Про затвердження Положення про відділ культури і туризму Дубровицької райдержадміністрації



Скачати 174.03 Kb.
Дата конвертації13.12.2016
Розмір174.03 Kb.

УКРАЇНА

ДУБРОВИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Рівненської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації


30 травня 2013 року



№ 158


Про затвердження Положення

про відділ культури і туризму

Дубровицької райдержадміністрації

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 №887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», Міністерства культури від 20 грудня 2012 року № 1560 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розробки положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації у сфері культури» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 17 грудня 2012 року №109-к «Про впорядкування структури Дубровицької районної державної адміністрації»:

1. Затвердити Положення про відділ культури і туризму Дубровицької районної державної адміністрації (додається).
2. Розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 березня 2010 року №56 «Про затвердження Положення про відділ культури і туризму райдержадміністрації» визнати таким, що втратило чинність.
Голова адміністрації О.Шатов

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

райдержадміністрації

30.05.2013 № 158

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ культури і туризму

Дубровицької районної державної адміністрації


1. Відділ культури і туризму Дубровицької районної державної адміністрації (далі - відділ) утворюється головою райдержадміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених завдань.
2. Відділ підпорядкований голові райдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний управлінню культури і туризму облдержадміністрації.
3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури, наказами начальника управління культури і туризму облдержадміністрації, розпорядженнями голови облдержадміністрації, райдержадміністрації, рішеннями обласної та районної ради, а також положенням про відділ.
4. Відділ контролює та координує роботу:
- районного будинку культури;

- клубних установ району;

- історико-етнографічного музею;

- централізованої системи публічно-шкільних бібліотек;

- Дубровицької дитячої музичної школи;

- централізованої бухгалтерії;

- «народних» та «зразкових» аматорських колективів.
5. Основними завданнями відділу є:

1) забезпечення реалізації державної політики в галузі культури, туризму та релігії на відповідній території;

2) забезпечення вільного розвитку культурно-мистецьких процесів;

3) забезпечення доступності усіх видів культурних послуг і культурної діяльності для кожного громадянина України;

4) сприяння загальнонаціональній культурній консолідації суспільства, формуванню цілісного культурно-інформаційного простору, захисту та просуванню високоякісного різноманітного національного культурного продукту;
5) сприяння відродженню та розвитку традицій і культури української нації, етнічної, культурної і мовної самобутності національних меншин;
6) сприяння збереженню культурної спадщини;
7) сприяння гармонізації міжконфесійних та міжнаціональних відносин;
8) забезпечення функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя;
9) захист прав творчих працівників та їх спілок, соціальному захисту працівників підприємств, установ та організацій у сфері культури і туризму;
10) надання адміністративних послуг.

6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань та повноважень :

6.1. Організовує виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією.

6.2. Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.

6.3. Аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку в межах району та вживає заходів щодо усунення недоліків.

6.4. Вносить пропозиції до проекту районного бюджету.

6.5. Забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів.

6.6. Бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку.

6.7. Розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів, з питань реалізації державної політики стосовно розвитку культури, туризму та релігії.

6.8. Бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.

6.9. Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

6.10. Бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду районною радою.

6.11. Готує самостійно або з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації.

6.12. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

6.13. Готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

6.14. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

6.15. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.

6.16. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.

6.17. Постійно інформує населення про стан здійснення державної політики стосовно культури, туризму і релігії.

6.18. Контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади.

6.19. Здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування.

6.20. Створює умови для:


1) розвитку соціальної інфраструктури у сферах культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України, підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення такої інфраструктури;
2) розвитку усіх видів професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, а також для організації культурного дозвілля населення, здобутку спеціальної освіти у сфері культури і мистецтва;
3) задоволення національно-культурних потреб корінних народів і національних меншин, а також потреб у літературі, мистецтві, освіті, засобах масової інформації;
4) розвитку національно-культурних об’єднань та інших громадських організацій національних меншин, національно-культурних традицій;
5) забезпечення доступу населення до надбань культури, писемності, традицій і звичаїв корінних народів та національних меншин;
6) сприяння формуванню репертуару театрів, кінотеатрів, кіно- і відео установок, концертних організацій і мистецьких колективів, комплектуванню та оновленню фондів музеїв, картинних галерей, бібліотек, організації виставок, розповсюдженню кращих зразків національного кіномистецтва, відродженню та розвитку народних художніх промислів, збереженню культурної спадщини;
7) централізованого комплектування та використання бібліотечних фондів;
8) сприяння діяльності творчих спілок, національно-культурних товариств, громадських організацій, що функціонують у сфері культури і туризму;
9) збереження і відтворення традиційного характеру середовища історичних ареалів населених місць;
10) фіксації зразків національної нематеріальної культурної спадщини;
11) збереження та розвитку культури української нації, етнічної, мовної самобутності національних меншин;
12) сприяння задоволенню мовних і культурних потреб закордонних українців;
13) налагодженню взаєморозуміння між релігійними організаціями різних віросповідань та конфесій, вирішення у межах компетенції спірних питань, які виникають у відносинах між такими організаціями;
14) сприяння будівництву, ремонту, реконструкції установ культури;
15) сприяння утворенню релігійними організаціями своєї матеріальної бази для релігійної, добродійної та іншої передбаченої статутом діяльності;
16) проведення благодійних акцій;
17) сприяння розвитку ринкової інфраструктури у сфері культури і туризму підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення;
18) забезпечення аналізу потреби у працівниках у сферах культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини;
19) функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя;
20) моніторингу стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у сфері культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини, державної мовної політики, міжнаціональних відносин та релігії;
6.21. Формує та надає у встановленому порядку управлінню культури і туризму облдержадміністрації пропозицій щодо:
1) формування державної політики у сферах культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини; захисту прав національних меншин України зокрема, стосовно вдосконалення нормативно-правового регулювання у зазначеній сфері;
2) надання творчим колективам звання «народного» та «зразкового»;
3) визнання осередків народних художніх промислів, що потребують особливої охорони, заповідними територіями народних художніх промислів;
4) відзначення працівників підприємств, установ та організацій у сферах культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини, релігії державними нагородами і відомчими відзнаками, нагородами Міністерства культури, управління культури і туризму облдержадміністрації, обласної ради, облдержадміністрації;
5) занесення музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання;
6) розглядає питання необхідності занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України та внесення змін до нього в межах наданої компетенції;
7) занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України.
6.22. Забезпечує участь у:
1) розробці проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку державних цільових і регіональних програм;
2) розробці та виконанні державних і регіональних програм державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії, захисту прав національних меншин;
3) реалізації міжнародних проектів та програм у сферах культури мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини;

4) організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставок, виставок-ярмарків, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій, тощо.


5) виконанні державних цільових, галузевих та районних програм щодо поліпшення розвитку культури, туризму та релігії;
6) здійсненні в установленому порядку фінансування установ та організацій, що належать до сфери управління;
7) проведенні інформаційної, роз’яснювальної та пропагандистської роботи серед населення, в тому числі через друковані та інші засоби масової інформації, з питань, що належать до його компетенції, в установленому порядку проводить рекламну та видавничу діяльність;
8) формуванні та затверджені календарних планів з проведення заходів стосовно розвитку культури, туризму та релігії;
9) організації та проведенні заходів з розвитку культури, туризму та релігії, які передбачені календарними планами, у межах коштів виділених в районному бюджеті;
10) здійсненні в межах своїх повноважень контролю за організацією та проведенням заходів, використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються з відповідних бюджетів для цих цілей;
11) вивченні та поширенні передового досвіду роботи в галузі культури, туризму та релігії;
12) сприянні щодо залучення коштів підприємств, установ та організацій для розвитку культури, туризму та релігії.
6.23. Надає організаційно-методичну допомогу та координує діяльність підприємств, установ та організацій у сферах культури та мистецтв, туризму, охорони культурної спадщини міжнаціональних відносин релігії та захисту прав національних меншин України незалежно від форм власності.
6.24. Здійснює облік музеїв, утворених у складі підприємств, установ та організацій, навчальних закладах.
6.25. Збирає та обробляє статистичні дані у сферах культури, мистецтва, туризму, охорони культурної спадщини,міжнаціональних відносин релігії та захисту прав національних меншин України .
6.26. Проводить заходи щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників у сфері культури та мистецтв, туризму, охорони культурної спадщини,міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин.
6.27. Здійснює контроль за додержанням законодавства щодо прав національних меншин, свободи світогляду і віросповідання та релігійні організації, перевіряє правильність його застосування.
6.28. У межах своєї компетенції здійснює заходи з реалізації Європейської хартії регіональних мов або мов меншин, координує діяльність, пов'язану з виконанням вимог її положень на території району.
6.29. Вивчає та аналізує на території району тенденції етнонаціонального та етнокультурного розвитку регіону, розробляє поточні та довгострокові прогнози розвитку міжнаціональних та міжконфесійних відносин.
6.30. Вивчає та аналізує на території району релігійні ситуації та процеси, що відбуваються у релігійному середовищі.
6.31. Надає інформації щодо програм та проектів змін у зонах охорони пам’яток культурної спадщини та в історичних ареалах населених місць.
6.32. Забезпечує захист об’єктів культурної спадщини від загрози знищення, руйнування або пошкодження.
6.33. Забезпечує в установленому законодавством порядку виготовлення, встановлення та утримання охоронних дощок, охоронних знаків, інших інформаційних написів, позначок на пам'ятках культурної спадщини або в межах їх територій.
6.34. Проведить фестивалі, конкурси, огляди професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, виставки народних художніх промислівта інші заходи у сфері культури, туризму, охорони культурної спадщини, а також міжетнічні, міжконфесійні стосунки та мовної політики.
6.35. Погоджує програми та проекти містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт, виконання яких може позначитися на стані пам’яток культурної спадщини місцевого значення, їх територій, зон охорони, та виконує інші повноваження у сфері охорони культурної спадщини, делеговані йому Міністерством культури відповідно до закону.
6.36. Погоджує проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок відповідно до вимог пам’ятко - охоронного законодавства.
6.37. Веде облік (реєстр) релігійних організацій, що діють у районі, та культових будівель і приміщень, пристосованих під молитовні, що належать релігійним організаціям та/або використовуються ними.
6.38. Запобігає проявам розпалювання міжетнічної, расової та релігійної ворожнечі у районі.
6.39. Надає пропозиції про призначення відповідних охоронних заходів щодо пам’яток місцевого значення та їхніх територій у разі виникнення загрози їх руйнування або пошкодження внаслідок дії природних факторів або проведення будь-яких робіт.
6.40.Забезпечуєзміцнення міжнародних і міжрегіональних культурних зв’язків.
6.41. Веде облік проведення гастрольних заходів і подає управлінню культури і туризму облдержадміністрації відомості про проведення таких заходів.
6.42. Веде роз’яснення через засоби масової інформації зміст державної політики у сфері культури, туризму, охорони культурної спадщини, а також міжетнічних та міжконфесійних стосунків та мовної політики, проводить інформаційну рекламну та видавничу діяльність.
6.43. Подає інформації для внесення до бази даних Державного реєстру демонстраторів фільмів.
6.44. Забезпечує захист персональних даних.
6.45.Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
6.46. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
6.47. Здійснює вирішення відповідно до законодавства колективних трудових спорів, конфліктів.
6.48. Забезпечує в межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту населення.
6.49. Здійснює інші передбачені законом повноваження.

7. Відділ має право:

7.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності документів, матеріалів та інформації необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

7.2. Залучати фахівців інших структурних підрозділів райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

7.3. Скликати в установленому порядку засідання та наради з питань, що належать до компетенції відділу.

7.4. Створювати Раду відділу культури і туризму.

8. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об'єднаннями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків періодичності одержання і передачі інформації необхідні для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
9. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з облдержадміністрацією в установленому порядку.
10. Особа, яка призначається на посаду начальника відділу повинна мати вищу освіту відповідно професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій. Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
11. Начальник відділу:
11.1. Здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі.
11.2. Подає на затвердження голові райдержадміністрації Положення про відділ.
11.3. Призначає на посаду та звільняє з посади працівників відділу, підконтрольних відділу установ за погодженням із засновниками.
11.4. Затверджує посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними.
11.5. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи райдержадміністрації.
11.6. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу.
11.7. Звітує перед голово райдержадміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи.
11.8 Може входити до складу колегії районної державної адміністрації.
11.9. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень.
11.10. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
11.11. Представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови райдержадміністрації.

11.12. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням. Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Міністерства юстиції України.

11.13. Здійснює добір кадрів.

11.14. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників.

11.15. Спрямовує і координує діяльність підпорядкованих відділу підрозділів виконкомів з питань розвитку культури та туризму.

11.16. Призначає на посади та звільняє з посад керівників клубних закладів сільських рад району за погодженням сільських голів.

11.17. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу.

11.18. Забезпечує дотримання працівниками відділу та підпорядкованих установ правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

11.19. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

12. Накази керівника відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою райдержадміністрації.

13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

14. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова райдержадміністрації за пропозиціями начальника відділу відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414).

15. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо визначення реалізації основних напрямів діяльності відділу, обговорення найважливіших програм і вирішення інших питань при відділі може утворюватися громадські, наукові ради та комісії.

16. Склад ради і комісії та положення про них затверджує голова районної державної адміністрації за поданням начальника відділу.



17. Відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
Керівник апарату адміністрації О.Лисак


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка