Михайло булгаков «Майстер І Маргарита» Варіант 1 І рівень (3 б.)



Скачати 43.18 Kb.
Дата конвертації06.05.2016
Розмір43.18 Kb.


Михайло БУЛГАКОВ «Майстер і Маргарита»

Варіант 1

І рівень (3 б.)

  1. Сатиричною лінією в сюжеті роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» є лінія...

а) Воланда та його почту; б) Майстра та Маргарити; в) Єшуа Га-Ноцрі та Понтія Пілата.

  1. У якому творі Михайла Булгакова звучить тема долі обдарованої особистості в умовах тиранії?

а) У повісті «Собаче серце»; б) у романі «Біла гвардія»; в) у романі «Майстер іМаргарита».

  1. Майстер у фіналі роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» заслужив...

а) вічний спокій; б) вічне світло; в) вічне небуття.

  1. Понтія Пілата у фіналі роману прощено, за нього просить:

а) Майстер; б) Воланд; в) Ієшуа; г) Маргарита.

  1. Провідна ідея роману полягає в утвердженні:

а) вічності мистецтва («рукописи не горять»);

б) незмінності людства («люди не змінились»);

в) неминучої перемоги добра («прийде царство істини»),


  1. У Москві 1930-х років люди стають вільними, самими собою лише:

а) у «Вар'єте» на сеансі магії; б) в ресторані Будинку Грибоєдова;

в) у «нехорошій квартирі»; г) у божевільні; ґ) на балу у сатани.



II рівень (2 б.)

  1. Чому Майстер спалює свій твір? Чи згодні ви з висловом «рукописи не горять» (за романом Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита»?)

  2. Які проблеми в романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» пов'язані з образами Єшуа Га-Ноцрі та Понтія Пілата?

    1. Рівень (3 б.)

  3. Назвіть головні історико-філософські джерела роману Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита»

  4. Як у романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» виявляється тема сталінських репресій?

  1. Рівень (4 б.)

  2. Написати твір - мініатюру на одну з тем:

  • Поясніть значення афоризмів роману, які вам найбільше запам'яталися.

  • У чому, на вашу думку, полягає щастя для Майстра?

  • Доведіть, що Ісус і Ієшуа - це не одна й та сама особа.

  • Яким би було враження Воланда про сучасних людей? Змоделюйте його відвідини теперішнього світу.

Михайло БУЛГАКОВ «Майстер і Маргарита»

Варіант 2

І рівень (3 б.)



  1. У якому творі відображені київські враження Михайла Булгакова?

а) У «Майстрові й Маргариті»; б) у «Білій гвардії»; в) у «Театральному романі».

  1. Які із вказаних творів Михайла Булгакова є сатиричними повістями?

а) «Біла гвардія», «Майстер і Маргарита»;

б) «Дияволіада», «Рокові яйця», «Собаче серце»;

в) «Записки юного лікаря», «Записки на манжетах».


  1. «Ні на яку ногу описуваний не накульгував, і зросту був не маленького й не велетенського, а просто високого. Що стосується зубів, то з лівого боку в нього були платинові коронки, а з правого — золоті. Він був у дорогому сірому костюмі, в закордонних, під колір костюма, туфлях. Сірий берет він хвацько заломив набакир, під пахвою ніс ціпка з чорним набалдашником у вигляді голови пуделя. З виду — літ сорока з гаком. Рот якийсь перекривлений. Чисто поголений. Брюнет. Праве око чорне, ліве чомусь зелене. Брови чорні, але одна вища за іншу. Одно слово — іноземець» (за романом Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»). Чий це портрет?

а)Берліоза; б) Майстра; в) Воланда.

  1. Що попросила Маргарита у Воланда після балу першого разу (за романом Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»)?

а) Щоб Майстра вилікували від божевілля;

б) щоб їй повернули Майстра;

в) щоб Фріді перестали подавати ту хусточку, якою вона задушила свою дитину.


  1. Як звали кота в романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»?

а) Берліоз; б) Бегемот; в) Азазелло.

  1. Яка роль роману Майстра про Пілата в художній структурі книги Булгакова? «Єршалаїмські» розділи:

а) пояснюють трагічну долю Майстра; б) є «ключем» до вічних проблем людського буття;

в) є вставними новелами, що ілюструють основний сюжет.

II рівень (2 б.)


  1. Які реалії радянської дійсності 30-х рр. XX ст. відображені в романі Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»?

8.Чому для Михайла Булгакова була дуже важливою тема взаємовідносин митця і суспільства?

рівень (3 б.)



      1. Проаналізуйте головний композиційний принцип побудови роману Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита».

      2. Назвіть основні літературні джерела роману Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита».

      3. рівень (4 б.)

    1. Написати твір - мініатюру на одну з тем:

  • Чому герої роману заслуговують на спокій, а не на світло?

  • Вічні цінності, утілені в образах Майстра і Маргарити.

  • Поясніть значення афоризмів роману, які вам найбільше запам'яталися.

  • Ким, на ваш погляд, є булгаковський герой Воланд: караючим злом, байдужим спостерігачем, демонічним спокусником чи самоспокутником зла? Чому існують такі різні погляди на героя? Обґрунтуйте свою думку.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка