Календарний план



Скачати 41.65 Kb.
Дата конвертації03.11.2016
Розмір41.65 Kb.
Додаток 4

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

дослідно-експериментальної роботи за темою “Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів” на базі загальноосвітніх
та позашкільних навчальних закладів Автономної Республіки Крим, Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Полтавської, Черкаської областей та м. Києва


на 2012 рік


пор.

Зміст роботи

Дата виконання

Кінцевий результат

Відповідальні
за виконання




Проведення анкетування вчителів та батьків, вивчення сімейної медіакультури з метою виявлення мотиваційної і технологічної готовності дорослих суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіаосвіти в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах

січень

2012 р.


Коригування методичної роботи з учителями та батьками за підсумками анкетування

Науковий керівник, директори експериментальних навчальних закладів



Наукове забезпечення проведення науково-практичних семінарів для вчителів і школи з медіаосвіти для методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти

Січень-лютий 2012 р.

Підвищення медіа компетентності педагогів

Науковий керівник



Проведення семінару-наради з питань упровадження медіаосвіти, розробки стандартів фахової підготовки мдіапедагогів і медіапсихологів

Березень

2012 р.


Збірка матеріалів семінару-наради, дискусія на форумі
в інтернеті

Науковий керівник



Підготовка авторських навчальних програм курсу “Медіакультура” для старшокласників з урахуванням особливостей переходу до профільного навчання

Лютий – травень

2012 р.


Збірник авторських програм
з медіаосвіти

Науковий керівник, керівники регіональних ІППО



Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи за перший етап

Червень

2012 р.


Науковий звіт

Науковий керівник



Удосконалення критеріїв, розроблення та стандартизація психодіагностичних методик оцінювання рівня медіакультури учнів загальноосвітніх навчальних закладів, різних аспектів їхньої медіакомпетентності.

Липень-вересень 2012

Науковий керівник

Стандартизовані діагностичні методики для дослідно-експериментальної роботи



Проведення першого етапу циклу діагностики рівня медіакультури та ставлення учнів до впровадження в школі медіаосвітніх інновацій.


Жовтень 2012

Керівники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти директори експериментальних навчальних закладів

Внесення змін до методичної роботи з учителями за підсумками діагностики рівня медіакультури учнів



Упровадження першого елементу шкільної системи медіаосвіти – курсу за вибором «Медіакультура» для учнів 10 класів.

Вересень 2012

Директори експериментальних навчальних закладів

Підвищення рівня медіакультури старшокласників



Розроблення програм семінарських і практичних занять для класних керівників, учителів-предметників із питань упровадження інтегрованої і спеціалізованої за профілями медіаосвіти.

Грудень 2012

Керівники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти

Програми семінарських занять для класних керівників, учителів-предметників із питань упровадження медіаосвіти



Проведення анкетування вчителів та батьків, вивчення сімейної медіакультури з метою виявлення мотиваційної і технологічної готовності дорослих суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіаосвіти в загальноосвітніх навчальних закладах.

Протягом року

Науковий керівник, директори, заступники директорів, психологи експериментальних навчальних закладів

Внесення змін до методичної роботи з учителями та батьками за підсумками анкетування



Проведення засідань творчих груп учителів-дослідників, шкільних психологів

Протягом навчального року,

раз на два місяці




Аналіз поточних проблем
і процесу впровадження

Керівники регіональних ІППО

Координатор О.І. Кіян



Науковий керівник Л. А. Найдьонова



База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка