніторингового дослідження. Газета «Директор школи» № 31-32 (серпень) 2010. Спецвипуск. Видавництво «Шкільний світ».

    4. Ярощук Л.Г.Основи педагогічних вимірювань та моніторингу якості освіти: навчальний посібник Бердянськ: Видавець Ткачук О.В., 2010. -248 с.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка