Перелік елементів розвивального середовища групи та їх опис «Ми на тебе чекаємо»



Скачати 25.84 Kb.
Дата конвертації06.05.2016
Розмір25.84 Kb.
Перелік
елементів розвивального середовища групи та їх опис

«Ми на тебе чекаємо» — інформаційний стенд, на якому розміщено фото дитини, відсутньої сьогодні в дошкільному навчальному закладі, і кишенька (віконечко), куди діти складають листівки зі своїми побажаннями, очікуваннями, малюнки, цукерки — ті предмети, які можуть порадувати відсутнього товариша.
«Містечко Етикету» — куточок, де в малюнках та віршиках відображено норми поведінки за столом, у приміщенні, на вулиці тощо. Тут проводять бесіди на морально-етичні теми, обговорюють окремі випадки неадекватних проявів поведінки дітей у групі.
«Наші досягнення» — інформаційний стенд, на якому педагоги фіксують досягнення кожної дитини, наприклад, навчився вітатись, допоміг комусь, сказав увічливі слова, намалював сонечко тощо.
«Веселкова палітра» — куточок, де педагоги виставляють індивідуальні та колективні роботи дітей, виконані в різних техніках: об’ємна аплікація, пальчиковий живопис, кляксографія, малювання на мокрому папері, монотипія, «жива» крапля, малювання штампами, колаж тощо.
«Креативна дошка» — куточок, де розміщено дошку з оргскла, пензлі, гуаш різних відтінків. Тут діти фантазують, мріють, створюють свої шедеври. Це можуть бути предметні або сюжетні малюнки, колажі тощо. Діти за бажанням працюють самостійно, удвох або підгрупою. Часто вихователі використовують «креативну дошку» для виконання завдань з Теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ ).
«Кімната чудес» — приміщення, в якому розміщено різні центри діяльності для дітей раннього та молодшого дошкільного віку. Тут є музичні інструменти, конструктивні ігри, ігри-забави, атрибутика для сюжетно-рольових ігор «Лікарня», «Магазин», «Перукарня», «Кухня», «Майстерня» та ін. Облаштування кімнати дає змогу реалізувати емоційно-ціннісну, соціально-моральну, креативну, пізнавальну та мовленнєву лінії розвитку малюків.
«Кришкомісто» — куточок, де розміщено авторські ігри та посібники, виготовлені з пластикових пляшок і різноколірних пластикових кришок, а також атрибутика до них — для нанизування, вставляння, конструювання. Ігри з цими посібниками забезпечують сенсорний розвиток та розвиток дрібної моторики пальців рук дитини.
«Веселка настрою», «Квіточка настрою» — художньо оформлений стенд з екраном настрою, на якому різний настрій та емоції відмічають відповідними кольорами або образами: сонечко, хмаринка тощо. За допомогою екрану настрою педагоги реалізують численні завдання емоційно-ціннісної лінії розвитку дитини.
«Календар справ групи» — стенд, на якому відображено групове проектування життєдіяльності дітей на 1–2 тижні, місяць. Діти заповнюють календар разом з вихователями та батьками.
«Мій родовід»карта України, на якій представлено «родинні дерева» вихованців. Родовід ведеться від дідусів, бабусь, представників давніших поколінь. Готуючи проекти своїх «родинних дерев», діти разом з батьками вносять імена та місця, де їх предки народилися, додають сімейні обереги та символи, родинні традиції, пісні та легенди.
«Моя перша книжка» — літопис зростання дитини. Перші сторінки з дня народження дитини і до її вступу в дошкільний навчальний заклад створюють батьки, а в дошкільному навчальному закладі літопис продовжують вихователі спільно з батьками, залучаючи до цього проекту дітей. У літописі фіксують етапи зростання дитини за лініями розвитку.
«Пісочна країна» — куточок, де розміщено пісочницю та матеріал, що відтворює довкілля у мініатюрі. У пісочниці дитина або група дітей може реально створювати картини світу в тривимірному просторі. Діти мають усі умови, щоб моделювати свій особистий світ, відчути себе його творцем.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка