План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2015 року



Скачати 140.31 Kb.
Дата конвертації05.05.2016
Розмір140.31 Kb.
ТипПлан роботи
Від 26.08.2015р. № 02-5/2736 ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник управління освіти і науки _____________________ Н.Микула
ПЛАН РОБОТИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ



ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НА вереСЕнь 2015 РОКУ
Заходи, які проводяться відповідно до окремих наказів та розпоряджень


  1. Прийом фактичної та планової мережі, 07-08.09.2015р., П.Ласійчук, С.Уварова, Г.Сич.

  2. Підготовка матеріалів на засідання виконкому щодо затвердження фактичної мережі навчальних закладів міста на 2015/2016н.р, до 10.09.2015р., П.Ласійчук, С.Уварова, Г.Сич.

  3. Тематичне інспектування. Організація початку навчального року в ЗНЗ, 09-18.09.2015р., П.Ласійчук, А.Рудак.

  4. Перевірка готовності дошкільних навчальних закладів до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016н.р., 14-16.09.2015р., Н.Микула, О.Савка, Г.Сич.

  5. Прийом звітів за формою ЗНЗ-1, 07-10.09.2015р., відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

  6. Формування звітів РВК – 76, Д - 7, Д - 8, до 16.09.2015р., П.Ласійчук, Д.Худевич.

  7. Подання інформації про продовження навчання випускників 9-их та 11-их класів, до 10.09.2015р., Д.Худевич.

  8. Оновлення інформації про дітей вимушених мігрантів із зони АТО, до 05.09.2015р., Д.Худевич.

  9. Подання списків обліку дітей та підлітків шкільного віку, до 15.09.2015р., Д.Худевич.

  10. Формування звіту 77-РВК, до 25.09.2015р., Д.Худевич.

  11. Узгодження режиму роботи ЗНЗ із СЕС, до 01.09.2015р., директори ЗНЗ.

  12. Подання документів для визначення лауреатів міської педагогічної премії ім. Богдана Ступарика, до 15.09.2015р., керівники закладів освіти міста, А.Рудак.

  13. Погодження планів роботи шкільних м/о методистами ІМЦ, упродовж місяця, методисти.

  14. Погодження планів роботи практичних психологів, соціальних педагогів закладів освіти та їх графіків роботи на 2015-2016 н.р., до 10.09.2015р., І.Рошак, методисти ЦППСР.

  15. Прийом соціальних паспортів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, до 10.09.2015р. І.Рошак.

  16. Оновлення списків та потреб дітей, батьки яких є учасниками бойових дій у зоні АТО, а також внутрішньо переміщених осіб, до 10.09.2015р., І.Рошак, В.Бурдіна.

  17. Оновлення списків дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування; прийом подання адміністрацій закладів на виплати щодо компенсації за придбання шкільної форми дітям-сиротам та позбавленим батьківського піклування, відповідно до документів, які підтверджують статус дитини, до 07.09.2015р., І.Рошак, В.Бурдіна.

  18. Прийом подання адміністрацій закладів на виплати випускникам 9-х класів 2014-2015 року з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, відповідно до підтверджуючих документів, про продовження ними навчання в інших закладах, до 07.09.2015р., І.Рошак, В.Бурдіна.

  19. Прийом інформації про учнів, які не приступили до навчання, до 05.09.2015р., І.Рошак, І.Валько, Д.Худевич.

  20. Формування персоніфікованого банку даних дітей, що потребують підвищеної педагогічної та соціальної уваги в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, упродовж місяця, заступники директорів, класні керівники (керівники гуртків, секцій), практичні психологи, соціальні педагоги.

  21. Проведення в закладах освіти заходів, приурочених до дня народження І.Я.Франка (27.08.1856р.), упродовж місяця, А.Рудак, Л.Савка.

  22. Проведення міських та участь в обласних турнірах з базових предметів, упродовж місяця.

  23. Прийом звітів «Організація харчування учнів у 2015-2016н.р.» за встановленими формами, до 10.09.2015р., С.Бойчук.

  24. Погодження планів роботи вчителів-логопедів на 2015-2016н.р., до 05.09.2015р., Т.Кудярська.

  25. Прийом звітів учителів-логопедів про результати проведеного обстеження рівня мовного розвитку дітей, даних про дітей із ТВМ, 29.-30.09.2015р., каб. 125 уоін, Т. Кудярська.

  26. Узгодження фактичної мережі гуртків у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах на 2015-2016 навчальний рік, до 10.09.2015р., С.Уварова, керівники закладів.

  27. Міський конкурс дитячого малюнка «Я хочу жити в якісному світі», до 15.09.2015р. Н.Степаніщенко.

  28. Проект «Дні українського кіно», 15-30.09.2015р., театр кіно «Люм’єр», С.Уварова, робоча група.

  29. Загальноміський конкурс-рейд «Увага! Діти на дорозі», впродовж місяця, О.Савка, І.Джус.

  30. Видача шкільної документації, 08-09.09.2015р., О.Савка.

  31. Загальноміський Олімпійський тиждень. Проведення Олімпійського уроку та заходів на олімпійську тематику, 01-11.09.2015р., Т.Жилюк, керівники ЗНЗ.

  32. Формування складу шкільних рад профілактики правопорушень, наркологічних постів, координаційних рад з питань туристсько-краєзнавчої роботи на 2015-2016 навчальний рік у школах, до 15.09.2015р., С.Уварова, керівники ЗНЗ.

  33. Оформлення соціально-педагогічних паспортів ДНЗ, ЗНЗ та ПНЗ, 2-30.09.2015р., С.Уварова, керівники закладів освіти.

  34. Проведення батьківських зборів класів і груп, загальних батьківських зборів у ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ, вибори і затвердження складів батьківських комітетів усіх рівнів, організація звітно-виборних конференцій (зборів) у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, затвердження складів рад закладів освіти та структури державно-громадського управління в 2015-2016 році, до 25.09.2015р., С.Уварова, керівники дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

  35. Проведення учнівських зборів у 1-11 класах ЗНЗ, гуртках ПНЗ, загальних учнівських конференцій в ЗНЗ та ПНЗ, вибори старост класів, гуртків, загальношкільного учнівського комітету, учнівського комітету ПНЗ, затвердження планів роботи органів учнівського самоврядування ЗНЗ та ПНЗ на 2015-2016 навчальний рік, до 15.09.2015р., С.Уварова, І.Валько, керівники закладів освіти, педагоги-організатори, класні керівники, керівники гуртків.

  36. Дні відкритих дверей в позашкільних навчальних закладах, 03-15.09.2015р., С.Уварова, І.Валько, Г. Семенцова, Т. Жилюк, директори ПНЗ.

  37. Загальноміський вишкіл шкільних загонів Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Джура» («Сокіл»), з 18.09.2015 р., оргкомітет.

  38. Інструктивно-методичні виходи в позашкільні навчальні заклади. Організація початку навчального року в ПНЗ, 15-30.09.2015 р., С.Уварова, І.Валько, Г.Семенцова, Т. Жилюк.

  39. Змагання з футболу на призи клубу «Шкіряний м՚яч» у трьох вікових категоріях, з 22.09.2015р., Т.Жилюк, П.Попадинець.


01-06 вересня 2015 року


День тижня, дата

Зміст роботи

ВІВТОРОК,

01 вересня

  1. Урочисті лінійки з нагоди Дня Знань та свята Першого дзвоника у закладах освіти, керівники ЗНЗ. Перший урок (Лист МОН від 24.07.2015 р. №1/9-354).

  2. Святковий молебень з нагоди Дня знань, 12.00, Архикатедральний собор Святого Воскресіння, Н.Микула, керівники закладів освіти.

середа,

  1. вересня




  1. Нарада заступників директорів шкіл з виховної роботи, 10.00, конференц-зал готелю «Надія», С.Уварова, І.Валько, Ю. Феденько, Г.Семенцова.

четвер,

03 вересня


  1. Розширена нарада відповідальних за організацію харчування учнів у ЗНЗ (запрошуються керівники ЗНЗ, відповідальні за організацію харчування, приватні підприємці, працівники харчоблоку, медичні працівники, практичні психологи, батьки), 15.00, СШ № 11 (актова зала), Н.Микула, П.Ласійчук, О.Савка, С.Бойчук.

п’ятниця,

04 вересня

  1. Прийом фактичної та планової мережі ДНЗ, каб. 104, 9.00-12.00, 13.00-15.00, Г.Сич.

  2. Секційне засідання практичних психологів ДНЗ та ЗШС. Психологічні особливості мікроклімату дошкільного навчального закладу, 10.00, ДНЗ № 12, І.Рошак.


07-13 вересня 2015 року


День тижня, дата

Зміст роботи

понеділок,

07 вересня

  1. Нарада керівників ДНЗ, 14.00, зала засідань уоін, Н.Микула, Г.Сич.

  2. Прийом фактичної та планової мережі, звіту ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 202, 214 уоін, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

ВІВТОРОК,

  1. вересня

1. Прийом фактичної та планової мережі, звіту ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 202, 214 уоін, відповідно до графіка, П.Ласійчук, Д.Худевич.

середа,

09 вересня

        1. Прийом звітів ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 214 уоін, Д.Худевич.

        2. Нарада педагогів-організаторів загальноосвітніх шкіл спільно з педагогами-організаторами МЦДДЮМП, 10.00, ЦПВ ім.С.Бандери, С.Уварова, І.Валько, Ю.Феденько.

        3. Інструктивно-методична нарада соціальних педагогів, 14.00, навчальний клас уоін, В.Бурдіна.

        4. Інструктивно-методична нарада з керівниками опорних ДНЗ, керівниками методичних об՚єднань та шкіл педагогічної майстерності. Організація роботи опорних ДНЗ відповідно до пріоритетних завдань дошкільної освіти на 2015-2016 н.р., 14.00, навчальний клас уоін, Л.Чмелик.

        5. Засідання міської Ради батьківського самоврядування (згідно з персональними запрошеннями), 17.00, зал засідань уоін, С.Уварова, члени ради.

четвер,

10 вересня

  1. Прийом звітів ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 214 уоін, Д.Худевич.

  2. Школа молодого вчителя-логопеда. Моніторинг мовленнєвого розвитку та моторики дітей, 13.30, ДНЗ № 20, Т.Кудярська, О.Гац.

п’ятниця,

11 вересня

  1. Засідання динамічної творчої групи практичних психологів, соціальних педагогів. Практичний супровід учасників навчально-виховного процесу під час громадського протистояння в державі, 13.00, навчальний клас уоін, І.Рошак, методисти ЦППСР.

  2. Інструктивно-методична нарада для молодих учителів словесників. Самодіагностика та діагностика труднощів, 14.30, навчальний клас уоін, Л.Савка.

СУБОТА,

12 вересня

  1. День фізичної культури і спорту, Вічевий майдан, Т.Жилюк, Я.Павленко, керівники спортивних шкіл, учителі та інструктори фізичної культури.


14-20 вересня 2015 року


День тижня, дата

Зміст роботи

Понеділок,

14 вересня

  1. Інструктивно-методична нарада громадських інспекторів, 13.30, навчальний кабінет уоін, І.Рошак.

середа,

16 вересня

  1. Урочисте відкриття нового навчального року в міській школі громадянської освіти, 16.00, ЦПВ ім. С. Бандери, С. Уварова, робоча група.

  2. Здача замовлень на курсову підготовку педагогічних працівників при ІФОІППО, У.Чупрунова, заступники директорів ЗНЗ (ПНЗ), відповідальні за курсову підготовку, ІМЦ, каб. 226.

  3. Засідання творчої групи керівників гуртків хореографічного профілю, 10.00, МЦДЮТ, Г.Семенцова, У.Дуридівка.

  4. Засідання школи молодого вчителя іноземних мов. Міні-консиліум «Як подолати страх перед уроком», 15.00, ЗШЛ № 23, Л.Чабан, Н.Бортник, Г.Філіпчук, Л.Радукан.

четвер,

17 вересня

  1. Засідання творчої групи учителів біології. Ознайомлення з планом роботи, організація роботи з обдарованими дітьми, 15.00, ЗШ № 21, О.Гавриляк, Н.Семко.

  2. Здача замовлень на курсову підготовку педагогічних працівників при ІФОІППО, заступники директорів ЗНЗ (ПНЗ), відповідальні за курсову підготовку, ІМЦ, каб. 226, У.Чупрунова.

  3. Інструктивно-методична нарада методистів та заввідділами ПНЗ, 10.00, ДЮЦ, МЦДДМП, Г.Семенцова.

  4. Засідання творчої групи учителів фізичної культури. Затвердження Положення ХХV Спартакіади серед школярів міста, 14.30, СШ № 5, Т.Жилюк, О.Різник, І.Калинюк, Я.Павленко.

  5. Засідання творчої групи вчителів математики. Планування роботи . Підготовка до проведення міського математичного турніру, 15.00, ІМЦ, Т.Скоробогата, М.Виноградова.

  6. Засідання творчої групи вчителів економіки. Методика проведення практичних робіт та турнірів з економіки, 15.00, ЗШ № 21, Л.Руда, А.Шевлюк.

п’ятниця,

  1. вересня

  1. Засідання координаційної ради з питань профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності та захисту прав дітей, 15.00, зала засідань уоін, С.Уварова, І.Валько, члени координаційної ради.

  2. Засідання школи молодого вчителя математики. Організаційне заняття. Вивчення нормативних документів. Підготовка учителя до уроку, 14.00, УГ № 1, Т.Скоробогата, І.Процко.

  3. Засідання творчої групи керівників гуртків літературного та театрального профілю, 14.00, ШГ № 3, Г.Семенцова, О.Хибінь.

  4. Організаційне засідання творчої групи вчителів трудового навчання та креслення. Планування роботи, 14.30, ЗШ № 10, Н.Степаніщенко, Н.Олійник.


21-27 вересня 2015 року


День тижня, дата

Зміст роботи

середа,

23 вересня

вересня

  1. Засідання колегії уоін, 14.00, зала засідань уоін, Н.Микула.

  2. Інструктивно-методична нарада керівників:внутрісадкового м/о, школи молодого вихователя, школи ППД. Компетентнісний та діяльнісний підхід до планування роботи з педагогами, 13.00, П.Лаврів, навчальний клас уоін.

  3. Засідання творчої групи вчителів хімії. Ознайомлення з планом роботи, організація роботи з обдарованими дітьми, 15.00, ЗШ № 13, О.Гавриляк, Н.Ступніцька.

  4. Засідання творчої групи вчителів іноземних мов. Затвердження індивідуальних завдань SIG-груп. Складання завдань до І етапу Всеукраїнських олімпіад з іноземних мов, навчальний клас уоін, Л.Чабан, Л.Радукан.

  5. Засідання школи молодого бібліотекаря. Бібліотечна документація. Порядок обліку книжкового фонду в шкільній бібліотеці. Списання літератури. Фінансовий облік фонду. Звітність, 15.00, ЗШ № 18, У.Чупрунова, О.Приймачук.

  6. Засідання творчої групи вчителів інформатики. Майстер-клас членів творчої групи для вчителів інформатики з розв’язування олімпіадних задач (за окремим планом), 15.00, ІМЦ, Т.Скоробогата, С.Микицей.

четвер,

24 вересня

  1. Засідання міської Ради учнівського самоврядування спільно з головами загальношкільних учнівських комітетів, 16.00, зала засідань уоін, С.Уварова, Ю. Феденько, члени ради консультантів РУС.

  2. Інструктивно-методична нарада вихователів-методистів. Кадрове забезпечення освітнього процесу у ДНЗ, 13.00, навчальний клас уоін, П.Лаврів.

  3. Нарада спеціалістів з охорони праці, 14.00, навчальний клас уоін, О.Савка, І.Джус.

  4. Засідання творчої групи вчителів музичного мистецтва. Організація роботи учителів в 4 та 7 класах, в умовах впровадження Державного стандарту. Планування уроків за новою програмою. Створення фонохрестоматій, 15.00, Будинок учителя, В.Єрмакова, Л.Кульчицька.

  5. Інструктивно-методична нарада для вчителів предмета «Захист Вітчизни», 10.00, СШ № 5, І.Валько, Я.Вацеба.

  6. Семінар-практикум для молодих та малодосвідчених учителів історії, географії. Психологічний комфорт молодого вчителя та психологія спілкування: вчитель – учень, 14.00, ЗШ № 15, Л.Руда, Г.Семенів, І.Малахова, В.Римар.

  7. Засідання школи молодого вчителя інформатики Організаційне заняття. Вивчення нормативних документів щодо початку навчального року, ведення шкільної документації, 14.00, УГ № 1, Т.Скоробогата, П.Даниляк.

  8. Засідання творчої групи учителів початкових класів котрі працюють над темою «Формування природознавчої компе-тентності молодших школярів». Навчально-пізнавальна діяльність на уроках природознавства, 14.00, О.Різник, Г.Бадуліна, ЗШ № 25.

п’ятниця,

25 вересня

              1. Організаційне засідання творчої групи вчителів образотворчого мистецтва та художньої культури. Планування роботи, 14.00, ЗШ № 3, Н.Степаніщенко, Н.Буяк.

              2. Засідання творчої групи вчителів-логопедів. Підбір та розробка матеріалів для здійснення корекційної та просвітницької діяльності з батьками та педагогами навчальних закладів, 15.00, каб. 125 уоін, Т.Кудярська, І.Салига.


28-30 вересня 2015 року


День тижня, дата

Зміст роботи

СЕРЕДА,

30 вересня

              1. Виїзний семінар бібліотекарів ЗНЗ. Історія та сучасна діяльність книгозбірні. Використання ІКТ у бібліотечній справі, Наукова бібліотека Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича, 7.00, У.Чупрунова, О.Кучеренко.

              2. Семінар музичних керівників. Взаємодія дорослого і дитини у музичному розвитку дошкільника, 13.00, ДНЗ № 12, П.Лаврів, Л.Соколовська.

              3. Міський етап Всеукраїнського турніру юних географів, 14.00, ЗШ № 7, Л.Руда, О.Яремко, М.Богович.

Каталог: upload -> files -> %D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 201 5
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи департаменту освіти та науки івано-франківської міської ради на травень 2016 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> Звіт про проведення подати до14. 03. 2015р. (каб. 204, А. Рудак). Вивчення виконання зауважень та пропозицій за результатами атестаційної експертизи днз №18 «Зернятко», 11-13. 03. 2015р., П. Ласійчук, Г. Сич, члени комісії
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на травень 2015 року


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка