План роботи департаменту освіти та науки івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2016 року



Скачати 107.54 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір107.54 Kb.
ТипПлан роботи
Від 30.08.2016р. № 02-5/1681 ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор департаменту освіти та науки _____________________ І.Смаль
ПЛАН РОБОТИ

ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ ТА НАУКИ



ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НА вереСЕнь 2016 РОКУ
Заходи, які проводяться відповідно до окремих наказів та розпоряджень


  1. Прийом фактичної та планової мережі, 06-07.09.2016р., Н.Микула, Д.Худевич, М.Продан, Г.Сич.

  2. Підготовка матеріалів на засідання виконкому щодо затвердження фактичної мережі навчальних закладів міста на 2016/2017н.р, до 09.09.2016р., Н.Микула, М.Продан, Г.Сич.

  3. Тематичне інспектування. Організація початку навчального року в ЗНЗ, 12-16.09.2016р., Н.Микула, А.Рудак.

  4. Перевірка готовності дошкільних навчальних закладів до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017н.р., 12-14.09.2016р., І.Смаль, В.Гаргат, Г.Сич.

  5. Прийом звітів за формою ЗНЗ-1, 08-09.09.2016р., відповідно до графіка, Н.Микула, Д.Худевич.

  6. Формування звітів РВК – 76, Д - 7, Д - 8, до 20.09.2016р., Н.Микула, Д.Худевич.

  7. Подання інформації про продовження навчання випускників 9-их та 11-их класів, до 10.09.2016р., Д.Худевич.

  8. Оновлення інформації про дітей вимушених мігрантів із зони АТО, до 05.09.2016р., Д.Худевич.

  9. Подання списків обліку дітей та підлітків шкільного віку, до 09.09.2016р., Д.Худевич.

  10. Формування звіту 77-РВК, до 29.09.2016р., Д.Худевич.

  11. Узгодження режиму роботи ЗНЗ із СЕС, до 01.09.2016р., директори ЗНЗ.

  12. Подання документів для визначення лауреатів міської педагогічної премії ім. Богдана Ступарика, до 12.09.2016р., керівники закладів освіти міста, А.Рудак.

  13. Погодження планів роботи шкільних м/о методистами ІМЦ, упродовж місяця, О.Савка, методисти.

  14. Погодження планів та графіків роботи працівників психологічної служби, до 12.09.2016р., І.Рошак.

  15. Прийом соціальних паспортів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, до 20.09.2016р. І.Рошак, О.Сухоребська.

  16. Оновлення списків та потреб дітей, батьки яких є учасниками бойових дій у зоні АТО, а також внутрішньо переміщених осіб, до 12.09.2016р., І.Рошак, О.Сухоребська.

  17. Оновлення списків дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування; прийом подання адміністрацій закладів на виплати щодо компенсації за придбання шкільної форми дітям-сиротам та позбавленим батьківського піклування, відповідно до документів, які підтверджують статус дитини, до 12.09.2016р., І.Рошак, О.Сухоребська.

  18. Прийом подання адміністрацій закладів на виплати випускникам 9-х класів 2015-2016 року з числа дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, відповідно до підтверджуючих документів, про продовження ними навчання в інших закладах, до 09.09.2016р., І.Рошак, О.Сухоребська.

  19. Прийом інформації про учнів, які не приступили до навчання, до 05.09.2016р., Д.Худевич, І.Валько, І.Рошак.

  20. Формування персоніфікованого банку даних дітей, що потребують підвищеної педагогічної та соціальної уваги в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, упродовж місяця, заступники директорів, класні керівники (керівники гуртків, секцій), практичні психологи, соціальні педагоги.

  21. Проведення в закладах освіти заходів, приурочених до дня народження І.Я.Франка (27.08.1856р.), упродовж місяця, А.Рудак, О.Савка, Н.Рущак.

  22. Організація екскурсій музеями Івана Франка: с. Криворівня Верховинського району, с.Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області, м.Львів, упродовж місяця, заступники директорів ЗНЗ із виховної роботи, класні керівники.

  23. Відвідування дитячих вистав за творами І.Франка «Лис Микита та неситий Вовк», «Підкова на щастя» та «Коли ще звірі говорили», упродовж місяця, заступники директорів ЗНЗ із виховної роботи, класні керівники.

  24. Виставка учнівських творчих робіт «Нам пора для України жить», присвячена 160-річчю від дня народження І.Франка, 20.08.-20.09.2016р., Г.Савченко, Н.Степаніщенко.

  25. Поетична візія для старшокласників міста «Франковими стежками в Станіславі», гімназія № 2, А.Дебрівська.

  26. Проведення міських та участь в обласних турнірах з базових предметів, упродовж місяця.

  27. Прийом звітів «Організація харчування учнів у 2016-2017н.р.» за встановленими формами, до 08.09.2016р., С.Бойчук.

  28. Погодження планів роботи вчителів-логопедів на 2016-2017н.р., до 07.09.2016р., Т.Кудярська.

  29. Прийом звітів учителів-логопедів про результати проведеного обстеження рівня мовного розвитку дітей, даних про дітей із ТВМ, 29.-30.09.2016 р., каб. 125 уоін, Т.Кудярська.

  30. Узгодження фактичної мережі гуртків у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах на 2016-2017 навчальний рік, до 09.09.2016р., М.Продан, керівники закладів.

  31. Загальноміський конкурс-рейд «Увага! Діти на дорозі», впродовж місяця, І.Джус.

  32. Видача шкільної документації, 08-09.09.2016р., В.Гаргат.

  33. Загальноміський Олімпійський тиждень. Проведення Олімпійського уроку та заходів на олімпійську тематику, 01-10.09.2016р., Т.Жилюк, керівники ЗНЗ.

  34. Формування складу шкільних рад профілактики правопорушень, наркологічних постів, координаційних рад з питань туристсько-краєзнавчої роботи на 2016-2017 навчальний рік у школах, до 16.09.2016р., М.Продан, керівники ЗНЗ.

  35. Оформлення соціально-педагогічних паспортів ДНЗ, ЗНЗ та ПНЗ, 02-30.09.2016р., М.Продан, керівники закладів освіти.

  36. Проведення батьківських зборів класів і груп, загальних батьківських зборів у ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ, вибори і затвердження складів батьківських комітетів усіх рівнів, організація звітно-виборних конференцій (зборів) у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, затвердження складів рад закладів освіти та структури державно-громадського управління в 2016-2017 році, до 30.09.2016р., М.Продан, керівники дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

  37. Проведення учнівських зборів у 1-11 класах ЗНЗ, гуртках ПНЗ, загальних учнівських конференцій в ЗНЗ та ПНЗ, вибори старост класів, гуртків, загальношкільного учнівського комітету, учнівського комітету ПНЗ, затвердження планів роботи органів учнівського самоврядування ЗНЗ та ПНЗ на 2016-2017 навчальний рік, до 15.09.2016р., М.Продан, І.Валько, керівники закладів освіти, педагоги-організатори, класні керівники, керівники гуртків.

  38. Заходи щодо вшанування жертв Бабиного Яру, 19-30.09.2016р., М.Продан, І.Валько, заступники директорів ЗНЗ з виховної роботи.

  39. Змагання з футболу на призи клубу «Шкіряний м՚яч» у трьох вікових категоріях, з 20.09.2016р., Т.Жилюк, П.Попадинець.

  40. Змагання з лазертагу серед учнів 6-7 класів та 8-9 класів ЗНЗ, ЗШ № 22, 24, 25, ЗШЛ № 23, 13.09-16.09.2016р., 14.00, Т.Жилюк.

  41. Фестиваль футболу (соціальний проект) «Грай на виїзді, грай скрізь», 28-29.09.2016р., 11.00, стадіон «Юність» (вул. Шухевичів, 21), Т.Жилюк, П.Попадинець.


01-04 вересня 2016 року


День тижня, дата

Зміст роботи

четвер,

01 вересня


  1. Урочисті лінійки з нагоди Дня Знань та свята Першого дзвоника у закладах освіти, керівники ЗНЗ.

  2. Святковий молебень з нагоди Дня знань, 12.00, Архикатедральний собор Святого Воскресіння, І.Смаль, Н.Микула, керівники закладів освіти.

п’ятниця,

02 вересня


  1. Подача письмових звітів про підсумки літнього оздоровлення (згідно з формами), 14.00-16.00, каб. 209, І.Валько, заступники директорів ЗНЗ з виховної роботи.


05-11 вересня 2016 року


День тижня, дата

Зміст роботи

ВІВТОРОК,

  1. вересня

1. Прийом фактичної та планової мережі, каб. 202, 214 департамент освіти та науки, відповідно до графіка, Н.Микула, Д.Худевич.

середа,

07 вересня

        1. Прийом фактичної та планової мережі, каб. 202, 214 департамент освіти та науки, відповідно до графіка, Н.Микула, Д.Худевич.

        2. Нарада заступників директорів ЗНЗ з виховної роботи 10.00, зала засідань департаменту освіти та науки, М.Продан, І.Валько, Д.Скиданчук.

        3. Розширена нарада відповідальних за організацію харчування учнів у ЗНЗ (запрошуються керівники ЗНЗ, відповідальні за організацію харчування, приватні підприємці, працівники харчоблоку, медичні працівники, батьки), 15.00, СШ № 11 (актова зала), І.Смаль, Н.Микула, В.Гаргат, С.Бойчук.

четвер,

08 вересня

  1. Прийом звітів ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 214 уоін, Д.Худевич.

  2. Інструктивно-методична нарада з медичними сестрами ДНЗ. Особливості роботи медичної сестри ДНЗ відповідно до змісту нового Санітарного регламенту (за участю лікаря МДКЛ), 14.00, зала засідань департаменту освіти та науки, Л.Чмелик, В.Олексин.

п’ятниця,

09 вересня

  1. Прийом звітів ЗНЗ-1, 8.30-17.00, каб. 214, Д.Худевич.

  2. Інструктивно-методична нарада заступників директорів із навчально-виховної роботи щодо викладання предметів у 2016-2017 н.р. 14.00, зала засідань департаменту освіти та науки, Н.Микула, О.Савка, П.Ласійчук.

СУБОТА,

10 вересня

  1. День фізичної культури і спорту, Вічевий майдан, Т.Жилюк, Я.Павленко, керівники спортивних шкіл, учителі та інструктори фізичної культури.


12-18 вересня 2016 року


День тижня, дата

Зміст роботи

Понеділок,

12 вересня

  1. Інструктивно-методична нарада соціальних педагогів, 14.00, навчальний клас департаменту освіти та науки, О.Сухоребська.

  2. Інструктивно-методична нарада громадських інспекторів, 13.30, навчальний кабінет департаменту освіти та науки, І.Рошак.

середа,

14 вересня

1. Засідання колегії департаменту освіти та науки, 14.00, зала засідань департаменту освіти та науки, І.Смаль.

  1. Секційне засідання практичних психологів ДНЗ та ЗШС. Дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, 10.00, МЦСССДМ (вул. Симоненка, 3б), І.Рошак.

  2. Здача замовлень на курсову підготовку педагогічних працівників при ІФОІППО, У.Чупрунова, заступники директорів ЗНЗ (ПНЗ), відповідальні за курсову підготовку, ІМЦ, каб. 226.

четвер,

15 вересня

  1. Секційне засідання практичних психологів ЗШС. Профілактика синдрому емоційного вигорання, 14.00, СШ № 1, Г.Семенів.

  2. Інструктивно-методична нарада з керівниками опорних ДНЗ. Організація роботи опорних ДНЗ відповідно до пріоритетних завдань дошкільної освіти на 2016-2017 н.р., 14.00, навчальний клас департаменту освіти та науки, Л.Чмелик.

  3. Здача замовлень на курсову підготовку педагогічних працівників при ІФОІППО, заступники директорів ЗНЗ (ПНЗ), відповідальні за курсову підготовку, ІМЦ, каб. 226, У.Чупрунова.

п’ятниця,

  1. вересня

  1. Засідання координаційної ради з питань профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності та захисту прав дітей, 15.00, зала засідань департаменту освіти та науки, М.Продан, І.Валько, члени координаційної ради.

  2. Засідання творчої групи учителів фізичної культури. Затвердження Положення ХХVІ Спартакіади серед школярів міста, 14.30, СШ № 5, Т.Жилюк, І.Калинюк, Я.Павленко.


19-25 вересня 2016 року


День тижня, дата

Зміст роботи

середа,

21 вересня

вересня

        1. Нарада педагогів-організаторів ЗНЗ та МЦДДЮПР, 10.00, МЦДДЮПР (вул. А.Сахарова, 27/а), М.Продан, І.Валько, Д.Скиданчук, І.Микитюк.

четвер,

22 вересня

  1. Нарада керівників ДНЗ, 10.00, зала засідань департаменту освіти та науки, І.Смаль, Г.Сич.

  2. Школа молодого вчителя-логопеда. Аутизм. Рання діагностика, 14.00, ЗШ № 4, Т.Кудярська, О.Гац.

  3. Літературно-музична композиція «Великі роковини», присвячена 160-річчю І.Франка, 15.00, ЦПВ ім. С.Бандери, Г.Савченко, О.Лабачук, О.Школьна.

  4. Інструктивно-методична нарада для вчителів предмета «Захист Вітчизни», 10.00, ЗШ № 24, І.Валько, Я.Вацеба.


26-30 вересня 2016 року


День тижня, дата

Зміст роботи

СЕРЕДА,

28 вересня

1. Загальноміське свято з нагоди Дня працівників освіти, 15.00, обласна філармонія, І.Смаль, А.Дем՚янчук, А.Власійчук, оргкомітет.

2. Нарада спеціалістів з охорони праці, 14.00, навчальний клас департаменту освіти та науки, В.Гаргат, І.Джус.



3. Засідання міської Ради батьківського самоврядування, 17.00, зал засідань уоін, М.Продан, члени ради.

четвер,

29 вересня

        1. Круглий стіл. Михайло Грушевський: історик та будівничий нації, 15.00, ЦПВ ім. С. Бандери, 15.00, Г.Савченко, М.Нагірний.


А.Рудак,

52-21-59
Каталог: upload -> files -> %D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 201 5
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на вереСЕнь 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на листопад 2015 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на жовтЕнь 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи управління освіти І науки виконавчого комітету івано-франківської міської ради на грудень 2014 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> План роботи департаменту освіти та науки івано-франківської міської ради на травень 2016 року
%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8 -> Звіт про проведення подати до14. 03. 2015р. (каб. 204, А. Рудак). Вивчення виконання зауважень та пропозицій за результатами атестаційної експертизи днз №18 «Зернятко», 11-13. 03. 2015р., П. Ласійчук, Г. Сич, члени комісії


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка